Sta mu sad bi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Sta mu sad bi

    Originally posted by APOGEE
    Daewoo Lanos, 1,5, GM Ecotec motor, 8 ventila, 2001 godiste, presao 52K, zadnje 2 godine na plinu a od Septembra prosle godine dodat Loveco pro kod Ivana.. Letos stavljeni novi fabricki kablovi, NGK svecice i promenjeni svi filteri. Sa autom do skoro nikad nikakvih problema. Sa sve vreme lampica check engine se palila samo 5-6 puta i posle prebacivanja na benzin odnosno restartovanja motora, uvek se gasila.

    Zadnja tri meseca svakodnevno vozen iskljucivo po gradu, kratke voznje, 3,5 do 6 km. Posto je bilo hladno, skoro nikad se nije posteno ni zagrejao. Uvek se pali na benzin a voznju uvek zavrsavam na opet na benzinu.

    Pre mesec dana, ujutro kad sam krenuo na posao, posle oko 400 m na benzinu, auto pocne da gubi snagu i da se gusi. Posle par stotina metara, kreni-stani uz drukanje gasa i nekoliko palenja-gasenja motora uspem da nekako prebacim na plin i auto krene ko metak najnormalnije. Posle nije vise bilo nikakvih problema. Moj zakljucak je bio da se nesto desilo sa ECU-om i da se stvar sama razresila.

    Juce u toku dana, nestalo mi plina i sinoc posle predjenih 4 do 5 km na benzinu, opet ista prica. Auto se gusi, gubi snagu, gasio se par puta i tako sam presao oko 2 km, do Senjaka gde je konacno stao. U medjuvremenu uspeo sam posle par startovanja na leru da odrzavam gas kontinuirano na srednjem i vecem broju obrtaja bez problema ali cim podjem, odnosno promenim broj obrtaja, opet isto, auto se gusi . Za to vreme, lampica za check engin nije se palila. Posto je bila kisa, sacekao sam dobra dva sata i pokusao da ponovo startujem auto. Samo vergla, akumulator je ok, pumpa za benzin se cuje da radi, sve lampice na instrument tabli na kontaktu normalno svetle ali nema palenja.

    Mislim da je lambda sonda mozda zagadjena ili je ECU usao u neku gresku. Nameravam u toku dana da odem i eventualno spalim malo sondu na plameniku ne bi li je ocistio ili da kupim i zamenim novom i da probam da odvojim masu na izvesno vreme sa akumulatora ne bi li se ECU mozda resetovao

    Ima li neko jos neku ideju sta moze da bude problem ?

    p.s. morao sam na nick da dodam 1 jer ovaj pc iy kuce nije nesto hteo da me primi
    Liči da nema benzina u motoru ali je teško ovako reći. Kad ti uspe da upališ i podigneš broj obrtaja da li predje na gasa i radi normalno ili nema ni toliko gasa da se proba?
    Sonda i ako je crkla ne može praviti takav problem pogotovo što ona ne radi ništa prvih 15 sekundi i motor pali bez nje. Ako nije ispravna odraziće se na rad na plinu jer je tu neophodna ali na benzin nema takav uticaj.
    Nemoj je vaditi za sada bezveze.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    za pocetak jednostavno skoni klemnu sa akumulatora na minut ili dva pa je vrati i probaj! cuda su moguca samo da znas!!!!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #3
      Nesto mi smrdi na benzinsku pumpu, ili na zaprljane brizgaljke. Proveri pritisak pumpe (autodata).
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • GaD
        CBC Član
        • 15.08.2005
        • 74
        • Podgorica

        #4
        Ja imam isti problem. Sve radi odlicno na plinu a na benzinu zna da steka. I sto sam primjetio kad je ladan motor na benzin mi trese motor kad mu polako dajem gas,a kad se nagazi ok je. Kad se motor zagrije radi lijepo/ ne trese .

