Yugo 55 ugradnja gasnog uredjaja...help!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markofpi
    CBC Senator XXL
    • 27.07.2006
    • 1552
    • Bezanijska Kosa

    Yugo 55 ugradnja gasnog uredjaja...help!

    Kao prvo pozdrav svima na ovom forumu! Nadam se da cete mi izaci u susret i pomoci mi da donesem pravu ili najispravniju odluku oko ugradnje gasnog uredjaja u svoj automobil.
    Imam Yugo 55, '90god. Kao i svaki lajk koji se ne razume u ono sto mu trenytno treba i sto tog trenutka trazi, nije mi ostajalo nista drugo nego da pocnem da zivkam i posecujem OVLASCENE servise i prikupljam iskustva kako onih koji se vec voze na gas tako i 'majstora-strucnjaka' koji ce mi eventualno dati neki savet. Medjutim iduci od servisa do servisa i slusajuci raznorazne 'savete' na kraju je ispalo da sve znam, a u stvari nista ne znam.
    Ono sto mene sada kao najvise buni jeste to koji je od gasnih uredjaja najkvalitetniji, odnosno tehnoloski najnoviji!? Sto se samih uredjaja tice uglavnom sam nailazio na BRC, Lovato i jos jednoh italijanskog proizvodjaca cijeg imena ne mogu da se setim. Neki kazu da je BRC najpouzdaniji, neki da ovaj treci, cijeg imena ne mogu da se setim, ima najnoviju tehnologiju, a neki pak da je za moj auto sve jedno koji cu ugraditi...
    Sledeca stvar jeste ta da gde god da sam otisao nailazio sam na razlicita misljenja u vezi mixer-a odnosno mesaca! Jedni kazu da je najbolje da se on ugradi i to u iznad karburatora u prostoru filtera za vazduh, a drugi pak tvrde da je ipak najbolje da se on ne ugradjuje vec da se gas direktno sprovede do karburatora i tu mesa sa vazduhom tako sto se busi sa sadnje strane i postavlja dizna za gas!
    Eto to su neke nedoumice pa ako neko ima argumentovan savet bilo bi lepo!
    Takodje ako znate jos neki dobar ovlasceni servis Vi napisite!
    Hvala i Pozdrav!!!
  • uglavnom.bezopasni
    - 42 -
    • 03.02.2005
    • 2235
    • Novi Sad

    #2
    Prvo da ti pozelim dobrodoslicu na forum, veci strucnjaci od mene ce sigurno da povedu raspravu oko tvog velikog problema , ali u tvoje cenjeno vozilo marke Zastava, Tip Jugo 55, pretpostavljam da je karburator, mozes da stavis, skoro, bilo koji uredjaj i kako god...
    Svi uredjaji koji su namenjeni za to vozilo su manje vise iste konstrukcije, i rade po istom principu, nema puno smisljanja tople vode...

    Nisi napisao u profajlu odakle si, ali uzmes pa pogledas, sto se tice servisa, koliko dugo rade, koliko jos planiraju da rade (ima li majstor sina/zeta koji radi sa njim) i tako se jos malo raspitas da li je neko ugradio kod njih, koliko su pedantni... malo bacis pogled dok si u obilasku i raspitivanju...

    Ovo je bio mali uvod, nastavicu u wastegate-u...
    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
    11.04. 0:12 #2
    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

    Comment

    • ABARTH
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2006
      • 364
      • Vršac,Banat,Vojvodin
      • SKALA 65

      #3
      pozdrav markofpi!

      da nije taj treći što nemožeš da se setiš otkud LANDIRENZO ILI LANDI?
      ja samo takve ugradjujem,i imaju dve godine garancije.Autogas radim već 3 god i nisam imao ni jednu reklamaciju na njih.(osim na prekidač koji je sada elektronski).zato ugradjum isto neki elektronski prekidač ne baš poznate firme i pokazali su se boljim.landirenzo ima dosta dugotrajne i izdržljive membrane(kvalitetne hoću reći pa otud i one 2 godine garancije)fino se podešavaju i stabilni su.pogledaj temu:YUGO in ugradnja gasa i estetika
      tu ces videti slike kako izgleda i kako bi po propisu trebalo biti sve odradjeno.
      odakle si??

