Zbog loseg paljenja kada je vruc auto, koje mi se i pre desavalo, pa sam to resio ispustanjem mulja iz isparivaca, majstor za TNG mi je juce podesavao ler gas i juce je radio auto mirno palio je ekstra kada je vruc. Danas i dalje pali ekstra kad je vruc, ali se ler gas poremetio iz ne znam kojih razloga, auto samo sto se ne ugasi na leru. Auto je Lada Samara, uredjaj Landi Renzo. Sta moze biti problem?
Ler gas
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da se javim sta sam uradio sa plinom. Isao sam kod majstora koji je ugradio plin pocetkom septembra i trazio da mi zameni membrane, ali on mi rece da iz iskustva sa taksistama koji prelaze mnogo, te fabricke membrane traju i do 100kkm, tako da nisam zamenio membrane. Tada je cim je sa dva prsta zapusio usis vazduha, auto na leru proradio dobro, tako da je samo smanjio dotok vazduha...
To je tako radilo dan- dva i opet su poceli da se javljaju problemi sa lerom... Auto iz nekih okolnosti nisam vozio mesec dana i posle kad sam upalio ler gas je bio normalan, a u 90% slucajeva upali kad je vruc na plin, kada nece upalim na benzin, pa prebacim na plin.
Potrosnja mi je oko 8 litara na otvorenom BG-KV, tako da membrane nisu sigurno... Za sada vozim ovako
Comment
-
-
Zanemari komentar bsamardzica u vezi uređaja Landirenzo EC04 koji imaš na vozilu.
Odvezi auto kod bilo kog majstora da izbaci to gumeno koleno na izlazu iz isparivača i umesto njega ili stavi metalno koleno 19/19mm ili izvede crevo za gas D19mm u jednom komadu od isparivača do "Y"-račve. Možda zamenu creva možeš da uradiš samostalno, treba ti oko 0,5m creva za gas unutrašnjeg prečnika 19mm. Takođe, savetujem da se ispod vijka za podešavanje na "Y"-račvi izbaci opruga. I svakako proveriti da li su priključci "Y"-račve u redu, jer se dešava da se na spojevima sa crevom usled toplote deformišu. Probaj pa javi rezultate...Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Nije mi to problem da sam zamenim, nego gde da nadjem opremu za auto gas? Google mi nista pametno ne pokazuje...
Jedino mozda ovde http://www.unionkaric.rs/dodatna_aut...l.html#asesoar, ali tu ne vidim da ima ovo metalno koleno sto mi je potrebno, a nekako bih pre njega, nego da krivim crevo pod 90 stepeni... I hvala na odgovoru
Comment
-
-
Nema na čemu.
Probaj da nađeš u svom mestu nekoga ko se bavi kućnim grejanjem i neka ti napravi koleno od bakarnih cevi 3/4". To ne bi trebalo da bude problem, nije skupo a završiće ti posao.
Za crevo 3/4" (19mm) se nekako snađi ili zamoli nekog gasadžiju u svom mestu da ti proda pola metra creva pa zameni sam. I javi rezultat kakav god da je...Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Isao sam do majstora juce da mi pogleda zasto auto radi neravnomerno na leru a u voznji nema snagu i konstantno se osecaju neke vibracije i on posto je cuo neko sustanje, naprskao je cas sprejom na usisnu granu i auto za trenutak ozivi, kao da sprej na trenutak zapusi neku pukotinu. Rekao mi je da je otisao dihtung usisne grane ili je sama usisna grana napukla, ali to tek moze da se vidi kada se skine. Motor ne reaguje kada se skida kabl sa druge svecice do razvodnika, menjali smo i svecicu i kabl, ali isto.
E sad da li taj dihtung ili naprsla usisna grana mogu da budu uzrok za toliki gubitak snage u toku voznje ili je nesto ozbiljnije u motoru?
Problem se desava i na plinu u na benzinu.
Comment
-
-
Zamenio sam juce i kapi i ruku i dalje isto. A na tom problematicnom cilindru je menjana i svecica i kabl i nista se promenilo nije. Dok motor radi cuje se neko sistanje, pa je majstor zato i pomislio da je oko usisne grane problem i kada je naprskao motor je za trenutak oziveo ...
Comment
-
-
pozdrav;pogledajte crevo servo za kocenje ili servo.skinite crevo zastopajte izlaz iz usisne grane pa probajte kako radi.ako nije to onda je sigurno zaptivka u****.Neka ti izmere kompresiju motora jer ako je oko u**** problem kompresija mora da bude dobra.
Comment
-
-
ler gas
Ako je majstor za plin na tvom autu ugradio septembra ove godine, probleme koje si naveo, je dokaz da takvog majstora moras da menjas. Prvo, membrane na isparivacu se menjaju na 12000-15000 km., drugo, usisni deo vazduha ( kuciste filtera ), nesme da se prigusuje nicim. Jer ce u protivnom, ako ga vozis na benzin, motor trositi gorivo kao da si povukao sauh ( svecice ce biti crne ). Sa pravilnom ugradnjom plinskog sistema i pravilno podesenom smesom, nebi trebalo da imas nikakvih problima, narednih minimum 10000km.
Neznam dali na isparivacu imas tanko gumeno crevo, koje je sa druge strne povezano sa usisnom granom ( to su dugovecni sistemi ).
Comment
-
-
pozdrav dobri nikola;taj majstor sto mu je rekao za membrane da prelaze iz iskustva dosta je u pravu.Praksa je praksa a membrane se ne menjaju kad i filteri tecne faze.Kod samara je to neka boljka, zaptivka usisnog kolektora i ono crevo vakum aparata.Moze majstor da menja set membrana na toliko koliko ti kazes ali to nije malo ljudski.Meni nepada na pamet da nekome otvaram lovato isparivac na toj kilometrazi jer imam pametnija posla.
Comment
-
Comment