Saug i plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gewra
    CBC Član
    • 06.07.2005
    • 34

    Saug i plin

    Elem do juce sam mislio da saug ne radi kada se ugradi plin, odnosno kada se povuce saug, auto se automacki ugasi. Ovo je slucaj i kod mene u Golf 1 1100 i u drugarovom jugu. Medjutim skoro sam se vozio sa dugorom koji vozi reno 5 sa plinom ugradjenim u Rasicu i saug mu funkcionise, cak i kad pali ujutro momak kaze da povuce saug slobodno. Do sad mi ovo nije smetalo jer sam plin ugradio na leto pa mi i nije bio potreban saug, ali sada...
    Ukoliko nije jasno, saug mi radi na benzinu normalno, ali ako prebacim na plin sa povucenim saugom auto odmah umire, ako probam da upalim auto na plin sa saugom isto se desava, ili upalim auto na plin pa dok se ne ugreje povucem saug opet isto, gasi se.
    Sve ostalo sa plinom mi fino funkcionise, ne trokira, lepo vuce, jedino poceo je da trosi od 12 do 13 po gradu ali ajd' negasim grejanje u kolima pa je valjda zbog toga.
    Ako postoji resenje ovog problema voleo bi da mi neko pomogne.
    Hvala, Ivan!
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    moze da ti radi sa saukom,ali ako ga izvuces samo malo(otprilike za debljinu palca)...probaj kad radi na GAS da izvlacis sauk polako...pa ces videti gde pocne da se gusi...dotle smes da ga izvuces i na ladno.
    Ija imam isti "problem"...kad palim na benzin hladan auto..palim sa punim saukom ili malo vracen od punog.
    a kad palim na Gas,onda samo malo povucem sauk...otprilike 2-3cm.
    Ako su upalio na benzin..moras u trenutku prebacivanja na Gas da naglo spustis sauk skoro do kraja ili ce ti se auto ugasiti.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Onaj kome radi saug ima mikser, onaj što ne radi ima diznu.
      Ako želiš da t isaug radi, jasno ti je šta ti je činiti.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment


      • #4
        Kod mene na Golfu 1100 sa Yuginim karburatorom i ubusenom diznom je bila ista prica sa saugom. Naime cim se povuce, manje od 1 cm, auto se ugusi trenutno. Rjesio sam to tako sto sam na karburatoru podesio da saug dodaje vise gasa (vise otvori leptir gasa) za isto polozaj leptira sauga. Na Yuginom karburatoru to je extra lako. Sada saug radi dobro.

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          Originally posted by leozimi
          Kod mene na Golfu 1100 sa Yuginim karburatorom i ubusenom diznom je bila ista prica sa saugom. Naime cim se povuce, manje od 1 cm, auto se ugusi trenutno. Rjesio sam to tako sto sam na karburatoru podesio da saug dodaje vise gasa (vise otvori leptir gasa) za isto polozaj leptira sauga. Na Yuginom karburatoru to je extra lako. Sada saug radi dobro.
          Hm.......zanimljivo resenje...sutra cu da probam.
          Cudno je to sto ja dok sam imao juga,palio mi je na Gas isto ko na benzin(sa saukom povucenim skoro do kraja)..i nisam morao nista da namestam dodatno.tako da nisam nikad ni sipao benzin(palio sam i na -15 na Gas direktno).
          Ovde na korsi jednostavno nece sauk na gas,pa kad je ispod nule upalim ga na benzin,pa ga posle bacim na Gas.
          Napominjem da mi je jugo imao isto ubusenu diznu kao i korsa.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Probacu i ja. Imam 2 yuga jedan sa mesacem drugi bez. Jedan pali ko mina drugi ni da cuje sto me uzasno nervira tako da i ja probavam tu metodu
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • vega
              CBC Senator XXL
              • 21.02.2006
              • 324
              • Beograd

              #7
              Plus je sto kako tako radi na saugu na plinu. Opet ne moze da se izvuce ni blizu kraja jer se gusi, moze se postici recimo 1500 o/min sto je za plin sasvim dovoljno.
              Minus je sto pri paljenju na benzin sada ima suvise gasa kad je saug dosta izvucen. A moras ga dobro izvuci da bi gornji leptir uopste zatvorio, u suprotnom po mrazu nema pojma da upali. Treba se malo dovijati u smislu desna ruka na kljucu, a leva na saugu i odmah smanjujes cim uhvati...
              ... and then the damn thing gone wild!

