NEVEROVATNO VELIKA potrosnja plina Mitshubishi Lanser 1.5

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrburns2
    CBC Član
    • 05.01.2016
    • 18
    • Valjevo
    • Mitsubishi lanser

    NEVEROVATNO VELIKA potrosnja plina Mitshubishi Lanser 1.5

    Pozdrav svima, vec tri meseca muku mucim sa potrosnjom plina na mom lanseru, nema gde nisam trazio resnje, nadam se da ce na ovom forumu neko uspeti koliko toliko d ami pomogne.
    Kupio sam ocu mitsubishi lansera GLX 1.5 12V, od komsije koji gotovo da ga nije ni vozio za ovih 25godina..auto je presao 130.000km i osim zamene ulja i filtera nikada nista nije popravljano. Sa predhodnog auta, prebacio sam plinski uredjaj lovato(membrane radjene 2013.god.) za to vreme max je presao 20.000 ako i toliko. Potrosnja benzina u gradu je 10l moja neka kalkulacija i i komsija kaze da toliko trosi, dok na otvorenom ne prelazi 7l..Nakon ugradnje plina auto je trosio dvadesetak litara, da bi plindzija rekao, da trenutno nije imao odgovarajuci mesac za njega, ok sacekao sam par dana i mesac je stigao, bas za taj karburator.Nakon toga 15l je bila potrosnja s` tim da je auto bas slabo isao, jer ga je ovaj zavrsnuo..ok posto ovaj majstor nije znao sta je problem odem kod drugog majstora, covek nasteluje al potrosnja se poveca, naravno ni on nije znao zasto trosi toliko.Da napomenem da sam menjao filter vazduha, svecice..Ne bi meni tesko odem kod treceg masjstora, covek stavi uzi mesac odp. 26mm kaze mora taj...auto je poceo znatno bolje da ide ali je i vise trosio...stavim NOV isparivac, potrosnja ista ni litar manje.Proveri celu instalaciju da ne pusta negde ali jok..auto jedva da se cuje kad radi, normalne obratej ima, sve super al nesto ga muci pa to ti je....u gradu sa voznjom ne preko 2500obrata sa 7.5l predje jedva 40km..
    Da li neko mzoda poseduje ovaj auto ili ima mozda ideju sta jos moze biti uzrocnik tog problema? Unapred hvala, nadam se da se niste smorili citajuci, al hteo sam detaljno sve da objasnim
    P.S. Iz vise izvora sam cuo da taj auto ne moze i ne sme da trosi preko 12l i to zimi...
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Pomislio sam zbog onog "neverovatna" da nam je neki onaj šupački novinar tabloida hakovao forum.
    Zazor ventila, kompresija, paljenje, kaiš nije dobro uzupčen ako ga ima, možda je lanac itd...

    Uglavnom kad promeniš sve od gasa u nekoliko navrata a i dalje imaš problem, nije do gasa.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • mrburns2
      CBC Član
      • 05.01.2016
      • 18
      • Valjevo
      • Mitsubishi lanser

      #3
      Koliko je moguce da se sve to pokarabasilo ako nista od toga nije dirano, u sta sam 99% siguran? Moze li samo od sebe tj vremeno od voznje?
      Takodje me isto interesuje, posto vidim da se dosta razumes u LPG(verovatno i radis sa njim), znas li koliki precnik caure na mesacu treba da bude za ovaj karburator, da li negde moze da se nadje ta informacija, a da ne mora ponovo da se premerava usis?
      Kais je u pitanju, a ne verujem da je kompresija losa...

      Comment

      • cikabosko
        CBC Veteran
        • 13.11.2008
        • 146
        • Novi Beograd

        #4
        Originally posted by mrburns2 View Post
        Potrosnja benzina u gradu je 10l moja neka kalkulacija i i komsija kaze da toliko trosi, dok na otvorenom ne prelazi 7l.....
        Jel auto i dalje troši 10 litara benzina na sto kilometara gradske vožnje ili se i to poremetilo nakon ugradnje gasnog uređaja?

