Originally posted by Dora
View Post
Dugo vergla dok ne upali hladan
Collapse
X
-
Vidi,batali 5x kontakt.Vidim da si gore rekao da ti je regulacioni šraf skoro pa do kraja zavijen.To nije dobro,a jedna od posledica je i to što pušta jako malu količinu gasa kad daš kontakt.Međutim,to što ti je previše zavijen šraf,nije primarni,već sekundarni problem,to jest posledica,preterane redukcije u****(protoka vazduha pre mešača gasa ili na samom mešaču,to jest difuzoru mešača),ili previše otvorenog protoka gasa,na regulacionoj račvi,koja vodi do mešača.Kad to budeš uskladio,na način da ti regulacioni šraf na reduktoru dođe negde na polovinu(+-),tek onda ćeš imati ispunjen jedan od uslova za hladan start na gas
drugo: prekidač se ne rastura da bi mu štelovao vremenski interval chok-a.Ili je šteluje digitalno(postoji procedura upisivanja u memoriju) ili analogno delovanjem na potenciometru,u zavisnosti od tipa prekidačaLast edited by speedplus; 05.03.2015, 09:17.
Comment
-
-
Moraću da prvo proverim pa onda da pišem. Hteo sam da kažem da je više zavijen nego skoro odvijen. Sada sam na poslu, ali proveriću.
Usis vazduha nije redukovan, onakav je kakav je bio pre ugradnje plinskog uređaja.
Mešač je originalni, italijanski baš za moj (jednogrlni) karburator.
Ispred je onaj regulacioni sraf na crevu, podešen mislim kako treba (na 2500 obrtaja).
Kažem ostaje mi da tačno proverim položaj šrafa ler gasa, pa da javim.
Kad sam rekao da rasturam, nisam mislio da skidam otpornike kondenzatore IC-e i sl. sa ploče prekidača, nego da ga izvadim iz kućišta (rasturim), pa da tražim gde se šteluje (najverovatnije da nađem potenciometar, s obzirom na starost uređaja - mastodonta kako ga nazva Dora :-)
I, zaboravih, 5x on/off je izgleda dao rezultate, danas je bolje upalio, ali je jedno paljenje suviše malo da bih doneo konačan sud.
Comment
-
-
Originally posted by Dora View PostZnači cenim da si samouveren do kraja
Samo da saznaš da se na prekidaču podešava koliko će dugo puštati gas kad se da kontakt.
Moj odgovor je bio upucen Yvanu zato sto je probao vise puta da ukljuci i iskljuci plin na prekidacu
a kolilko se secam on tada ne pusta plin. Davanjem par puta kontakta neces nista da pokvaris
ali ces da ustanovis treba li ti vise plina. Slicno se ponasa i auto sa previse plina.
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View Postzato sto je probao vise puta da ukljuci i iskljuci plin na prekidacu
a kolilko se secam on tada ne pusta plin.
Comment
-
-
Stvarno? Kada sam proveravao napon na plinskom elektroventilu pored isparivača kada isključim pa uključim na prekidaču za kratko ima napona, i čuje se cak - cak. Zato sam mislio da je svejedno kontakt ili plinski prekidač. Ali OK, ništa ne košta da probam i ključem.
A i slikaću ga kad krenem s posla.
Comment
-
-
Comment
-
-
Opet je lepo upalio posle 5x na prekidaču na temperaturi 2C posle osam sati stajanja od jutros.
Inače ler šraf je odvijen tri kruga od potpuno zavijenog položaja, i rekao bih isto toliko od potpuno odvijenog (nisam hteo da potpuno odvijem da mi ne ispadne šraf).
Slikao sam prekidač, ali ovo pišem sa telefona i ne vidim opciju za dodavanje slika, ali našao sam link:
Kasnije ću da ga skinem i da pogledam kako izgleda iznutra :-)
Comment
-
-
Da, pronašao sam već, i povećao vreme puštanja gasa na dve sekunde, prs' tamo prs' ovamo. Bilo je oko pola sekunde, malo manje (sve ovo mereno odokativno). Deluje mi malo mnogo, ali lako se menja, videćemo kako će se pokazati. Da ne preteram pa da sad neće da upali zbog viška plina. :-)
Comment
-
-
A šta mislite da zamenim isparivač. Imam rezervni Tomasetto. Time eliminišem sve probleme s isparivačem.
Nisam ga stavio jer a) mrzi me, i b) moram ponovo da menjam pred ove silne reateste. Koja je verovatnoća da je ventil, ili filter u njemu zaprljan? Ili nešto treće, mada nema mnogo drugih stvari koje mogu da budu uzrok.
Ali s druge strane motor lepo pali kad je zagrejan, na leru i u svim režimima.
Mišljenja?
Comment
-
-
Originally posted by speedplus View Postmoraš naći neki balans,da ti prilikom starta,kad je motor zagrejan,ne dođe do prebogate smeše(pre****vanje)
Comment
-
-
To i dalje nije dobro, sekunda tamo vamo, ne bi smela tako da utiče.
Comment
-
Comment