      Comment

      • markofpi
        CBC Senator XXL
        • 27.07.2006
        • 1552
        • Bezanijska Kosa

        #4
        Bingo...99% sam siguran da je ta treca marka LANDIRENCO (ili kako se vec pise). Za tog proizvodjaca sam cuo da su njihovi uredjaji tehnoloski najnapredniji i da su od skoro na nasem trzistu.
        Znam da je sve jedno sta cu i kako su ugraditi na Zastavin motor ali ja sam po prirodi picajzla i zelim da kad vec nesto placam i ulazem bude ono pravo.
        Jos uvek nisam dobio odgovor na trazeno pitanje koje me najvise kopka, a tice se mixera, tj. mesaca i toga da li ga treba ugradjivati ili gas direktno dovesti do karburatora!?
        Inace ja sam iz Beograda...

        Comment

        • uglavnom.bezopasni
          - 42 -
          • 03.02.2005
          • 2235
          • Novi Sad

          #5
          Procitaj malo po forumu objasnjeno je vec, i prednosti i mane i jednog i drugog nacina ugradnje, u oba slucaja imas mesanje samo je pitanje na koji nacin, ne kom mestu, koje povrsine (zapremine)...

          Opet da se vratim na temu, idi u dobar servis (Ivan ili Dora) i ugradi gas i jedino sto ti treba da znas je da vozis kao sto si i dosad vozio i eventualno ako ti nestane gasa kako se prebacuje na benzin, i posle opet na gas.

          Pustimo majstore da budu majstori i da rade svoj posao.
          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
          11.04. 0:12 #2
          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

          Comment

          • ABARTH
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2006
            • 364
            • Vršac,Banat,Vojvodin
            • SKALA 65

            #6
            Moj savet i moje iskustvo .
            Bolje je ako se postavi uvodnik u karburator.Motor odlično vuče i ima stabilan ler gas.
            jesi pogledao :YUGO in ugradnja gasa i estetika (tema)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ajd radi razbibrige, zašto radi bolje sa diznom, to jest što ima stabilniji ler?
              Kako radi saug sa diznom?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #8
                Originally posted by Dora
                Ajd radi razbibrige, zašto radi bolje sa diznom, to jest što ima stabilniji ler?
                Kako radi saug sa diznom?
                praksa mi je pokazala da sa mešačem radi dobro ako je prečnik mešača manji oko 20mm ako se dobro sečćam jer ih odavno ne ugradjujem,ali zato zna da na benzinu ide dosta lošije jer se karburator ne snabdeva onda dovoljnom količinom vazduha koja je predvidjena.,A i ako ti dodje neka starudija sa pocepanom gumom ,pa vuče falš vazduh...eto ti belaja.
                pa meni je bolje uvodnik odmah iznad leptira a ivica uvodnika oborena za 45 stepeni.
                saug radi ok upališ ga skoro bez sauga a potom povučeš saug samo malko da bi mu napravio ler gas dok se malo ne ugreje.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Prvo za Markopfi-ja...
                  Kad ideš kod zubara ne pitaš ga za diplomu, kojom tehnikom će ti popravljati zub i koje materijale će koristiti. Dobro je da se raspitaš pre toga kod nekog ko je već bio kod tog čika zube, jel taj valja ili je kasapin.
                  Ovo me jako potseća na onu reklamu za tefal ili koje tiganje, ono kad treba utvrditi temperaturu... indijanska metoda, pa ručna tehnika pa... Zanima me kojom metodom ćeš ti utvrditi koji je najbolji uredjaj za tvoj auto kad su svi po konstrukciji stari 30 godina i svi rade?
                  Isto kao da pitaš jel su lepše plavuše ili crnke, obično je odgovor negde izmedju


                  @Abarth,

                  20 mm je sasvim dovoljno za taj motor da diše pogotovo što je tih 20 mm na 30 mm od difuzora koji upravo služi istoj svrsi da ubrza vazduh. Neki stručniji će ti možda potegnuti nekog Bernulija, oktopusi flavija i kojekake strance...
                  Taj motor je svakako relativno kilonfer pa nešto nisam ubedjen da će to tako baš da mu upropasti performanse.