        Comment

        • Daka
          CBC Senator
          • 15.06.2005
          • 277
          • Subotica

          #5
          Uvazena gospodo,ukoliko imate problema sa voznjom iskljucivo na BENZIN(hladno paljenje ,trzanje u toku voznje)potencijalnog krivca trazite PRVO u injektoru tj brizgaljki,otidjite u neku auto prodavnicu i kupite INJEKTOR CLEANER ,to je neka vrsta aditiva koja se sipa u benzin i jednostavno ga izvozajte samo na BENZINU jedno 100 km ,pokusajte sami, to kosta 495 dinara nista ne gubite samo cete DOBITI.Ali pretpostavljajuci da u nacelu nemate problema sa pumpom za gorivo.

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Ma ako su samo vozili na plin, ti injektori su totalno speceni i samo pravo ciscenje moze da pomogne. Verovatno je vec kasno za cleaner!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • APOGEE
              CBC Senator
              • 01.06.2005
              • 243
              • Beograd, Vracar

              #7
              Juce sam konacno otisao do kola, skinuo minus klemu na desetak minuta i pokusao da startujem. Motor je uspeo da upali nekoliko puta uz neravnomeran rad, na leru je znao da radi po 5 do 7 sekundi, a uz drukanje gasom i malo duze ali se stalno gasio. Onda izvadim svecice, koje nisu presle vise od 3Km, a one katastrofa. Crne ko ugarak, zagaravljene i vlazne, verovatno od silnog startovanja. Predpostavljam da je njihov izgled posledica stalnih kratkotrajnih gradskih voznji bez dostignute radne temperature motora. Stavim rezervne, ali bez ikakvog boljeg rezultata. Vezem se sajlom za drugarev auto i odemo do plinare gde natocim plin. Probamo ponovo, upali, krklja ali nikako da podignem broj obrtaja da bi presao na plin. Na kraju odslepamo auto do moje kuce. Sumnjam da su u pitanju zacepljene brizgaljke i nameravam popodne da probam da ih skinem i odnesem na ciscenje.
              Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #8
                Ista prica je bila i sa autom od ortaka. pezo 406. oterao auto na ciscenje dizni wynn's sistemom http://www.wynns.be/ i posle toga nije vise imao problem. ako je to u pitanju nije mi jasno od cega se zaprlja brizgaljaka ako kroz nju ne prolazi nista tj ne radi???
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #9
                  Originally posted by Eon
                  Ma ako su samo vozili na plin, ti injektori su totalno speceni i samo pravo ciscenje moze da pomogne. Verovatno je vec kasno za cleaner!
                  Eon, jel' pod pravim ciscenjem podrazumevas skidanje injectora i cischenje u ultrazvucnim kadama, ili ova wynnsova "on the car" fora, gde u stvari auto radi na detergent neko vreme? Da parafraziram, mislis li da su oba nacina jednako efikasna. (Ako se ne varam, i cena im je tu negde, 20 Evra po indzektoru, iliti stotinak evra po tretmanu...)
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • Duke
                    CBC Senator XXL
                    • 16.01.2006
                    • 753
                    • Urbs Naissus

                    #10
                    Originally posted by APOGEE
                    ... a one katastrofa. Crne ko ugarak, zagaravljene i vlazne, verovatno od silnog startovanja. Predpostavljam da je njihov izgled posledica stalnih kratkotrajnih gradskih voznji bez dostignute radne temperature motora... .
                    Hm, pa ne znam bas... Tu skoro sam menjao svecice nakon deset hiljada km, od cega sam, recimo, zadnjih petsto vozio strogo po gradu, uglavnom na plin. (pritom, imaj u vidu da moj auto stuche 100 l plina za tih 500 km ). Suve, ciste, ni trunke garezi, vlage, ulja, crnila i tome slicno. Nelogicno mi je da ti se na gas skuplja crnilo i gadost na njima, bez obzira na gradsku voznju. To mu je valjda i jedna od glavnih vrlina... Naravno, potpuno druga je stvar sto si ti verglao pokusavajuci da upalis auto, i verovatno ih malo "nakvasio"...
                    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                    Comment

