Kako vidim da nisam dobio vise meritornih misljenja ( @Heinz tebe izuzimam...) u drugoj temi, otvaram solo-nastavak ovdje...
Auto je Skoda Felicia 1.3LX, karburator, 76.000 km... BRC je kompletan sistem (sa mjesacem na karburatoru), osim STAKO toro-boce... Ugradjen prije cca. godinu dana, ili malo manje... U medjuvremenu, na 10.000 od ugradnje plina, ociscen filter gasa ( ustvari malo plasticno sito...), i to je bilo prije cca. 3.500 km...
Najbolje podesavanje smjese su u servisu napravili od "trece srece", cim su kupili lambda-sondu za vanjsku montazu na otvor auspuha ( prije toga je "odokativnim" stelovanjem jednom bila prebogata smjesa, a drugi put presiromasna...)... Nastelovana je da na 3.000 o/min. bude optimalna ( po LED diodi na uredjaju)... Ispod je bogatija, preko siromasnija, ako sam ja dobro shvatio...?
U zadnjih mjesec-dva, primijetio sam da mi se ler-gas na plinu, kod zagrijanog motora, spusti toliko da pocne da se pali lampica za punjenje akumulatora na tabli... Znaci na granici gasenja... Uvijek palim na benzin (osim kad zaboravim, ali to je rijetko), i na benzinu je u svim rezimima ler-gas stabilno iznad granice gasenja, tj. na oko 800-850 o/min. Na plinu pada i do 400-500 o/min. ali samo kod zagrijanog motora (pretpostavljam da je kod hladnog saug zasluzan za vise obrtaje)... Tako da se pomazem tehnikom prsti-peta u svakodnevnoj voznji, ali pocinje da me nervira... Jos kada ubjedjujem zenu da i ona vozi na plin, a prsti-peta joj nisu ni na kraj pameti, rizikujem corbu od jezika...
E sad, nista od podesavanja nisam dirao od posjete servisu, jedino je moguce da je zracni filter zreo ili blizu zrelosti za zamjenu, jer koliko me pamcenje sluzi, uskoro ce biti 10.000 km na ovome... Cini mi se i da mi je potrosnja plina porasla za 1-2 litra u zadnje vrijeme...
Da li solo zracni filter u pred-zacepljenom stanju moze toliko uticati na to ?
Jos sam primijetio da kada npr. stojim na semaforu, i "napumpam" kocnicu 3-4 puta, makar i njezno, obrtaji "skoce" na propisanih 800-850 o/min. u trajanju od par sekundi...?
Kako da istjeram gremline ? Moze li se nekim sarafom na isparivacu to malo "podici", jer ne bih da diram saraf na crijevu za smjesu, koji mi daje najbolji (dosad) odnos performansi i potrosnje ? Ako treba i slikacu instalaciju i isparivac da mi zaokruzite sta treba da okrenem...
Unaprijed hvala...
Auto je Skoda Felicia 1.3LX, karburator, 76.000 km... BRC je kompletan sistem (sa mjesacem na karburatoru), osim STAKO toro-boce... Ugradjen prije cca. godinu dana, ili malo manje... U medjuvremenu, na 10.000 od ugradnje plina, ociscen filter gasa ( ustvari malo plasticno sito...), i to je bilo prije cca. 3.500 km...
Najbolje podesavanje smjese su u servisu napravili od "trece srece", cim su kupili lambda-sondu za vanjsku montazu na otvor auspuha ( prije toga je "odokativnim" stelovanjem jednom bila prebogata smjesa, a drugi put presiromasna...)... Nastelovana je da na 3.000 o/min. bude optimalna ( po LED diodi na uredjaju)... Ispod je bogatija, preko siromasnija, ako sam ja dobro shvatio...?
U zadnjih mjesec-dva, primijetio sam da mi se ler-gas na plinu, kod zagrijanog motora, spusti toliko da pocne da se pali lampica za punjenje akumulatora na tabli... Znaci na granici gasenja... Uvijek palim na benzin (osim kad zaboravim, ali to je rijetko), i na benzinu je u svim rezimima ler-gas stabilno iznad granice gasenja, tj. na oko 800-850 o/min. Na plinu pada i do 400-500 o/min. ali samo kod zagrijanog motora (pretpostavljam da je kod hladnog saug zasluzan za vise obrtaje)... Tako da se pomazem tehnikom prsti-peta u svakodnevnoj voznji, ali pocinje da me nervira... Jos kada ubjedjujem zenu da i ona vozi na plin, a prsti-peta joj nisu ni na kraj pameti, rizikujem corbu od jezika...
E sad, nista od podesavanja nisam dirao od posjete servisu, jedino je moguce da je zracni filter zreo ili blizu zrelosti za zamjenu, jer koliko me pamcenje sluzi, uskoro ce biti 10.000 km na ovome... Cini mi se i da mi je potrosnja plina porasla za 1-2 litra u zadnje vrijeme...
Da li solo zracni filter u pred-zacepljenom stanju moze toliko uticati na to ?
Jos sam primijetio da kada npr. stojim na semaforu, i "napumpam" kocnicu 3-4 puta, makar i njezno, obrtaji "skoce" na propisanih 800-850 o/min. u trajanju od par sekundi...?
Kako da istjeram gremline ? Moze li se nekim sarafom na isparivacu to malo "podici", jer ne bih da diram saraf na crijevu za smjesu, koji mi daje najbolji (dosad) odnos performansi i potrosnje ? Ako treba i slikacu instalaciju i isparivac da mi zaokruzite sta treba da okrenem...
Unaprijed hvala...
Comment