Pozdrav.
Posjedujem Fiat-a Bravo 1.6 16v 99g sa ugradjenjim venturi plinom. Duzi period imam problema sa visokim ler gasom. Kada se motor malo zagrije ler gas se penje na 3000ob/min. Jedan od nacina borbe sa ovim obrtajima je paljenje klime cime se uspiju oboriti obrtaji na 1000ob/min. Ova metoda ne pomaze nakon duze voznje.
Isparivac je remontovan i nije moguca regulacija ler gasa na isparivacu. Stelovanjem ler gasa moze se postici jedino da se auto ugasi na leru ili da radi na visokim obrtajima. Dva puta sam isao u servis i nisu uspjeli namjestiti ler gas podesavanjem isparivaca.
Nema pukotina ili otvora na usisu. Kada radi na benzinu leg gas je normalan. Mada i na benzinu nekada poslije duze voznje obrtaju pocnu rasti do 1500 ob/min.
Ono sto sam primjetio preko dijagnostike je da se temperatura vazduha na usisu koriguje kada se prebaci na plin. Kada rado na benzinu mjerri npr 50 stepeni a kada se prebaci na plin ECU registruje da je temperatura 4-5 stepeni.
Takodje kada je motor zagrijan i radi na leru step motor je otvoren 15 koraka. Davanjem gasa broj koraka se povecava i kada se prebaci na plin stepper ostaje otvoren 45 koraka. To je pretpostavljam razlog visokih obrtaja na leru jer motor dobija vise vazduha.
Da li je normalno da plinska elektronika koriguje izmjerenu temperaturu ili to predstavlja kvar na elektronici (OMVL)? Pretpostavljam da zbog manje registrovane temperature ECU otvara stepper malo vise da bi motor radio "korektno".
Planirao sam postaviti novi isparivac ali sumnjam da ce to rijesiti problem. U mojoj blizini nema servisa koji servisira plinske instalacije sa OMVL elektronikom.
Hvala
Posjedujem Fiat-a Bravo 1.6 16v 99g sa ugradjenjim venturi plinom. Duzi period imam problema sa visokim ler gasom. Kada se motor malo zagrije ler gas se penje na 3000ob/min. Jedan od nacina borbe sa ovim obrtajima je paljenje klime cime se uspiju oboriti obrtaji na 1000ob/min. Ova metoda ne pomaze nakon duze voznje.
Isparivac je remontovan i nije moguca regulacija ler gasa na isparivacu. Stelovanjem ler gasa moze se postici jedino da se auto ugasi na leru ili da radi na visokim obrtajima. Dva puta sam isao u servis i nisu uspjeli namjestiti ler gas podesavanjem isparivaca.
Nema pukotina ili otvora na usisu. Kada radi na benzinu leg gas je normalan. Mada i na benzinu nekada poslije duze voznje obrtaju pocnu rasti do 1500 ob/min.
Ono sto sam primjetio preko dijagnostike je da se temperatura vazduha na usisu koriguje kada se prebaci na plin. Kada rado na benzinu mjerri npr 50 stepeni a kada se prebaci na plin ECU registruje da je temperatura 4-5 stepeni.
Takodje kada je motor zagrijan i radi na leru step motor je otvoren 15 koraka. Davanjem gasa broj koraka se povecava i kada se prebaci na plin stepper ostaje otvoren 45 koraka. To je pretpostavljam razlog visokih obrtaja na leru jer motor dobija vise vazduha.
Da li je normalno da plinska elektronika koriguje izmjerenu temperaturu ili to predstavlja kvar na elektronici (OMVL)? Pretpostavljam da zbog manje registrovane temperature ECU otvara stepper malo vise da bi motor radio "korektno".
Planirao sam postaviti novi isparivac ali sumnjam da ce to rijesiti problem. U mojoj blizini nema servisa koji servisira plinske instalacije sa OMVL elektronikom.
Hvala
Comment