Dugo vergla dok ne upali hladan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yvan
    CBC Veteran
    • 01.03.2008
    • 195
    • Kragujevac

    Dugo vergla dok ne upali hladan

    Nedavno mi je majstor zamenio membrane na LandiRenzo SE81 isparivaču. Od tada teško pali kada je hladan, ali nikako da nađem vremena da odem da se žalim.
    Znači, kada je motor HLADAN moram da zaverglam par sekundi, pa da stanem, sačekam malo pa ponovo zaverglam i tek tada upali. Ako ne pravim pauzu isto upali ali mu treba duže da vergla.
    Probao sam da par puta isključim - uključim plin na prekidaču (svaki put pusti malo plina), ali nema efekta. Imam osećaj da kao da ta funkcija ne radi, da nema dovoljno plina, i tek kada motor "povuče" dovoljno plina iz raspršivača, tek tada upali.
    Interesuje me vaše mišljenje, pre nego što odem do majstora.
  • rados
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2011
    • 539
    • G.Milanovac SRBIJA
    • OPEL ASTRA G Z16XE

    #2
    ne treba ti misljenje,odes kod majstora i kazes mu sta se desava i on ce ti resiti.znaci kod majstora koji je radio,zato se i zove majstor.napomena;ako je menjao membrane onaj majstor koji se bavi ugradnjom i odrzavanjem TNG uredjaja.

    Comment

    • Yvan
      CBC Veteran
      • 01.03.2008
      • 195
      • Kragujevac

      #3
      Taj isti majstor kada sam došao po auto je navukao komad LPG creva preko šrafčeta za regulaciju ler gasa na isparivaču. Na pitanje zašto, rekao je "da ne ispadne" jer nema neki deo odgovarajuće dužine koji liči na vrh zrna šibice (na kraju opruge ispod šrafa za štelovanje), i da dođem za nedelju dana. Kada sam došao opet ga nije imao, a na moj komentar da ne mogu da se zevzečim džaba i da sto puta dolazim, on je ljutiti samo skinuo crevo bez zamene tog dela.

      Tako da sam izgleda izabrao "dobrog" majstora, Ne kažem da nema pojma, ali ne volim da se nešto radi polovično. Kaži lepo nemam sve šta mi treba, idi dalje. E zato pitam, da znam možda sem pomenutog nije zamenio još nešto.

      Pošto mi liči da (a možda 100% grešim, nisam testirao po ovoj hladnjoći) nema dovoljno gasa za start, postoji li nešto gde je mogao da zaje*e stvar, pa da budu ovi simptomi?

      Comment

      • Yvan
        CBC Veteran
        • 01.03.2008
        • 195
        • Kragujevac

        #4
        Niko???

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Ne znam šta očekuješ kao odgovor, mislim znam ali to ne pomaže.
          Ako je radilo sve kako trebam ne znam zašto si menjao ti ili on membane. Mislim šta je bio povod. Ako posle toga radi lošije, ili odeš do njega da popravi ili do drugog.
          Fali jedan deo, skinuo je gumicu sa ler šrafa je slab opis da bi bilo ko imao bolji odgovor od "idi kod majstora" ...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Yvan
            CBC Veteran
            • 01.03.2008
            • 195
            • Kragujevac

            #6
            Originally posted by Dora View Post
            Ne znam šta očekuješ kao odgovor, mislim znam ali to ne pomaže.
            Izgleda da ja ne mogu da pronađem majstora koji je po mojim standardima, možda sam zakeralo, ali ja hoću da kad platim za neki posao koji se dogovorimo, da to bude urađeno po dogovoru, a ne kao ovaj, sada je rekao "ako ovo ne bude dobro, dođi, vratićemo ti stare memrane nazad i pare"

            Zato pitam za pomoć, nemam dve leve ruke, mnogo toga mogu sam da uradim, pa ako ko može da pomogne...


            Ako je radilo sve kako trebam ne znam zašto si menjao ti ili on membane. Mislim šta je bio povod.
            Nije radilo sve kako treba. Membrane su menjane jer je potrošnja otišla na 20 do 25 litara u gradskoj vožnji. Posle zamene membrana vratila se na normalu.

            Ako posle toga radi lošije, ili odeš do njega da popravi ili do drugog.
            Evo bio sam, rekao mi je da dovezem auto kod njega, i da ga ostavim pa će on ujutru kad bude hladan da popravi. Da li je šta radio - ne znam, a rekao je da je "veliki trun, najverovatnije iz ventila za gas ispred, upao ispod gumice" i da je sređeno. Ali evo, par dana kasnije ništa se nije promenilo.