        Comment

        • mrburns2
          CBC Član
          • 05.01.2016
          • 18
          • Valjevo
          • Mitsubishi lanser

          #5
          Pa to sada ne znam i tesko je izmeriti, jer je ne ispativo da tocim pun rezervoar a nije ni pametno prazniti ceo rezervoar do kraja...kao i sto sam napisao sada po ovom malo hladnije vremenu mi prelazi sa 7.5l 40km...2-3km gore dole...

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Originally posted by mrburns2 View Post
            Koliko je moguce da se sve to pokarabasilo ako nista od toga nije dirano, u sta sam 99% siguran? Moze li samo od sebe tj vremeno od voznje?
            Takodje me isto interesuje, posto vidim da se dosta razumes u LPG(verovatno i radis sa njim), znas li koliki precnik caure na mesacu treba da bude za ovaj karburator, da li negde moze da se nadje ta informacija, a da ne mora ponovo da se premerava usis?
            Kais je u pitanju, a ne verujem da je kompresija losa...
            Prečnik čaure uopšte nije bitan za potrošnju od 20 litara, i da naprstak staviš opet će trošiti.

            Ostalo ne možeš pretpostavljati, moraš izmeriti pa se javi... U kompresiju se veruje kad se vidi manometar. Ostalo ništa nije dirano, možda je u tome problem...

            Pošto je karburator, jednostavno je napraviti priručni rezervoar od litre dve i potrošiti za probu potrošnje.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • expendable
              CBC Senator XXL
              • 04.11.2009
              • 3662
              • Bor

              #7
              Nema druge nego ispitati potrošnju u istim uslovima uz korišćenje benzina.
              Zimi je sve moguće, eto jutros sam imao na Z101 potrošnju benzina od oko (da zaokružim) 100 lit. na 100km (verovatno i više) u prvih 10-15 min. jer sam prešao 50-tak metara a motor nisam gasio (a morao sam malo da pročitim pa da sačekam mimoilaženje (nekih 5 min.) jer ulica očišćena samo 2,5m, pa do prvog proširenja, pa okret pa preparkiravanje ... narednih 10km sam verovatno potrošio isto toliko (plina) koliko u prvih 50m).
              Motor koji toliko dugo stoji i ne pali se (više godina) može i da korodira (tj. sigurno hoće samo je pitanje koliko) ... ima tu mnogo toga kako i zašto. U svakom slučaju sa venturi sistemom potrošnja TNG-a može biti i 30% veća (20-25% tipično) uz idealno podešavanje. Uporedi sa benzinom pa ćeš znati (ovako ćeš se samo nervirati). Svakako, prvo premeriti kompresiju motora i ispitati kako radi na benzin (pa posle koliko troši).
              Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).

              Comment

              • mrburns2
                CBC Član
                • 05.01.2016
                • 18
                • Valjevo
                • Mitsubishi lanser

                #8
                Izmericu kompresiju, ma da u to najmanje sumnjam...jugo moj koji je bio loker, duvao, trosio je 12-13l....

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Ono što je moje iskustvo je da ljudi kad ima gas na autu smatraju da u bilo kakvom problemu samo je potrebno naštelovati pravilno taj gas i gotovo. Takvi auti nema potrebe ni stega da se menja a kamoli kvačilo.

                  U nekom malom procentu ali stvarno malom, to je istina i pomaže.
                  Nenormalna potrošnja uz zaptivnost sistema koju si proverio i koja se lako proveri ukazuje na kvar.

                  Kod tvog auta ima jedino isparivač, popravio si stari i nije valjalo, ta kilometraža ne bi trebalo da su crkle membrane. Stavio si nov isparivač i ništa se nije promenilo, znači nije isparivač, morali bi biti gore ili bolje.

                  Mikser nema takvog uticaja da je pita a pri tome radio je normalno i onaj pre inače bi se komšija sablžnjavao...

