Ledi mi isparivac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • campi
    CBC Veteran
    • 11.06.2005
    • 169
    • Srbija

    Ledi mi isparivac

    Imam audija 80CC 1.8 sa dvogrlim karburatorom ..negde u Maju ugradio sam gas u auto.....i sve je funkcionisalo kako treba do pojave prvih minusa...elem desava se sledece kad apalim auto ujutru to je uvek na benzin pogotovu akoje noc bila u minusu i tako ga zagrevam dok temperatura motora nedostigne nekih 78 C kada prebacim na plin ....u nekoliko navrata desilo se da kako prebacim na plin auto naglo nagura na 100C i pocne da izbacuje vodu na expanzionom sudu ....kad aotvorim haubu vidim da je isparivac zaledio tako da dok s eon neodledi i prostruji vrel avoda oko njega nema voznje .....inace u medjuvremenu sam promenio novu pumpu za vodu ( pre 10-ak dana) kao i novi termostat koji otvara na 80C ....auto je vozen sasvim ok i ponasao se normalno samo to im se desi kada je hladna noc...da li neko zna u cemu je kvaka?

    P.S. Isparivac nije visoko postavljen i cevi za vodu koje ga napajaju su vezane paralelno sa radijatorom koji je u kabini
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    koje marke ti je isparivac...nov ili polovan?...ako je nov imas jos garanciju zar ne?
    rekoh ti tamo za hladnjenje sto imas problema da je mozda do isparivaca a mozda i do dihtunga glave,vazno je da proveris cistom voznjom na benzin...ako nemas problema...menjaj isparivac.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Isparivač može da se smrzne samo ako ispušta gas u velikim količinama (nešto ne valja) ili nema vode.
      Pošto si već odgovorio za visinu isparivača i vodenu pumpu ostaje da nije dobro povezano.

      Paralelna veza nekad napravi takav problem ako nešto drugo nije uredu.
      Treba probati sa zamenom ulaznog creva za izlazno. Obrnuti gornje za donje.
      Isto tako treba proveriti da li se isparivač ugrejao na tih 78 stepeni pre nego se prebaci na gas ili je ostao hladan.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • campi
        CBC Veteran
        • 11.06.2005
        • 169
        • Srbija

        #4
        Probacu.....

        Da moguce je da je obrnut smer creva koja napajaju isparivac tecnoscu....inace uredjaj u autu je ugradjen kompletno nov..pa i isparivac i cela oprema je marke "Marini"....
        Inace kada se desi da mi zaledi isparivac onda obavezno nemam ni grejanje u kolima (kad apustim da duva ventilator u kabini duva hladan vazduh) kada isparivac proradi dobijem i grejanje u kolima (zaboravih to da kazem) sorry!

        Pozdrav....

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Kad isparivach zamrzne u paralelnoj vezi bi to znacilo poboljshano grejanje u kabini.
          Dakle, chinjenica je da ovo nema blage veze sa isparivacem vec sa cirkulacijom vode kroz motor. Trazi gresku negde drugo nen na mestima koja si opisao.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Problem može biti i verovatno jeste u lošoj cirkulaciji vode. Nastane džep vazduha i kad se gas pusti on smrzne isparivač a to opet poremeti strujanje tople vode u krug jer se suprostavlja ladan talas iz isparivača. ne znam kak oovo bolej da objasnim ali je problem u tome. Nema dobre cirkulacije i sistem se ne odzrači skroz. Za to je krivac pumpa ili nešto drugo a isparavač je posledica koja posle još pogoršava stvar. pomaže zamena creva ili stavljanje na red grejanja isparivača.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Dajem glas, za dihtung glave motora.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • dekideki
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1914
                • Beograd

                #8
                kako god, velike sanse su da nemas dovoljno vode u isparivacu (dora), i to je posledica koja prouzrokuje ledjenje isparivaca i sve druge vezane probleme. mislim da je povecanje temperature direktno povezano s losijim isparavanjem gasa a samim tim mislim da necu pogresiti ako kazem da se onda poremecuje smesha koja je previse osiromasena i tako utice na povecanu temperaturu u motoru.

                e, sad

                ako ti je dihtung glave probio negde (ivan), onda ti motor duva u rashladni sistem i on je pun izduvnih gasova, a samim tim i tecnost izbija napolje. ako saberemo prvu i drugu stvar, imamo lavinski efekat koji je tesko kontrolisati...

                *sve to moze da se desi "iznutra" i da bude potpuno neuocljivo. proveri kompresiju u cilindrima, redovno dolivaj tecnost, i, ako je rec o dihtungu, trk kod majstora.

                naravoucenije
                mislim da ti je sa uredjajem za gas, u ovom slucaju bar, sve ok
                .