                    • TAZZ
                      Banovan
                      • 30.05.2005
                      • 1409
                      • NBGD,SERBIA

                      #11
                      To sa pranjem dizni na autu je oprobano i koshta chitavih 3500-4500 din, zavisno od mesta so mesta....
                      Brat mi je probao i kaze da je odushevljen......
                      Dare SAAB ima servis i on to radi... pa kod njega i vidi....
                      link je http://www.dvradisavljevic.com TEL 011/346-77-39

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #12
                        Eon, jel' pod pravim ciscenjem podrazumevas skidanje injectora i cischenje u ultrazvucnim kadama, ili ova wynnsova "on the car" fora, gde u stvari auto radi na detergent neko vreme? Da parafraziram, mislis li da su oba nacina jednako efikasna. (Ako se ne varam, i cena im je tu negde, 20 Evra po indzektoru, iliti stotinak evra po tretmanu...)
                        I jedan i drugi metod imaju prednosti i mana, sa tim sto bi ja prednost dao ultrazvucnom ciscenju, ako su dizne bas mnogo zaprljane. I cena i jednog i drugog ti nije vise od 50 eura.
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Verovatno je i kasno za pranje
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Davor
                            CBC Senator XXL
                            • 02.03.2005
                            • 498
                            • Novi Sad

                            #14
                            Za ciscenje sistema pomocu 0.5l aditiva tipa Wynns,liqui molly i dr.,nema teorije da ista pomogne,pa ni taj Wynns kada se prikljuci auto da radi na njega,jako malo vajde ima a nije bas jeftino,po meni je najbolje odmah skinuti dizne i odneti ih na ciscenje i po mogucstvu skinuti rezervoar i ocisti ti ga od trunja.U ono gore navedeno sam siguran jer na praksu gde sam isao uvek smo tako radili i nije bilo problema,a sa ovim drugim tzv.laksim putem otkloniti kvar uvek je bilo preko prece okolo blize.

                            Comment

                            • APOGEE
                              CBC Senator
                              • 01.06.2005
                              • 243
                              • Beograd, Vracar

                              #15
                              Samo da javim sta je na kraju bilo. Glavni filter za benzin u motornom prostoru - totalno zapusen. Primarni filter na pumpi za benzin u rezervoaru, takodje zapusen. Naime, na dnu plsticnog cilindricnog tela pumpe za gorivo u rezervoaru, nalazi se oko 2 cm duga, plasticna cevcica na cijem kraju se nalazi mrezasto jastuce koje inace naleze na dno rezervoara odakle primarno crpi gorivo. Unutar pumpe se nalazi jos jedan mrezasti okrugli filter koji je bio prolazan. U kombinaciji oba gotovo potpuno zapusena filtera, do u**** je dolazilo samo nekoliko kapi benzina koje je bilo dovoljno da motor kresne i radi par sekundi ali nista vise.

                              Glavni filter je normalno zamenjen novim Kneht-ovim, a ovaj drugi na pumpi je uklonjen u celosti jer se ne prodaje kao rezervni deo. Nesto mi se nije davalo oko 120 evra za novu pumpu pa je ostavljena ova stara bez filtera. Jedina mana je sto sada pumpa u****va benzin sa par cm vece visine, ali ni to nije neki problem jer uvek imam benzina bar pola rezervoara.

                              Interesantno je da je glavni filter za benzin u motornom prostoru koji je BTW velicine case za jogurt, dakle nije rec o onim malim plasticnim, stavljen pre nekih deset hiljada km. Kako sam sve vreme koristio gas, efektivno kroz njega je proslo benzina za maksimalno hiljadu km.

                              Namece mi se zakljucak da sam najverovatnije pri zadnjem punjenju benzina (Slap na Sumicama) pokupio i veliku kolicinu mulja koji je napravila ovaj problem. Hvala svima na sugestijama.
                              Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

                              Comment

                              Working...
                              X