Polumrtva (na benzinu) do 2500 rpm!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    #16
    Originally posted by bojanTI
    Uostalom nije mi jasno kako to da kroz iste brizgaljke prolazi i benzin i plin, a ne rade isto?!
    Otkud ti ovo??
    Benzin ima svoje brizgaljke, sekvencijalni plin ima svoje posebno, a venturi sistemi ih nemaju uopste jer se plin uvodi putem mesaca pre usisne grane
    ... and then the damn thing gone wild!

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #17
      Aha, dobro...
      Sad sam se cuo sa momkom koji mi je cistio dizne i rekao mi je da nema sta tu da se steluje na njima i da one rade na dva napona 3 V i 12 V u zavisnosti koliko pritiskas papucicu gasa!

      Ako je tako onda samo moze da bude do dizni, ali rezime svega, da li se one steluju ili ne?!
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • vega
        CBC Senator XXL
        • 21.02.2006
        • 324
        • Beograd

        #18
        Nema nikakvog stelovanja benzinskih dizni (ili mozda ja znam pogresno)!
        Ovo sto ti je M rekao da je trebao da proveri protok posle ciscenja se odnosi na kontrolu "opranosti" i uopste funkcionisanja same dizne. Nekad su toliko pojedene od upotrebe pa bacaju los mlaz ili curkaju non-stop tako da je zamena uloska ili cele dizne jedini lek.
        ... and then the damn thing gone wild!

        Comment

        • bojanTI
          CBC Senator XXL
          • 04.01.2006
          • 870
          • Pancevo

          #19
          Pa koji su sve nacini da se ociste, malopre sam cuo od jednog da ne moze ni ultrazvukom sve da se skine, samo nesto sto je zakorilo, a da je najbolje sa hemikalijama koje on ima i dobija direktno iz Hemofarma, bla, bla, bla...
          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

          Comment

          • vega
            CBC Senator XXL
            • 21.02.2006
            • 324
            • Beograd

            #20
            Moze tako kako ti je uradjeno - ultrazvucno, samo sto je posle ciscenja trebao da ih proveri na flow benchu (masina sa menzurama na koju se montiraju brizgaljke i tacno vidis kako i koliko bacaju).
            Moze i preko uredjaja koji se kace na dovod goriva i simuliraju rezervoar i pumpu... Znaci dizne se ne skidaju vec potkacis taj uredjaj sa nekakvom hemikalijom i motor radi tipa pola sata dok se ta hemija ne potrosi. Prednost je sto ujedno ocistis i ventile i komoru za sagorevanje, a mana sto ne mozes proveriti ispravnost dizni posle ciscenja obzirom da ih nisi ni skidao sa auta.
            Cene su slicne za obe varijante 40-50 evra. Sta je bolje zavisi koga pitas.
            U oba slucaja se koriste neke hemikalije tako da sta taj radi i sta dobija iz Hemofarma pojma nemam...
            ... and then the damn thing gone wild!

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              Originally posted by bojanTI
              Aha, dobro...
              Sad sam se cuo sa momkom koji mi je cistio dizne i rekao mi je da nema sta tu da se steluje na njima i da one rade na dva napona 3 V i 12 V u zavisnosti koliko pritiskas papucicu gasa!

              Ako je tako onda samo moze da bude do dizni, ali rezime svega, da li se one steluju ili ne?!
              Boki...ocigledno ti se sve pomesalo u glavi ...
              Vega ti je vec objasnio sta od goriva prolazi kroz sta i zasto je bitno izmeriti protok pre i posle.

              Izvini ali momak sto je cistio, ocigledno nema pojma o cemu prica "(stiskanjem gasa povecavas napon dizne)" ili ga ti bas nisi najbolje razumeo.

              Gotovo sam siguran da je samo umocio dizne u ultrazvucnu kadu i malo ih brckao i to je to......sto svakako nije dovoljno i nije imalo zeljeni efekat.

              Kada cistis, cisti ih jednom ali kako treba....cene su iste.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                #22
                Pa ja to onako kao laik nekom logikom idem...

                Veceras idem opet kod njega da ih skinemo i proverimo kako bacaju, jer on to nije radio kaze nema svu potrebnu aparaturu... Pa ako nema onda ne znam ni sada kako cemo da to uradimo, hmmm verovatno ga je mrzelo da ih proveri, pa mi je smislio pricu...

                Eeee tako ti je to kad hoces da ustedis i onda platis duplo!
                Ko ne plati na mostu, platice na cupriji!
                Ili sto kaze moja baba, ako ne platis na drini platices na cupriji!
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                • luci
                  CBC Senator XXL
                  • 13.03.2006
                  • 1103
                  • odzaci

                  #23
                  proveri dali ti je dobra lambda sonda meni se slicno desava a majstor mi rece da je losa ako je to pozdra vi se sa 10000 din.....

                  Comment

                  • bojanTI
                    CBC Senator XXL
                    • 04.01.2006
                    • 870
                    • Pancevo

                    #24
                    Aha, a kako da proverim?! Dijagnostika?!
                    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                    Comment

                    • sisa ki
                      CBC Član
                      • 12.04.2006
                      • 90
                      • Kikinda

                      #25
                      e alfisti,imam i ja jednu 155 sa kojom taksiram inace vozim coupe.vidite da vam nije iskrivio ,u mesacu ,onu limenu plocu koja pokrece kontakt za kolivinu goriva.jer hoce kada doddje do detonacije plina da se ona iskrivi i onda nece da se pokrece i ne radi na benzin nikako.
                      znate na sta mislim??
                      skinete taj mesac,verovatno se na njemu nalazi i mixer za plin.onda probate da prstom pokrenete klapnu koja se nalazi u unutrasnjosti mesaca.on treba lako da klizi.ako zapinje eto vam odgovora.
                      ja sam to imao kod sebe jednom kao problem.ali sam uspeo da ispravim klapnu i radi OK.
                      eto pa probajte to

                      Comment

                      • luci
                        CBC Senator XXL
                        • 13.03.2006
                        • 1103
                        • odzaci

                        #26
                        kontam da je to nacin u neki ovlasceni servis

                        Comment

                        • bojanTI
                          CBC Senator XXL
                          • 04.01.2006
                          • 870
                          • Pancevo

                          #27
                          Nesto sam citao po forumu i palo mi je na pamet pa da pitam, moze li da bude problem lambda sonda?!
                          Sta se desava kad ona nije u redu?!
                          In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                          Comment

                          • Duke
                            CBC Senator XXL
                            • 16.01.2006
                            • 753
                            • Urbs Naissus

                            #28
                            Pa reche ti Luci, da je proverish... Mada, ona bi trebalo da bude neaktivna (da je ECU ne konstatuje) prvih petnaestak sekundi, dok se ne zagreje? A? Ili to kod grejanih sondi ne vazhi?

                            A drugo, na forumu su pominjali da su sonde prakticno iste za svaki auto, i da u principu mozes da ubacis sondu od EFI-ja koja kosta par hiljada dindzi u svaki model auta, naravno, u zavisnosti od nachina na koji je sonda spjena sa ECU-om (dve zice, tri zice)?
                            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                            Comment

                            Working...
                            X