Ma jasno, svako tvoje pitanje počinje sa "meni radi dobro ali čemu to služi" ili " meni radi dobro da li da se zabrinjavam" Ništa loše samo primećujem da si radoznao
E sad novi moment. Hitno su mi potrebna dva emulatora za Renix sisteme. Tip koji mi je prodao nece pare vec da mu vratim emulator (popismanio se). Ako neko zna gde mogu da ih kupim bio bih mu do neba zahvalan. zvao sam sve moguce oglase i niko ih nema.
Zahebani ljudi, ti Svajcarci... Ler motor treba da je izmedju usisne grane i hladnjaka, okrenut uglavnom vertikalno... Tanko crevce ide iz plasticnog kucista koje ide od filtera, pa u usisnu granu (tako je bar na slici!). Koji model i koje godiste je R25?
@nikolapanic
Zamisli, u Haynesu nema podataka otpora na diznama...
A postoje i (malobrojni) modeli gde se steluje ler gas, mada se nisam udubljivao da vidim sta i kako...
A smajliji... pa valjda na View more emoticons?
Inache, zbog ovakvih "znalachkih" majstora sam i potegao daleko od Nisha... Svi koje sam pitao o emulatoru, lambda kontroli, mogucim detonacijama, pre ugradnje plina su me gledali kao da sam im psovao majku...
R 25 je 1986 god, 2.2i model za švajcarsko tržište. Može da mu se šteluje ler gas preko nekog plastičnog zavrtnja. Motor za ler uzima vazduh posle mešača (mešač je ispred samog filtera za vazduh) tako da nije premeštano crevo. na samoj usisnoj grani ulazi mnogo creva, a i sam položaj usisne grane je toliko nezgodan i nepregledan da to nije normalno. U Autodata 2004 stoji da R25 ima dizne od 2,5oma i 14-16oma, ali najlakše ćeš to da vidiš po emulatoru koji ti je stavljen u auto. Ako je emulator postavljen između konektora brizgača i samih brizgača onda su brizgači od 14-16 oma, ako je emulator povezan na snopu kablova koji izlaze iz kompjutera onda su brizgači od 2,5 oma.
Što se tiče majstora, imao sam lep slučaj pri ugradnji autogasa na BMW 520i (K glava). radio mi tip u BG. Lepo on sve završio, ja došao po auto,ler gas (tek sad vidim da me neće) ga nema nigde. Auto na ler ide do 3000obr pa padne na 200 pa ponovo tako. Ispratime me on kući, kaže loše ti svećice. Naravno zamenim svećice ono isto. Ja odem u BGD (130+130km) on mi kaže kablovi. Hvala bogu moj BMW ima kablova na pretek (6 komada najduži 160cm ). Original koštaju 200 evra. Nađem neke polovne namestim ono isto . Odem ja ponovo za BGD (130+130km) on mi kaže crko ti motor . Šta sad. Odem kod drugara (koji mi je sad ugradjivao gas, tada je bio samo automehaničar) premesti crevo od kompezacije na motor za ler i auto kao nov. Zamisli, čovek mi je namestio kompezaciju lera na crevo od iberlaufa . Rekao sam nikad više ništa ne radim van Jagodine.
Nemoj tako Doro,ovde covek prica o leru u zadnjem postu.Nesto(sto ja bas i ne razumem a nije ni bitno)mu nije funkcionisalo a sad radi mada nije safrane.Nadam se d nece ubudue resiti
U Autodata 2004 stoji da R25 ima dizne od 2,5oma i 14-16oma, ali najlakše ćeš to da vidiš po emulatoru koji ti je stavljen u auto. Ako je emulator postavljen između konektora brizgača i samih brizgača onda su brizgači od 14-16 oma, ako je emulator povezan na snopu kablova koji izlaze iz kompjutera onda su brizgači od 2,5 oma.
Što se tiče majstora, imao sam lep slučaj pri ugradnji autogasa na BMW 520i (K glava). radio mi tip u BG.
Najlakše će da vidi ako skine jedan džek i ommeterom izmeri otpor. Čisto radi onoga i na tarabi piše sladoled pa nije
Comment