Pozdrav svima. Prvi put se ukljucujem u diskusiju pa da ispostujem pravila foruma i dam neke generalije.
Astra F 1.6
16v 74kW
1998
Plinsku uredjaj LOVATO boca 60l.
Čitao sam postove ali mislim da ovakav slučaj još niko nije izneo.
Auto generalno ide dobro (vuče dobro, ne trza ...) ali ima nekoliko mana koje bih voleo da mi prokomentarišete. To su od onih kvarova koji se nikad ne pokažu kad se auto kupuje
1. Pri menjanju brzine gas ostaje oko sekundu na najvišim obrtajima u trenutku stiskanja kvačila odnosno dešava se da se promeni brzina a motor i dalje na npr. 2500 obrtaja vrišti u prazno. Isto tako kad je na leru kad se turira u trenutku padanja obrtaja izmedju 2000 i 1000 dosta sporije pušta odnosno stiče se utisak da se na 2000 zaglavi pa onda nastavi da spušta. Ovih pojava nema kad se vozi na benzin.
2. Dešava mi se da kad ga ugasim još neko vreme radi odnosno pokušava da se ugasi (štekće).
3. Potrošnja mi je 14l po gradu, da li je eventualno povezana sa prvim problemom.
Unapred hvala svima koji imaju neki konstruktivan predlog.
Laki NS
Astra F 1.6
16v 74kW
1998
Plinsku uredjaj LOVATO boca 60l.
Čitao sam postove ali mislim da ovakav slučaj još niko nije izneo.
Auto generalno ide dobro (vuče dobro, ne trza ...) ali ima nekoliko mana koje bih voleo da mi prokomentarišete. To su od onih kvarova koji se nikad ne pokažu kad se auto kupuje

1. Pri menjanju brzine gas ostaje oko sekundu na najvišim obrtajima u trenutku stiskanja kvačila odnosno dešava se da se promeni brzina a motor i dalje na npr. 2500 obrtaja vrišti u prazno. Isto tako kad je na leru kad se turira u trenutku padanja obrtaja izmedju 2000 i 1000 dosta sporije pušta odnosno stiče se utisak da se na 2000 zaglavi pa onda nastavi da spušta. Ovih pojava nema kad se vozi na benzin.
2. Dešava mi se da kad ga ugasim još neko vreme radi odnosno pokušava da se ugasi (štekće).
3. Potrošnja mi je 14l po gradu, da li je eventualno povezana sa prvim problemom.
Unapred hvala svima koji imaju neki konstruktivan predlog.
Laki NS
Comment