                  Treći bitan deo gasa na autu ne postoji. U teoriji može da ne valja ventil na boci a to se proveri tako da napuniš bocu TAČNO do tandrkanja i predješ 50 km pa opet isto napuniš. Ako je u tom slučaju potrošnja normalna, ne valja ventil. Ako je i tada ista onda nema veze sa gasom.
                  Proveri da li je bakarna cev koja ide od boce do motora ledena, ima inja na njoj ili je normalne temperature okoline.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • mrburns2
                    CBC Član
                    • 05.01.2016
                    • 18
                    • Valjevo
                    • Mitsubishi lanser

                    #10
                    ee da se nadovezem kad smo kod ventila, tu me malo buni...od pocetka kad je ventil ubacen meni kada je prazna boca skazaljka stoji na 1/4 majstor kaze da to nema veze, samo ugao nije podesen dobro...a ja onako laicki kontam, mozda ventil nije dobar pa na 1/4 zatvori dovod plina a ostatak od 1/4 do 0 ostane u boci..da li je to moguce?

                    Comment

                    • ragazzoni
                      CBC Senator XXL
                      • 24.02.2009
                      • 774
                      • Obrenovac i okolina
                      • Opel Omega 2.0i-16v

                      #11
                      Prvi korak, iskontroliši potrošnju na benzinu, kako ti je savetovano. Ako nešto nije uredu, a neće ni biti, otiđi kod nekog nek ti uradi pošteno servis motora (NPR Milivoj u Petnici), jer sam reče da sem ulja ništa nije rađeno, i šta je tvoja kalkulacija potrošnje? Kad smo kod ventila, nemoj mešati ventile motora i ventil gasa.
                      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                      Comment

                      • mrburns2
                        CBC Član
                        • 05.01.2016
                        • 18
                        • Valjevo
                        • Mitsubishi lanser

                        #12
                        Mislio sam na multiventil na boci...kada sam rekao da se nista nije radilo sem ulja, mislio sam na kvarove...

                        Comment

                        • rekordan
                          CBC Član
                          • 31.05.2009
                          • 99
                          • Nis

                          #13
                          Jedan od razloga takve potrošnje može i da bude i to kakve relacije vozi tvoj otac. Predpostavljam da su kratke (do pijace, odvezi unuke od...do ...), iliti upali ga pa predje 2km, a onda auto stoji 2 sata, pa onda ponovo 2km, a onda isparivač nikada nije zagrejan u potpunosti, pa se potrošnja popne u nebesa. Posebno se to dogadja kada dodje hladnije vreme. Leti je to mnogo manje izraženo.
                          Kada bi se mi manje plašili ne bi nas, tako bolno,"jašili" !!!

                          Comment

                          • mrburns2
                            CBC Član
                            • 05.01.2016
                            • 18
                            • Valjevo
                            • Mitsubishi lanser

                            #14
                            Ima i toga, ali.....prvo, auto se bas brzo zagreje, to je cudo, drugo i juga je pre vozio tako pa mu nikada nije trosio vise od 13l a kao sto sam i napisao u prvom postu, jugo je bio loker, duvao je, znaci dosta, dosta u losijem stanju sto se tice motora, a i svega ostalog
                            Pre dva dana kao sto sam napisao pricao sa covekom koji ima istog lansera sa 320.000km kaze kako god da ga vozis po gradu 11-12l max trosi.. voleo bih neko ko zna da mi kaze da li je moguce ono da se desava sa multiventilom, da li je tehnicki to moguce?

                            Comment

                            • mrburns2
                              CBC Član
                              • 05.01.2016
                              • 18
                              • Valjevo
                              • Mitsubishi lanser

                              #15
                              Najnovija informacija...malopre kada mi je nestalo plina sipao sam za 200din/3l i otisao van grada da vozim...nisam spustao ispod 80-100km/h i imalo je uzbrdica...sa 3l sam presao 35km, sto mu dodje 8.5l.. i da li je moguce da on u grado trosi duplo vise???

                              Comment

                              Working...
                              X