            Fali jedan deo, skinuo je gumicu sa ler šrafa je slab opis da bi bilo ko imao bolji odgovor od "idi kod majstora" ...
            Evo malo detaljnije: Pogled sa strane. Crveno je crevo (nacrtano u preseku), dalje ide opruga koja naleže na ler šraf, i skroz desno deo za koji je majstor rekao da nema adekvatne dužine. Sad, zašto je uopšte morao da se menja originalni, i na kraju krajeva da li to uopšte ima veze sa problemom, ja ne znam, samo sam ispričao šta on kaže.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Slikaj isparivač i pokaži strelicom na šta misliš.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Yvan
                CBC Veteran
                • 01.03.2008
                • 195
                • Kragujevac

                #8
                Evo gde je bilo navučeno crevo:



                A evo ga i deo za koji "majstor" kaže da je neadekvatne dužine (slika sa net-a):




                Ima li sad ko kakvu ideju šta može biti uzrok nedostatka plina pri hladnom startu? Pretpostavljam da nije možda eventualno zaprljani filter na plinskom ventilu, kada sem starta motor startuje i radi kako treba u svim ostalim uslovima?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Nadam se da je prva slika pre popravke a ne posle. Tu gde je bilo navučeno crevo ima svrhu samo da se šraf ne pomera, odvrće zavrće što znači da je labav. Kako se to dogodilo nemam pojma ali bi majstor trebalo da zna. Taj isparivač je jako dobar ali je mastodont, izumreo... Moraćeš sačekati nekog boljeg poznavaoca tog isparivača kao što je Slavkobgd ili neko drugi svejedno.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Yvan
                    CBC Veteran
                    • 01.03.2008
                    • 195
                    • Kragujevac

                    #10
                    OK, poslao sam poruku Slavkubgd da pogleda ovo.
                    U međuvremenu, može li ove simptome da izazove plinski ventil, odnosno filter (koji, koliko zname se nalazi u sklopu ventila)?
                    Ili možda preklopnik plin/benzin koji možda suviše kratko pusti plin kada dam kontakt?

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #11
                      Originally posted by Yvan View Post
                      Ili možda preklopnik plin/benzin koji možda suviše kratko pusti plin kada dam kontakt?
                      pa ako je kratko,podesi prekidač,ili daj 2-3 puta kontakt pre paljenja

                      Comment

                      • Yvan
                        CBC Veteran
                        • 01.03.2008
                        • 195
                        • Kragujevac

                        #12
                        Da, vidiš, sada si me podsetio, probao sam to, dam kontakt, pa onda par puta na prekidaču isključim - uključim plin, i nema neke razlike kada je bilo baš hladno, ovih dana je bolje, ali ne naročito. Možda probam da namestim privremeni prekidač i da pustim plin nekoliko sekundi pre paljenja.

                        Comment

                        • b_samardzic
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 1557
                          • Smederevo

                          #13
                          Taj sraf steluje osetljivost membrane. Koliki ce podpritisak da povuce plin iz isparivaca.

                          Tebi je izgleda sraf odvijen do kraja navoja pa je navuko crevo da ne ispadne.Za pustanje vise plina treba vise puta

                          da ukljucis kontakt a ne prekidac da cackas. Moguce da imas pogresan mikser ili ti je motor bas produvao pa nema vakum.

                          Stara gumica nije dihtovala pa je pustala plin zato je auto palio. Meni BRC na juga nece da radi na leru sa tom oprugom.

                          Na pasatu isti isparivac trazi oprrugu. Lovato na jugu se bez problema nasteluje na sraf.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Za pustanje vise plina treba vise puta da ukljucis kontakt a ne prekidac da cackas.
                            Znači cenim da si samouveren do kraja
                            Samo da saznaš da se na prekidaču podešava koliko će dugo puštati gas kad se da kontakt.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Yvan
                              CBC Veteran
                              • 01.03.2008
                              • 195
                              • Kragujevac

                              #15
                              Originally posted by b_samardzic View Post
                              Taj sraf steluje osetljivost membrane. Koliki ce podpritisak da povuce plin iz isparivaca.

                              Tebi je izgleda sraf odvijen do kraja navoja pa je navuko crevo da ne ispadne.Za pustanje vise plina treba vise puta

                              da ukljucis kontakt a ne prekidac da cackas. Moguce da imas pogresan mikser ili ti je motor bas produvao pa nema vakum.

                              Stara gumica nije dihtovala pa je pustala plin zato je auto palio. Meni BRC na juga nece da radi na leru sa tom oprugom.

                              Na pasatu isti isparivac trazi oprrugu. Lovato na jugu se bez problema nasteluje na sraf.
                              Nije ni približno odvijen do kraja. Nasuprot, skoro je potpuno zavijen.

                              Prekidač ima tri položaja. Benzin - isključeno - plin. Smatram da je pametnije da par puta isključim/uključim na prekidaču, nego da rizikujem da nešto od elektronike na kolima crkne davajući kontakt ključem.

                              Mikser jeste veći za moj auto, (prebačen je iz prethodnog), ali nikada nisam imao problema sa radom na leru ili startovanjem. Doduše, moguć je scenario sa lošim dihtovanjem, misliš da može da se desi da na leru radi OK, a da neće da pusti plin pre starta bez vakuuma?

                              Comment

                              Working...
                              X