Ler gas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Originally posted by b_samardzic View Post
    Ja sam banovan od dore zbog neke banalne stvari, pa sad samo pratim forum. I kad bi napisao nesto prodje me posle par sekundi.
    Nisu banalne stvari, isto ovo, nekad zadrviš sa totalnim promašajem i onda kreneš u dokazivanje da nije promašaj. To radi i Franja koji je takodje nekoliko puta banovan.

    Da ipak rezimiramo temu, posledica uzastopnih kočenja kad motor radi na leru je variranje obrtaja i to je normalno. Ko nezna zašto neka čita temu ili net.

    Otprilike, doktore boli me noga kad stavim stopalo iza glave... Pa što ga stavljaš, i ovo je slično, nije auto predvidjen da se stiska kočnica svakih par sekundi.

    1. Nemam nikad odgovore pod dizel, nemam pojma
    2. Nemam nikad odgovore na savremenu elektroniku, nemam pojma.
    3. Nemam nikad odgovore na savremenu dijagnostiku sem teorijskih kad su vredni odgovora, nemam iskustva.
    4. Nemam
    5.
    6. Znam gas, odgovaram, znam starije automobile, odgovaram, znam kompletnu teoriju kako to radi i to odgovaram i sl.

    Kako bre vi sve bre znate? Sve će ve izede Godzila!
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • dobri nikola
      CBC Član
      • 03.08.2013
      • 93
      • Mala Krsna/Veliki Idj
      • pezo 206

      #32
      Pokusacu jednim redom da odgovorim na sva vasa izlaganja:

      - Dora, mislim da ce dovoljno biti ako kazem da imam 36 gorina radnog staza. Tako da o skolama i vozilima zavrsavamo pricu.

      - bmiillan, neznam sta sam lose napisao da bi me iskljucilo kao ne poznavaoca ove materije. Cime si ti ili drugi dokazali da je znate, bas bi voleo da me potsetite.

      - rasklapao sam vakum aparate i iste uspesno popravljao. Komsija je napravio alat i pravio je nove dijafragme - membrane za odredjene modele, koji se najvise koriste.

      Sve u svemu nemorate da mi prebacujete. Nasem clanu sam u najboljoj nameri objasnio, da neznatnim dodavanjem smese na leru. Nece vise gubiti ogrtaje na leru...



      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Ja sam napisao zašto kod ispravnog serva dolazi do oscilacija rada motora ali ti to ne razumeš i pored svoji 36 godina popravljanja serva i ostalog.

        Pregledao sam celu temu od početka, nisam ništa pogrešno napisao ali si se ti zato napromašivao. Tri majstora ti kažu da si promašio ali ne, mi nemamo pojma a ti imaš. Goglaj malo kako radi servo pa će ti biti jasno.

        Šta očekuješ i kako misliš da ti dokažemo, pečat i potpis ili skeniran google ili šta?

        Znači enmoj da me nerviraš više odstraniću te.
        Da bi ti pokazao zašto, to tvoje neznatno povećanje količine gasa na leru znači znatno povećanje gasa na većem potpritisku. Za vrsne poznavaoce kao što si ti kojima nije jasno šta taj šraf radi da ti pojasnim da ne googlaš. Taj šraf preko federa reguliše otpor viljuške na pomeranje koje izaziva potpritisak u usisnoj grani. Pošto nije pametan to se odnosi na ceo opeseg rada a ne samo na ler. Oslabljenjem te opruge (odvrtanjem šrafa) se dobija lakše pomeranje i veća količina gasa svugde a na samo na leru, da ponovim još jednom.

        O restrikcijama, prigušenjima na usisnoj grani je pisano tona puta i nekad je opravdana jer tako mora i ne možeš apriori reći da se skine.

        Uopšte mi nije stalo ko šta misli o meni i sistemu banovanja ali ću te oladiti ako nastaviš ovu besmislenu diskusiju.

        Nisi u pravu i tačka.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #34
          a krenusmo od gašenja na ler-u da pojednostavimo priču: Auto se gasi zbog,najverovatnije gubitka podpritiska u usisnom kolektoru(grani) i sve dok imamo taj gubitak,problem će postojati,u većoj ili manjoj meri.Problem ćemo otkloniti,samo ako zamenimo ili eventualno popravimo deo koji je neispravan.Što znači,svaki drugi vid zamajavanja,dovodi do oštećenja na motoru i pratećim komponentama.Zato Nikola,kad kreneš da objašnjavaš,kako se nešto popravlja(kao što si naveo da se odvrne gas),navedi onda i da to nije pravilan pristup otklanjanja kvara,jer u protivnom navodimo čitaoce na pogrešnu proceduru.Ako si profesionalac,onda profesionalno i pristupi problemu.

