Varijabilni difuozor plina tj Blos sistem-iskustva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nenad Petakovic
    CBC Član
    • 08.09.2016
    • 28
    • Ivanjica
    • golf 2 1,8

    #16
    Prvo g2 gti 16v ima 140ks kad je tip top.E kad mu zveknes vakumski tng sa difuzorom na protokomeru ako izbaci taj isti motor na valjcima 130ks ja ga pojedem.Znaci vozio sam jedno 10 kr-ova sto na benzin sto na plin,i svaki 16v na plinu nema pojma da ima vise od 130ks to ti tvrdim..a to znaju i svi koji voze gti-a godinama..Ko kaze da Blos dodaje ks???On samo ne oduzima ks motoru kao obican vakumski tng uredjaj! Kazete da blos ne valja,a niko ga ovde nije ugradjivao ni prodavao...E pa ja cu ga nabaviti i sam ugraditi pa cemo videti ide li golf sa njim il ne ide.Tako da niko nece biti u zabludi oko toga..I sam se razumem pomalo u mehaniku a silom prilika cackao sam i oko tng dosta,tako da mi tehnicki i teoretski ovaj Blos izgleda bas opravdan ulog.

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #17
      Kao prvo,ako idemo u dlaku rekao sam GTI 16v koji ima, ako se ne varam 150ks a ne tvrdio,tako da jbg.
      Kao drugo,evo i ja sad tvrdim da taj G2 GTI 16V ne gubi više od 2% snage,ako ga radi pismen majstor,a sa mixer-om i običnim reduktorom.
      Kao treće pričaš o gubitku od 30% (što je 42ks) a na kraju kažeš 10ks.
      Kao četvrto,nisam ugrađivao Bios,ali jesam nešto što je preteča istog i što je garantovano bolje od njega(preciznije i izdržljivije/trajnije) i nisam samo ja ugrađivao,ima nas više, u Srbiji.E sad,koliko je Bios efikasan,to je veliki znak pitanja,jer ja nešto za sve ove godine,pored hiljada i hiljada uveženih vozila na gas,ne videh ni jedan Bios,niti sam čuo ikog od kolega(Italijana) da ih hvali.Možda je to dobro,ali do sad nisam čuo.Onaj koji znam da radi dobro,a na istom principu, je Impco(inače u tesnoj vezi sa BRC),tako da treba probati pa proceniti i tvrditi.
      Kao peto, želim ti uspeh u tvom pohodu i ne sumnjam da ćeš uspeti u tome,samo skrećem pažnju na to da su podaci koje iznosiš o gubitku snage netačni,pogotovo što si to napisao u formi da se može ukapirati da je to uređaj koji dodaje snagu.
      Sve u svemu,ovo su sistemi kojima je odavno požuteo homologacioni dokument,davno smo ih prevazišli,pa samim tim znamo šta pričamo.

      Last edited by speedplus; 10.09.2016, 11:05.

      Comment

      • Nenad Petakovic
        CBC Član
        • 08.09.2016
        • 28
        • Ivanjica
        • golf 2 1,8

        #18
        Ma ja niti forsiram taj blos niti ga stitim sad nesto..Samo trazim uredjaj koji ce sto bolje iskoristiti tng sa sto manjim gubitcima.Eto nabavi mi ti taj drugi koji radi na slicnom principu kao ovaj varijabilni difuzor,ugradicu ja njega da probamo koje su prednosti u varijabilnom doziranju gasa i vazduha.A to dal daje 10 ili uzima 40ks to i ja i vi da kazem lupamo bez tacnih podataka sa dinamometra.

        Comment

        • speedplus
          RIP Bio nam je drug!
          • 15.01.2007
          • 2419
          • LAZAREVAC

          #19
          Jedan Impco ti je u Poljskoj oko 230-250eu to jest između 900 i 1000 zlota.
          A što se tiče snage,kad baš lupim to je maksimalno 5ks.
          Prednost u varijabilnom mixer(kako ga ti zoveš, je ta da ima brži odziv u datim momentima promene režima opterećenja motora i ništa drugo.Znači da motor u kritičnim momentima(za odziv običnog uređaja) sa ovim Biosom,vreme trajanja tog momenta skraćuje,ali ipak taj kritični momenat odnosno period postoji.Sa sekvencijalnim sistemima je taj period još kraći,a sa sistemima direktnog ubrizgavanja u cilindar,skoro pa da i ne postoji(teoretski)

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Ipak ću morati...
            Tvrdio si da... sad ti treba merenje snage.. Jedino što je tačno je merenje snage a ostalo je reklama.

            Pitao si se zašto nije tako nešto ugradjivano onomad... pa zato što sad to toliko košta a pre je Impco koštao kao dva bubrega a to bi u Srbiji platio NIKO a možda i manje ljudi...

            Treće u pravu je Ivica kad kaže da je gas ugradjivao i kurta i murta pa ima da se vuče kao slina a ima i da ide normalno tako da si ti sa tim slinama izgleda uvek natrčao na pogrešne...

            Četvrto, šta god da staviš na usis a da to nije fabrika predvidela pa makar i promenljiv difuzor to je smetnja kod u****vanja i taj motor ima malkic manje konja i na benzinu što nas dovodi do petog a to je

            Svaki auto sa ugradjenim gasom je ekenomska kategorija a ne trkačka, naravno postoje i trkačke varijante ali to ni od onih NIKO i manje nema ovde da plati tu varijantu, tako da ostaje ekonomska. I na zapadu je tako samo oni imaju jaču propagandu kao ekologija, jeshowno, što ne ukinu dizele...

            Uglavnom rezimej je sledeći, nabavi ti to sokoćalo, ugradi ga pa da vidimo kako to onda leti kao djavao..
            Ja bih lično ako već imaš žarku želju da utrošiš koji dinar pre ugradio dobar lamda kontrol.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Nenad Petakovic
              CBC Član
              • 08.09.2016
              • 28
              • Ivanjica
              • golf 2 1,8

              #21
              Sve ja to znam,al eto slazemo se da je sve u ekonomskoj isplativosti..Eto taj Impco je 230-250e,a ovaj blos 100e..a i l control je solidno resenje,i bas godim jedan sa g3 1,8 svabe,ugradjen u Nemackoj,ceo sistem da skinem,jel nam se i benz ecu gadjaju,pa ce i ovaj raditi isto na mom autu.Samo ako ga uzmem..Al sto se tice ovih igracki opet Blos ostaje zanimljiviji u odnosu na taj Impco..a sto se tice proverenosti kad bih slago auto za cuvanje onda bi isao samo secvent,be obzira dal je k jet ili bilo sta drugo..U ostalom idu dani,ako stigne jedan ovaj blos i ugradi se,bice snimak i rado cu ga podeliti ovde...

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Impco je lider te tehnike, milioni viljuškara rade samo na gas a ni u automobilskoj indrustriji nisu zaostali. Ako si perfekcionista uzmi najbolje da ide najbolje.
                Svaka lambda kontrola je deset u glavu za bilo koji od tih uredjaja ali pošto vidim da si ti ovde došao po svoje mišljenje ja ću se odjaviti
                Za kraj, ne postoje dva ista motora kad izadju sa trake a ne posle predjenih mnogo kilometara tako da neće to raditi kad se skine sa drugog auta samo zato što je isti auto. Mora se podesiti.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                Working...
                X