Drustvo, citao sam i citao teme ispod ali slican manifest ne nadjoh pa sam prinudjen da otvorim novi post...Auto je dakle Mazda 626, 2.0 karburator 110ks, gasni uredjaj Landi, boca Atiker cini mi se, tako sam uzeo Frankestajna jbg. Kupio sam ga skoro i ne pitajuci za potrosnju prvim merenjima dodjem do zakljucka da na sipanih 1000din dakle oko 12l predjem 80ak km sto je po racunici oko 15l! Pri tom sam bio nezan na papucici, kombinovana voznja, salt na 2-3000 rpm.Upustim se u problematiku i krenem naravno od gasnog uredjaja, jer je auto bio kod majstora i nisu utvrdjene anomalije na motoru, servis uradjen, pregledan na benzinu i zamenjeni svi filteri. Prvo zamenim kompletan el. ventil (ne znam koji sam uzeo, kupljen kod Karica u bg)-ne desi se nista.Onda osetim da se malko oseca plin kod isparivaca i da susti pomalo te se upustim u zamenu membrana (kupljene kod istih, placene 1650din, ne znam proizvodjaca, kaze ove su bolje) ocistim sve, zamenim gumice i membrane, skratim neka porozna creva i test...na 1000din predjem 150km!!! po racunici oko 8l! 3x, znaci u roku od 2 nedelje sipao, potrosnja ista JA SRECAN KO KUCE ali samo do sledeceg, kad mi pokaza 10l....ok rekoh, losiji plin, videcu, vizuelnim pregledom sve ok, sem sto primetim da ispod isparivaca crevo, za tecnost za hladjenje ponekad kapne( to do danas nisam zategao ali mislim da i nema veze sa potrosnjom)...kad IZNENADJENJE, sledece punjenje istom metodom racunato VRATILA SE POTROSNJA NA 15l?!! E ajd sad, sta je to da u roku od 2 nedelje radi sve extra a onda se vrati? Nebitno kojom logikom merenja sam isao i kako sam ga nastelovao, ja sam imao potrosnju 8l/100km... da dodam, auto je isao bolje nego kad sam ga uzeo i kad je trosio oko 15l...ne znam odakle vise da krenem, mozda curi negde, mozda su creva, moze li neki savet
Molim vas nemojte pisati komentare tipa pa sta hoces to je 2.0, ne moze manje jer znam da moze, znam 5-6 ljudi sa istim autom koji trose oko 10l, i znam da sam NEKAKO (samo ne znam kako) dosao do 8l!Hvala unapred!


Comment