pozdrav svima...
predstavio sam se kako i red nalaze kad se udje u neciju sobu
a sad o mom malom problemu koji me "blago receno" izludjuje...
desava mi se ,s'vremena na vreme (par desetina km) da mi zaledi isprivac.
Auto Opel corsa 1.4 8v 96to
Lovato sa automatskim prekidacem..uvek palim na benzin...
da naglasim da nemam nikakvih problema sa podizanjem temerature kad vozim na benzin.
npr. vozim 6-7 km (temperatura OK) i onda upadnem u neku guzvu i skoci tem. i upali se ventilator i odradi svoje ali opet nespadne na nivo kao kad vozim na benzinu..drzi dosta visoko i na samoj granici da se upali ventilator. tako predjem jos 6-7 km (do kuce) i tu pogledam da je isprivac hladan,..samo sto nije skroz zaledio) i onda po pobicaju duze verglam da upalim na benzin...
pre neki dan mi je poceo da ledi posle 10tak km...malo teze upalio na benzin i drzao stalno povisenu temperaturu...posetio sam majstora za gas i on kaze da najverovatnije termostat glavi....sto vi mislite o tome ?
grejanje u kabini mi radi normalno i kad pocne da ledi i kad pipnem crevo koje dovodi vodu u isparivac..i ono je toplo...a ono crevo koje ide iz hladnjaka u termostat je vrelo...dali moze termostat koji cas otvara ,a cas ne da prouzrokuje ispravic da zaledi ?
ps. probao sam da ekspoerimentisem i sa bogatijom smesom
ima li ko kakvu ideju?
predstavio sam se kako i red nalaze kad se udje u neciju sobu

a sad o mom malom problemu koji me "blago receno" izludjuje...
desava mi se ,s'vremena na vreme (par desetina km) da mi zaledi isprivac.
Auto Opel corsa 1.4 8v 96to
Lovato sa automatskim prekidacem..uvek palim na benzin...
da naglasim da nemam nikakvih problema sa podizanjem temerature kad vozim na benzin.
npr. vozim 6-7 km (temperatura OK) i onda upadnem u neku guzvu i skoci tem. i upali se ventilator i odradi svoje ali opet nespadne na nivo kao kad vozim na benzinu..drzi dosta visoko i na samoj granici da se upali ventilator. tako predjem jos 6-7 km (do kuce) i tu pogledam da je isprivac hladan,..samo sto nije skroz zaledio) i onda po pobicaju duze verglam da upalim na benzin...
pre neki dan mi je poceo da ledi posle 10tak km...malo teze upalio na benzin i drzao stalno povisenu temperaturu...posetio sam majstora za gas i on kaze da najverovatnije termostat glavi....sto vi mislite o tome ?
grejanje u kabini mi radi normalno i kad pocne da ledi i kad pipnem crevo koje dovodi vodu u isparivac..i ono je toplo...a ono crevo koje ide iz hladnjaka u termostat je vrelo...dali moze termostat koji cas otvara ,a cas ne da prouzrokuje ispravic da zaledi ?
ps. probao sam da ekspoerimentisem i sa bogatijom smesom
ima li ko kakvu ideju?
Comment