Sta mu sad bi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #16
    Interesantno je da je glavni filter za benzin u motornom prostoru koji je BTW velicine case za jogurt, dakle nije rec o onim malim plasticnim, stavljen pre nekih deset hiljada km. Kako sam sve vreme koristio gas, efektivno kroz njega je proslo benzina za maksimalno hiljadu km.
    Sve vreme rada na gas, pumpa radi i benzin cirkulise. Dakle efektivno je proslo benzina isto, kao da je auto sve vreme vozen na benzin.
    Mada je i 10.000km strasno malo da se filter toliko zapusi.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • APOGEE
      CBC Senator
      • 01.06.2005
      • 243
      • Beograd, Vracar

      #17
      Ivane, mozda se nisam dovoljno jasno izrazio, dakle mislio sam na kolicinu benzina koja je ubacena u rezervoar za zadnjih predjenih 10Kkm koja je zaista jako mala za toliko zagusenje oba filtera.
      Kia pro cee'd 1,6 CRDI 115hp 2010

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #18
        Jasno je, nego to samo govori koliko je ta mala kolicina benzina bila "prljava", kada je dovela do toga da se filter skroz zapusi.
        Samo jos jedan dokaz o kvalitetu bilo kog goriva na nasim pumpama.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Davor
          CBC Senator XXL
          • 02.03.2005
          • 498
          • Novi Sad

          #19
          Po menije najbolje sipati gorivo kod drzavnih pumpi.Na NIS-u uvek sipam i bas sam letos kada sam radio servis posle 10hkm skinuo filter goriva a on bas lako provlaci gorivo kroz sebe bez imalo zagusenja.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            pa ni taj Wynns kada se prikljuci auto da radi na njega,jako malo vajde ima a nije bas jeftino
            moje iskustvo je optpuno suprotno, jedan tretman na taj nacin sa Wynns i potpuno je ociscen sistem, odnosno brizgaljke, auto se preporodio, kao nov na benzin. (na leru radi perfektno na benzin posle tretmana sto ranije nije bio slucaj).

            2 kantice potrosi se za jedan tretman, koliko je to u litrima ne znam i nije bilo nesto skupo koliko se secam, reda polovine rezervoara benzina, pre jedno 2 godine.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Davor
              CBC Senator XXL
              • 02.03.2005
              • 498
              • Novi Sad

              #21
              Originally posted by brick
              pa ni taj Wynns kada se prikljuci auto da radi na njega,jako malo vajde ima a nije bas jeftino
              moje iskustvo je optpuno suprotno, jedan tretman na taj nacin sa Wynns i potpuno je ociscen sistem, odnosno brizgaljke, auto se preporodio, kao nov na benzin. (na leru radi perfektno na benzin posle tretmana sto ranije nije bio slucaj).

              2 kantice potrosi se za jedan tretman, koliko je to u litrima ne znam i nije bilo nesto skupo koliko se secam, reda polovine rezervoara benzina, pre jedno 2 godine.
              Dve te limene kantice su ti 2 litre ukupno zapremine,a u servisu gde sam isao na praksu te dve kantice sa prikljucivanjem sistema na auto je bilo pre tri godine oko 50e,i sami majstori su pricali da bas nije nesto posebno efikasan,i da kada je jace zaprljan sistem ne pomaze mnogo nego lepo skidaj deo po deo pocev od izvora trunja tj.rezervoara pa do dizni.Imali smo jednom jednog coveka koji je vozio G2 GTI 1.8 16V i stvarno nije libio da ulozi u auto para,jednom sam bas pogledao u knjigu koju ima svaki servis i covek je za oko malo vise od godinu dana dao bezmalo 2000e samo u sistem ubrizgavanja i naravno sve je hteo samo original i novo.Njemu smo probavali sa ciscenjem sistema pomocu Wynns-a,pa ciscenjem dizni,pa nova pumpa za gorivo,pa pa regulator pritiska i tek kada su i dizne stavljene nove(koje su onda bile skupe kao otrov(cirka 250e),tek onda je auto radio kao sat.Zaboravio sam da je naravno i sve kablove,kapu razvodnu ruku menjao,a i sam se hvalio da hoce sve novo na autu,pa smo se veoma cudili kada je on u servisu ostavljao i po 300-400e,a naidje neki sa Audijem A6 pa kuka kada mu kazemo da se na menjanju ulj i filter ulja menja.

              Comment

              Working...
              X