Na autu je naravno venturi sisetem sa kojim je do sada presako oko 45 000 km....rec je o MArini isparivacu.... ..marini magnetni ventil u motornom prostoru.....multi ventil mimgas marke na boci i njihov isto magnetni ventil na boci. Auto se pali i vozi na benzin bez ikakvih problema.... pre nekh 4 meseca zamenjen je nov filter u el. magnetnom ventilu u motornom prostoru ....ono sto sam primetio kako su poceli hladniji dani jeste da je auto "trazio" da temperaturu rashladne tecnosti nateram do 85C-90C da bi na plin mogao da radi bez seckanja....kako je vreme prolazilo postao je cudljiv nekada mu ni to nije bilo dovoljno da nebi seckao a zatim bi danima radio besprekorno bez ijednog znaka problema rada na plin. Zadnjih 3 dana upalim na benzin i vozim se i kada zelim da prebacim na plin auto se jako gasi bez naznake da moze da upali na plin ikako. Inace sto se potrosnje plina tice (dok je do skora radio) sve je bilo kao i nekada u granicama ocekivanog nije povecao nista potrosnju plina kako ne radi na plin ni ne trosi ga (logicno) tako da je jako stedljiv na plin
. Ono sto sam primetio (izmerio) unumerom na klemama oba magnetna ventila ( na boci i u motornon prostoru) napon je oko 11, 33V kada nekako motor kaslje i gasi se...kada je samo prebcen na gas a ne vergla se da upali i slicno tada je mereni napon na klemama magentnih ventila 10,5V a ma akumulatoru je oko 12.45 V....
Znaci ne pali nikako na plin a i kada treba sa benzina na plin da se prebaci....pokusa ali ugasi se za 5 sekundi kao da nema dotok plina iz nekog razloga....
Sugestije..predloge....sumnje....
Hvala...drustvo...!
P.S. Filter na gasnom el. magn ventilu menjan pre 8500 Km....

Znaci ne pali nikako na plin a i kada treba sa benzina na plin da se prebaci....pokusa ali ugasi se za 5 sekundi kao da nema dotok plina iz nekog razloga....
Sugestije..predloge....sumnje....
Hvala...drustvo...!
P.S. Filter na gasnom el. magn ventilu menjan pre 8500 Km....
Comment