              Comment

              • BARTONE
                CBC Senator XXL
                • 25.09.2006
                • 398
                • Bor

                #8
                sta to sauh radi?
                pa zatvara grlo karburatora-vazduh ne struji kroz njega
                depresija motora umesto da vuce vazduh koji ce da se mesa sa gorivom sada vuce samo benzin,smesa postaje dosta bogatija,svecica je lakse pali i eto motora koji se veselo okrece na -100 C ali samo nekih desetak sekundi.Posle se motor zagusuje-gotovo se i ugasi-smesa koja je bila idealna za prvi start sada je isuvise bogata za motor koji vec radi.Sad stupa na snagu tzv.sistem za osiromasenje smese koga aktivira ona ista depresija motora i sistemom poluga delimicno otvara onaj leptir na samom ulazu u karburator,tako da smesa koja je pri prvom pokretanju motora bila gotovo cist benzin,sad je mesavina vazduha i benzina koja vec prija motoru.
                e sad na plinu je skroz drugacije-ako je mikser iznad leptira sauha a mi ga skroz zatvorili,depresija(vakum) vlada samo ispod tog leptira-nema povlacenja gasa kroz mikser i motor se ugasi ili nece ni da upali jer prakticno nema goriva(gas)
                ako je ubusena dizna onda se povlacenjem sauga zatvori vazduh i motor vuce samo plin-smesa je prebogata i auto se gasi.

                @gewra
                ako imas nameru da cele zime palis iskljucivo na plin onda jednostavno otkaci polugicu koja prilikom povlacenja sauga zatvara leptir na samom ulazu u karb. i fiksiraj je u otvorenom polozaju.
                sada kada povlacis sauh otvara se samo leptir u karburatoru koji dozira kolicinu smese koja nesmetano prolazi pored otvorenog gornjeg leptira.
                ako je auto o.k.(dobro podeseno paljenje,svecice) naspicas malo plina sa onim crvenim tasterom,dodas malo papucice gasa i trebalo bi da kresne.
                normalno posto si povukao sauh auto bi trebalo da drzi nekih 1200-1500 obrt.
                jedini je problem sto tako neces moci na benzin da upalis po hladnom a i membrane u isparivacu ce vise trpeti.
                ne budi stipsa,vec uvece kad parkiras prebaci na benzin,napunis lonce kaburatora benzinom i ugasis
                ujutru je spreman,nema duzeg verglanja da se lonce napuni,povuces saug i kresnes.
                ukljucis grejanje,ocistis malo stakla,eto vec duva mlako,zatvoris benzin,saug gotovo si vratio skroz,auto jos trosi gorivo iz karb. taman jos toliko da dovoljno ugreje isparivac.
                kad gotovo posustaje jer trosi poslednje kapi benzina prebacis na plin i to je to.

                @M-power
                kazes imas 2 jugica sa mikserom i sa diznom
                koji bolje pali?imas li kakve razlike u performansama i potrosnji?
                pozdrav svima

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Originally posted by BARTONE
                  e sad na plinu je skroz drugacije-ako je mikser iznad leptira sauha a mi ga skroz zatvorili,depresija(vakum) vlada samo ispod tog leptira-nema povlacenja gasa kroz mikser i motor se ugasi ili nece ni da upali jer prakticno nema goriva(gas)
                  ako je ubusena dizna onda se povlacenjem sauga zatvori vazduh i motor vuce samo plin-smesa je prebogata i auto se gasi.
                  Nevezano za gorivo ali ovo me zanima pa sam ostavio. Kuda ulazi vazduh ako je leptir zatvoren? Ne postoji saug koji može zatvoriti leptir sem u prvom deliću sekunde dok ne pokrene klip prvi put nadole. Po ovome što si napisao ispadne da auto ne može raditi sa saugm na plinu bez prerade sauga što nije tačno. Imam auto sa automatskim saugom koji sasvim normalno radi a ništa nisam čačkao.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Hermes
                    CBC Senator XXL
                    • 14.02.2006
                    • 1306
                    • https://t.me/pump_upp
                    • bemve