                  Saug sa diznom ne radi, bar ne onda kad treba a to je nula, ispod malo ili tu negde.
                  Ako se povuče kolko treba da se motor ne ugasi, bez držanja pedale gasa ima da se ugasi a onda se gubi svrha sauga.

                  Ja sam ubedjen da na plin može da se pali na -18 a to posle održati bez sauga nije baš relativno jednostavno izvesti.

                  Nisi objasnio zašto je ler stabilniji sa diznom a sa mikserom nije.
                  Ovo čita bar deset ljudi kojima sam ugradio mikser pa možda pomisle nešto... Isto tako ima bar deset kojima sam ugradio diznu, pa i oni misle nešto... Eto neki dan jedan se konsultovao sa šogorom mašinskim ingilirom iz Zastave i on je insistirao da mu stavim diznu. Reko samu da je našao koga da pita ali sam mu stavio, danas me pita što se gasi kad povuče saug, reko pitaj ingilira
                  Postoje inženjeri i ingiliri...

                  Kako se buši dvogrli karburator?
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • ABARTH
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2006
                    • 364
                    • Vršac,Banat,Vojvodin
                    • SKALA 65

                    #10
                    Originally posted by Dora
                    Prvo za Markopfi-ja...
                    Kad ideš kod zubara ne pitaš ga za diplomu, kojom tehnikom će ti popravljati zub i koje materijale će koristiti. Dobro je da se raspitaš pre toga kod nekog ko je već bio kod tog čika zube, jel taj valja ili je kasapin.
                    Ovo me jako potseća na onu reklamu za tefal ili koje tiganje, ono kad treba utvrditi temperaturu... indijanska metoda, pa ručna tehnika pa... Zanima me kojom metodom ćeš ti utvrditi koji je najbolji uredjaj za tvoj auto kad su svi po konstrukciji stari 30 godina i svi rade?
                    Isto kao da pitaš jel su lepše plavuše ili crnke, obično je odgovor negde izmedju


                    @Abarth,

                    20 mm je sasvim dovoljno za taj motor da diše pogotovo što je tih 20 mm na 30 mm od difuzora koji upravo služi istoj svrsi da ubrza vazduh. Neki stručniji će ti možda potegnuti nekog Bernulija, oktopusi flavija i kojekake strance...
                    Taj motor je svakako relativno kilonfer pa nešto nisam ubedjen da će to tako baš da mu upropasti performanse.

                    Saug sa diznom ne radi, bar ne onda kad treba a to je nula, ispod malo ili tu negde.
                    Ako se povuče kolko treba da se motor ne ugasi, bez držanja pedale gasa ima da se ugasi a onda se gubi svrha sauga.

                    Ja sam ubedjen da na plin može da se pali na -18 a to posle održati bez sauga nije baš relativno jednostavno izvesti.

                    Nisi objasnio zašto je ler stabilniji sa diznom a sa mikserom nije.
                    Ovo čita bar deset ljudi kojima sam ugradio mikser pa možda pomisle nešto... Isto tako ima bar deset kojima sam ugradio diznu, pa i oni misle nešto... Eto neki dan jedan se konsultovao sa šogorom mašinskim ingilirom iz Zastave i on je insistirao da mu stavim diznu. Reko samu da je našao koga da pita ali sam mu stavio, danas me pita što se gasi kad povuče saug, reko pitaj ingilira
                    Postoje inženjeri i ingiliri...

                    Kako se buši dvogrli karburator?
                    Dora! jel sam ja kandar na nekom ispitu ode?? (šala9

                    možda se za ler nisam dobro izjasnio ma ima ler i sa mešačem i sa uvodnikom!al ja više voolem uvodnik.

                    kako misliš kako se buši dvogrli,pa burgijom od 9mm

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      #11
                      Ja procitah jednom davno za jednogrle karburatore da je bolje resenje dizna, cak je i IvanT postavio sliku da treba da se izbusi neki milimetar iznad leptira......sad sam zbunjen, al ne previse , jer na mom yugicu takvo resenje je radilo perfektno celu proslu zimu i sad radi ( a saug se povlaci kad treba i normalno radi)
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Originally posted by ABARTH
                        Kako se buši dvogrli karburator?
                        Dora! jel sam ja kandar na nekom ispitu ode?? (šala9

                        možda se za ler nisam dobro izjasnio ma ima ler i sa mešačem i sa uvodnikom!al ja više voolem uvodnik.