                Comment

                • campi
                  CBC Veteran
                  • 11.06.2005
                  • 169
                  • Srbija

                  #9
                  Hmmm evo danas upalih auto normalno na benzin...na temperaturi oko 72C prebacih na plin sve radi normalno ..inace auto negubi tecnost sto je recimo indikacija kad aode dihtung glave a i nivo ulja je uvek isti...kazem kada radi OK onda sve radi OK ...sve ovo me je nateralo da promenim novi termostat i pumpu za vodu i sa tim sam prosle nedelje presao oko 640Km i sv eje radilo ok kad juce opet s epojavi..kazem samo da se problem javllja kada je niza nocna temperatura i jutarnja to prvo startovanje (ponekad)...pa sumnjam da nije antifriz u pitanju ...,,najcudnije je da lada isparivac zaledi i grejanje u kolima se skroz odsece mozda neki cep (vazdusni ili ledeni) zatvori prolaz u zajednickom crevu pa nemaju dovod tecnosti....kako god i dalje ga ispitujem.....
                  Hvala na pomoci ...javljam s esa dijagnozama novijim....


                  P.S. Cudna stvar ali i inace navikao sam da me i po pitanju drugis nekih stvari zezaju "specificne stvari" ono 1:10000000 .....

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Probaj da zameniš gornje za donje crevo na isparivaču.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • dekideki
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1914
                      • Beograd

                      #11
                      za doru:
                      mozda je Microsoft fora , ali da pitam - znas li, ozbiljno me interesuje - ne znam ovo, sta se dobija zamenom creva, odnosno sta se gubi pogresnim vezivanjem... pozdrav majstoru.

                      za campi:
                      jesi li probao kako ide sa iskljucenim grejanjem? sa zatvorenom slavinom na radijatoru za grejanje? mozda tu imas tvrdoglavi vazdusni cep. probaj da najasis auto napred na nesto pa onda pusti da radi i nalivaj do kraja... ne znam, mozda pomogne.

                      poz.
                      .

                      Comment

                      • Aladin
                        CBC Senator
                        • 17.08.2005
                        • 223
                        • Beograd

                        #12
                        Isto se meni desilo kad sam zamenio pumpu za vodu. Doduse, upalio sam na plin ali se isparivac zaledio posle nekoliko minuta. U mom slucaju problem je bio jednostavan, ostalo je vazduha u sistemu. Na mom tadasnjem autu su bili na najvisim crevima za vodu plasticni srafcici za ispustanje vazduha.
                        Kada sam ispustio sav vazduh isparivac je prestao da se ledi. Ajd sa srecom i uz nadu da je neka trivijalnost u pitanju...
                        Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by dekideki
                          za doru:
                          mozda je Microsoft fora , ali da pitam - znas li, ozbiljno me interesuje - ne znam ovo, sta se dobija zamenom creva, odnosno sta se gubi pogresnim vezivanjem... pozdrav majstoru.
                          poz.
                          Stvori se neki termosifonski džep nekad, pomaže al pse obrne cirkulacija kroz isparivač. ne mora biti da je to ali je najeftinije za probati.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            hm, a sto da se ne izmeri stanje zaptivenosti rashladnog sistema (usput i dihtunga glave i same glave).
                            postoji alat za to koji (nadam se) ima tvoj serviser-
                            umesto cepa za dolivanje na posudi antifrizam, postavi se poseban cep sa crevom i manometrom.
                            nabije se pumpom (rucnom, noznom, kompresorom , sta vec imas na dohvatu) pritisak pri hladnom motoru na oko 2 bara ( 1.6-2.4 pise na cepu koliko je radni pritisak).

                            uzmes stopericu i meris vreme koliko dugo sistem drzi taj pritisak.

                            ako negde pusta pritisak ce opadati, od brzine opadanja moze se proceniti i kolicina "rupe" u sistemu a sasvim je moguce i da se cuje sistanje ili se vidi gde je to.

                            taj metod se koristi za ispitivanje cevnih instalacija poput vodovoda u kuci i obicno svaki instalater to ima, pa ako nema serviser auta i tu moze da se ispomogne.

                            ili napravi sam, od nekog polovnog otpadnog cepa, izbusi se mala rupica i zavrne ventila kao za auto gumu, nabije se pritisak pumpom za gume i pratis stanje na manometru pumpe za gume.

                            ako je sistem za hladjenje negde nacet, isto ce se ponasati i na benzin i na gas a posto se vise oseti pri hladnom motoru isto tipujem na dihtung glave (ili samu glavu) da pustaju.

                            ja sam imao na jednom dizelu vrlo slicne simptome sa izbacivanjem antifriza, samo kada je hladan manifestuje se problem pri prvom paljenju i posle zagravanju motora.
                            menjan je dihtung glave 2 puta bez rezultata a konacno i glava motora sto je resilo trajno problem.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Ili se uzme Easy Bleed (ko ima ) i nadje li se ujutru prazna guma
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X