          Comment

          • dobri nikola
            CBC Član
            • 03.08.2013
            • 93
            • Mala Krsna/Veliki Idj
            • pezo 206

            #35
            Nasem clanu foruma dao sam takav savet, jer sam iz njegovog izlaganja shvatio da nema velikih problema sa servo aparatom kocnica. Sa neznatnim dodavanjem plina, imace miran i siguran rad na leru. Prilikom svakog kocenja. Ovo pisem iz licnog iskustva, mnogima sam tako odradio i ljudi su prezadovoljni..

            Ako su veliki gubici vakuma u usisnoj grani od strane servo aparata ili creva. Tu nema puno polemisanja, isti se moraju zamenuti sa ispravnim delom.


            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Nasem clanu foruma dao sam takav savet, jer sam iz njegovog izlaganja shvatio da nema velikih problema sa servo aparatom kocnica. Sa neznatnim dodavanjem plina, imace miran i siguran rad na leru. Prilikom svakog kocenja. Ovo pisem iz licnog iskustva, mnogima sam tako odradio i ljudi su prezadovoljni..
              Zbog upornog luptanja naš član Dobri Nikola ima odmor od deset dana.

              Čovek ima problem sa uzastopnnim kočenjem, pumpanje pedale. Ako koji od Vas nije shvatio to nije da se auto gasi na leru kad koči i jer samo ****** bespotrebno koči ako auto stoji. To se obično radi kad ima potrebe da se proveri sistem.
              Takodje retko ko luftira kočnice sa upaljenim motorom, da ne kažem niko.

              Ko neveruje neka pogleda temu od početka...

              Veceras mi se desilo nesto cudno. Kada drukam kocnicu na plinu auto se zagrcne i samo sto se ne ugasi, dok na benzinu se ne desava nista, mozda malo i podigne obrtaje. Drugar mi je rekao da su ili crevca od vakuuma ili crevo od serva, ali da su ona u pitanju zar se ne bi desavala ova pojava i na benzinu???
              Pitač je dobro konstatovao sa protivpitanjem zašto se ne dešava i na benzinu ako je neispravno... Šta sad ima dva serva, jedan je za gas a drugi je za benzin? Ne naravno da nije tako, problem sa gasom je što je inertan sistem u odnosu na benzin i u kombinaciji sa verovatno neogovarajućim mikserom dolazi do poremećaja smeše kod "drukanja" pedale.

              Kako radi servo ima više tema i ko to ne shvata a veoma je prosto neka čita i nauči. Čemu služi nepovratni ventil neka čita i nauči, čemu služi manja ili veća komora serva neka čita i nauči, šta se dogadja u trenutku "punjenja serva neka čita i nauči. Šta se dogadaj kad se druka pedala i to izaziva za svaki pritisak pedale gubitak potpritiska u usisnoj grani i time izaziva pulsaciju vazduha, neka čita i nauči. Zašto je to različita senzacija kod benzina i venturi gasa neka čita i nauči.
              Sve ovo bez čitanja moraš znati pre nego kreneš da lupetaš kako si ti uradio to nekolicini mušterija i oni prezadovoljni. Možda oni nemaju pojma i nije njihovo da znaju ali ti ako popravljaš, moraš znati kako to radi.

              Servo je ispravan, postupak drukanja pedale je neispravan ako je bezrazložan i ima cilj da zbuni motor. Otprilike kao kad zapušiš auspuh pa se motor ugasi a ti se pitaš šta mu je sad...


              Pouka o pravnom leku, postaviti pravi mikser da nema restrikcija, preštelovati gas da bude ispravno podešen i tada će besmisleno drukanej pedale izazvati male oscilacije i neće se skoro ugasiti motor.

              Ili jeftinije,ne drukati pedalu kočnice bezveze da bi izazvao problem. Jedno kočenje neće "isprazniti" servo tako da neće biti problem kod normalnog kočenja.

              Pošto nema više šta da se doda zaključaću.

              Znam da će moj drug Zoranc biti razočarat ali šta da radim...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              Working...
              X