                        kako misliš kako se buši dvogrli,pa burgijom od 9mm
                        Nisi na ispitu, ali se mi trudimo da ovo bude ozbiljan forum jer ga čitaju mnogi, zato kad nešto napišeš da je bolje ili gore, kao majstor moraš obrazložiti. Ovi padobranci što uleću mogu da kažu šta hoće.

                        Pitanje za dvogrli je bilo na konto toga da se guši sa mikserom, zanima me kako bušiš drugo grlo. Znam da bušiš sa burgijom i posle urežeš navoj, samo ne znam gde.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by Hermes
                          Ja procitah jednom davno za jednogrle karburatore da je bolje resenje dizna, cak je i IvanT postavio sliku da treba da se izbusi neki milimetar iznad leptira......sad sam zbunjen, al ne previse , jer na mom yugicu takvo resenje je radilo perfektno celu proslu zimu i sad radi ( a saug se povlaci kad treba i normalno radi)
                          Jednom davno sam i ja imao 18 godina a od onda se u vasioni desilo svašta... Jednom davno su me učili da se motori razradjuju nežno i polako pa se sve milki kao ona stvar, a onda surova realnost, ti isti mi rekoše e zahebi to milkenje, sila boga ne moli...
                          ja nisam rekao da je dizna bolja ili gora od miksera. Znam šta je razlika ali je ima.
                          Što se sauga tiče ide ono i mrtav konj.... Možda tebi radi ali većini neće raditi. Probaj da ga povučeš do kraja.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • ABARTH
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2006
                            • 364
                            • Vršac,Banat,Vojvodin
                            • SKALA 65

                            #14
                            Originally posted by Dora
                            Originally posted by Hermes
                            Ja procitah jednom davno za jednogrle karburatore da je bolje resenje dizna, cak je i IvanT postavio sliku da treba da se izbusi neki milimetar iznad leptira......sad sam zbunjen, al ne previse , jer na mom yugicu takvo resenje je radilo perfektno celu proslu zimu i sad radi ( a saug se povlaci kad treba i normalno radi)
                            Jednom davno sam i ja imao 18 godina a od onda se u vasioni desilo svašta... Jednom davno su me učili da se motori razradjuju nežno i polako pa se sve milki kao ona stvar, a onda surova realnost, ti isti mi rekoše e zahebi to milkenje, sila boga ne moli...
                            ja nisam rekao da je dizna bolja ili gora od miksera. Znam šta je razlika ali je ima.
                            Što se sauga tiče ide ono i mrtav konj.... Možda tebi radi ali većini neće raditi. Probaj da ga povučeš do kraja.
                            Do kraja! hmm...ugasi se auto
                            u mom uputstvu stoji: NIKAKO NE POVLACITI SAUG DO KRAJA!

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              Saug sa diznom ce uvek raditi, ako je karburator isparavan. Ja sam uvek za to da se jednogrli karburador, uradi sa diznom, ako je to moguce naravno. Dvogrli uvek sa mesacem, jer je u 99% slucajeva, nemoguce pravilno izbusiti oba grla.

                              Sto se tice performansi na benzin, sa mesacem kod IPM Weber karbova, zavisi od slucaja do slucaja. Stvarno znaju da znatno izgube na snazi (ako je to snaga ), sa nekim tipovima mesaca, u zavisnosti od proizvodjaca mesaca.

                              Ako se montiranje dizne, izvrsi kako treba, a kod ovih domacih vozila je tesko omanuti jer postoji mesto za diznu, odnos performansi i potrosnje ce uvek biti odlican.

                              Neznam tacan broj namontiranih instalacija na ovim domacim vozilima, ali znam da vecina njih pali bez frke i na -20C`, povuku saug i voze.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X