                    #10
                    Predlazem da izuzmete jugo iz ove rasprave, to je zajeban auto....ne postoje dva ista....na srecu, ja imam jedan koji radi i pali ok iskljucivo na gas, benzin nije video odavno
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • BARTONE
                      CBC Senator XXL
                      • 25.09.2006
                      • 398
                      • Bor

                      #11
                      dobar mikser i sistem na karburatoru za osiromasenje koji je ispravan(membrana dobra,polugice ne zapinju) ce odraditi posao.
                      to ?komplikovano ? cudo za osiromasenje ako je dobro nece cak ni vrucem motoru da zada problem kada se povuce sauh,motor ce raditi sa vecim brojem obrtaja i malo bogatijom smesom(govorim o benzinu)
                      tacno je to da je leptir sauha zatvoren u prvom deliću sekunde dok se ne pokrene klip prvi put nadole i depresija ga delimicno otvori,ali ako je membrana otisla pa nije u stanju da ga jos malo otvori(a ona ume da bude problem kod jugica) i u kombinaciji sa losim mikserom dovesce do toga da potpritisak u zoni miksera bude isuvise mali i nece biti povlacenja gasa
                      mozda je sve ovo pogresno sto pisem,ispravi/te ako gresim
                      kazes da imas auto sa automatskim sauhom
                      probaj da nekako blokiras sistem za osiromasenje pa nam javi sta se desava
                      pozdrav

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Originally posted by BARTONE

                        @M-power
                        kazes imas 2 jugica sa mikserom i sa diznom
                        koji bolje pali?imas li kakve razlike u performansama i potrosnji?
                        pozdrav svima
                        Bolje pali sa mixerom....ne bolje...nego on uvek i odmah pali sa izvucenim saugom....dok ovaj sa ubusenom diznom nece pod saugom ni da se zakaslje....pali se pod datim gasom malo teze i onda izvucem saug i tada radi. Sa mixerom bolje vuce, linearnije, nema stucanja ni trzanja, kao ni naglijih priliva snage i tampon zona kao kod yugica sa ubusenom diznom.
                        Sa mix. trosi 10L ma kako ga vozio dok ovaj sa ubusenom nisam jos izmerio (ogromna boca).
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by BARTONE
                          mozda je sve ovo pogresno sto pisem,ispravi/te ako gresim
                          kazes da imas auto sa automatskim sauhom
                          probaj da nekako blokiras sistem za osiromasenje pa nam javi sta se desava
                          pozdrav
                          Ove smo rasprave već vodili u vezi sauga mikser - dizna pa možeš pogledati.

                          Mikser stoji na ulasku u karburator, sav vazduh mora proći kroz njega a on je venturi, dakle kraj priče. Zatvoren saug, otvoren ili poluotvoren svejedno, sav vazduh koji je poreban motoru ide kroz njega. Ispravan saug će raditi normalno i nemam potrebe da otkačinjem išta jer radi baš kako treba.

                          Dizna je obično ispod difuzora (venturija) gde se povlaći gas mnogo više a to je u trenutku kad je hladan motor malo problem. Zatvaranjem sauga se smanjuje protok vazduha a isparivač kad je hladan daje mnogo više gasa nego što treba i motor se guši.
                          Zato je ok pdesti šraf od sauga da daje malo više otvora vazduha ali se onda na benzinu dere ko besan.
                          Oni što voze karburatore i tako pale na benzin nekoliko puta godišnje pa to onda i nije bitna stavka.

                          Pojenta ove priče je da...
                          Ako je sve ispravno sa karburatorom a saug je sastavni deo istog, sve radi i na plinu kako treba.
                          Sad dodje ono na benzinu radi savršeno a ja opet ono da ne ponavljam.
                          Uglavnom na benzinu ne radi savršeno ali to treba objasniti ljudima što je nemoguća misija.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          Working...
                          X