Nece na plin nikako da radi...Audi 80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • campi
    CBC Veteran
    • 11.06.2005
    • 169
    • Srbija

    Nece na plin nikako da radi...Audi 80

    Na autu je naravno venturi sisetem sa kojim je do sada presako oko 45 000 km....rec je o MArini isparivacu.... ..marini magnetni ventil u motornom prostoru.....multi ventil mimgas marke na boci i njihov isto magnetni ventil na boci. Auto se pali i vozi na benzin bez ikakvih problema.... pre nekh 4 meseca zamenjen je nov filter u el. magnetnom ventilu u motornom prostoru ....ono sto sam primetio kako su poceli hladniji dani jeste da je auto "trazio" da temperaturu rashladne tecnosti nateram do 85C-90C da bi na plin mogao da radi bez seckanja....kako je vreme prolazilo postao je cudljiv nekada mu ni to nije bilo dovoljno da nebi seckao a zatim bi danima radio besprekorno bez ijednog znaka problema rada na plin. Zadnjih 3 dana upalim na benzin i vozim se i kada zelim da prebacim na plin auto se jako gasi bez naznake da moze da upali na plin ikako. Inace sto se potrosnje plina tice (dok je do skora radio) sve je bilo kao i nekada u granicama ocekivanog nije povecao nista potrosnju plina kako ne radi na plin ni ne trosi ga (logicno) tako da je jako stedljiv na plin . Ono sto sam primetio (izmerio) unumerom na klemama oba magnetna ventila ( na boci i u motornon prostoru) napon je oko 11, 33V kada nekako motor kaslje i gasi se...kada je samo prebcen na gas a ne vergla se da upali i slicno tada je mereni napon na klemama magentnih ventila 10,5V a ma akumulatoru je oko 12.45 V....
    Znaci ne pali nikako na plin a i kada treba sa benzina na plin da se prebaci....pokusa ali ugasi se za 5 sekundi kao da nema dotok plina iz nekog razloga....
    Sugestije..predloge....sumnje....
    Hvala...drustvo...!


    P.S. Filter na gasnom el. magn ventilu menjan pre 8500 Km....
    Last edited by campi; 05.01.2019, 23:10.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    pa otpratis redom dokle ima gas, a odakle nema.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Da, kreneš od boce pa do ulaska u isparivač. Odvrneš holender malo da vidiš da li ide tečan gas. Moguće je da je zalepila gumica na viljušci u isparivaču ili sam ventil na isparivaču-
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • zulurbr
        CBC Veteran
        • 27.03.2010
        • 169
        • Zrenjanin
        • Nuova Bravo Sport Tj

        #4
        Zbog pada napona možda i neka masa (-) zeza.

        sa TT

        Comment

        • campi
          CBC Veteran
          • 11.06.2005
          • 169
          • Srbija

          #5
          Originally posted by Dora View Post
          Da, kreneš od boce pa do ulaska u isparivač. Odvrneš holender malo da vidiš da li ide tečan gas. Moguće je da je zalepila gumica na viljušci u isparivaču ili sam ventil na isparivaču-
          Hvala na sugestijama , Doro na mom isparivacu jedini ventil magnetni je onah za gas sauh...a isptred isparivaca je onaj klasik magnetni ventil...svakako probacu da vidim dokle dolazi gas oslobadjanjem malo holendera na cevi koja ulazi....izlazi iz magnetnog ventila sa filterom....samo malo da dobijem vreme po prazniku.. svakako javljam......
          Inace odavno u rezervi imam kupljene membrane za isparaivac ...pa cu videti......u rezervi su i dva filtera tecne faze gasa.... u prodavnini gde sam ih kupio savetuju na 5000 km promenu tog filtera....
          Pisem dokle se stiglo...

          Hvala....
          Last edited by campi; 06.01.2019, 13:40.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Nisam shvatio da je vakimski isparivač, onda je procedura još prostija, daš kontakt i prstom stisneš dugme tog "sauga" ako čuješ da šušti onda nije do gasa. da ne odvrćeš holendere džabe.
            Možda ima malo gasa pa treba odrnuti slavinu ili ima previše pa zavrnuti. Ima dva pokušaja da se sazna
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • campi
              CBC Veteran
              • 11.06.2005
              • 169
              • Srbija

              #7
              Originally posted by Dora View Post
              Nisam shvatio da je vakimski isparivač, onda je procedura još prostija, daš kontakt i prstom stisneš dugme tog "sauga" ako čuješ da šušti onda nije do gasa. da ne odvrćeš holendere džabe.
              Možda ima malo gasa pa treba odrnuti slavinu ili ima previše pa zavrnuti. Ima dva pokušaja da se sazna
              Da rec je o obicnom vakumskom isparivacu Marini proizvodjac .....Noc pre nego se desilo da me pocne zavitlavati ...auto je isao na gas doduse ono sto sam primetio zadnje vreme jeste da sam morao da mu drzim u voznji malo povucen "saug" rucni od karburatora da bi na gasu na leru ostao da se ne ugasi i desavalo se da na uzbrdici kada stoji u mestu (semafor) da kada treba da krene pocne da trza....kao da hoce da se ugasi.....pa posle prihvati
              Da sa "stiskanjem dugmeta sauga plinskog ako susti nije do gasa" odlican predlog da se ne drndam oko holendera .....inace rezervar gasa je pun 97%

              Hvala probacu....

              Comment

              • campi
                CBC Veteran
                • 11.06.2005
                • 169
                • Srbija

                #8
                Mir Boziji ..Hristos se rodi!

                Danas probao po Dorinom savetu da drzim pritisnut saug za plin u autu a da osluskujem na isparivacu da li sishti ....i cuje se u njemu sssssssstttttt znaci da dobija gas od magnetnog ventila sa filterom.....kada zaverglam auto , motor krene da radi ali uopste nema odziv na pritiskanje papucice gasa obrtaji padnu i ugasi se (prehodno je auto naravno bio zagrejan na benzin i potrosen benzin iz karburatora ).....
                Da li je moguce i da li se nekome desavalo da se zapushi/zatvori vakum crevance koje ide od usisne grane do isparivaca koje "osluskuje" koliki je vakum u usisnoj grani pa vrsi regulaciju (pustanje plina) na maloj membrani ...?

                Pozdrav

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Dešava se da se vakum na strani isparivača zapuši.. Sad kad si ustanovio da ima gasa, ili odvrni slavinu za jedan krug ili drži pritisnut saug kad dodaš gas pa malo balansiraj sa tim dugmetom, ako krene da se guši pusti ga pa opet dodaj ako treba. Da li si skoro menjao filter vazduha?
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • campi
                    CBC Veteran
                    • 11.06.2005
                    • 169
                    • Srbija

                    #10
                    Originally posted by Dora View Post
                    Dešava se da se vakum na strani isparivača zapuši.. Sad kad si ustanovio da ima gasa, ili odvrni slavinu za jedan krug ili drži pritisnut saug kad dodaš gas pa malo balansiraj sa tim dugmetom, ako krene da se guši pusti ga pa opet dodaj ako treba. Da li si skoro menjao filter vazduha?
                    Filter vazduha je menjan pre nekih 4 meseca..tako da nov je.....sa dugmetom sauga sam vec pokusao da dok verglam auto drzim pritisnuto dugme gasnog sauga kako bi uslo vise gasa motor dobije nekih 1800 obrtaja i krene da pada sa obrtajima do gasenje bez obzira sto drzim dugme gasnog sauga...

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11
                      oce da zaledi i na slavini za podesavanje smese. sto kaze Dora odvrni to malo,sta si ga stis'o


                      sipaj vrelu vodu po isparivacu i crevu,pa vidi kako radi
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • campi
                        CBC Veteran
                        • 11.06.2005
                        • 169
                        • Srbija

                        #12
                        Originally posted by zoranbg View Post
                        oce da zaledi i na slavini za podesavanje smese. sto kaze Dora odvrni to malo,sta si ga stis'o


                        sipaj vrelu vodu po isparivacu i crevu,pa vidi kako radi
                        Ahaaaaam nisam znao da moze da zaledi na slavini za podesavanje smese.....probacu da odvrnem slavinu za podesavanje smese neka ozivi malo ako moze......inace sam isparivac kada sam probao zagrejem motor do 85C-90C na benzin takoreci u punu radnu temperaturu pa se isto pri prebacivanju na gas odmah ugusi....ono racunao sam ako se ista zaledilo da ce da "otpusti" ...vidim isparivac vreo....creva antifriza koja dovode/odvode rashladnu tecnost oko isparivaca vrela takodje....generalno ispod haube bude posle voznje na benzin bude sve "toplo" ali svakako pokusacu da odvrnem slavinu....


                        P.S. Apropo zaledjivanja slavine za podesavanje smese ......nekada sam imao Volvo-a nekog prastarog gde mi je u ovakvim zimskim uslovima zaledio AUSPUH )))) neverovatno ali istinito.....ka zadnjem izduvnom loncu imao je tzv cev u obliku slova "U" gde se kao u sifonu skupljala voda koja je zaledila i zapusila auspuh tako da auto nije mogao da radi.....nimalo....te sam tada morao let lampom kroz auspuh da ubacujem vreo vazduh da "otpusti".....zato me nebi cudilo da mi je cesmica zaledila hh
                        Last edited by campi; 08.01.2019, 01:19.

                        Comment

                        • campi
                          CBC Veteran
                          • 11.06.2005
                          • 169
                          • Srbija

                          #13
                          Probao da odvrnem /zavrnem cesmicu (ventil) za podesavanje smese na crevu ka karburtoru nikakva promena ne daje znake zivota......skinuto crevo vakumsko na usisnoj grani sto ide od isparivaca procackana dizna na usisnoj grani ( da nije zapusna ) crevance takodje vraceno...isto nema nikakvih promena.....tako da ipak je utisak da ne dobija gas u isparivac. Kada nadrukam crvenim dugmetom (saugom plinskim) motor kresne i radi 3-5 sec i bez obzira pritiskao i dalje to crveno dugme da mu dam gasa (zivota) motor se gasi....na pritiskanje papucice gasa isto nema nikakav odziv kao da nema gasa......ostaje mi da ipak da skidam i menjam filter gasa u magnetnom ventilu ispred isparivaca......cim dobijem vreme....

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Napisao sam da se ta sisica na grani nikad ne zapuši, 3mm je preveliko, ako se zapuši, to je na strani isparivača. Sumnjam da je filter u pitanju, pre će biti da je isparivač.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • BJL
                              CBC Senator
                              • 20.05.2013
                              • 275
                              • backa palanka
                              • golf 3 1.8

                              #15
                              Dal je moguce da mu multiventil na boci pravi problem? Il da je negde nagnjecio bakarno crevo izmedju boce i isparivaca

                              Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

                              Comment

                              Working...
                              X