Od pre nekih mesec dana imam ugradjen plin Lovato u Ford Escort-u EFI 1.6 16v, i od samo pocetka imam sitnijih problema-
- ler gas, ponekad je idealan ali cesto zna i da varira (skace). Napominjem da sam kablove i filter vazduha menjao pre godinu dana i presao od tada relativno malo (oko 8000), a svecice pre neki dan. Razlike nema. Kad je motor na benzin sve je idealno.
- ler gas u toku voznje- ako je nizbrdica-uzbrdica (i opet ne uvek) ler gas toliko padne da se auto ugasi. Isparivac sam proverio i postavljen je uzduzno u odnosu na osu atomobila (ne bas potpuno, vrlo malo je nakrivo). Zovem servis gde je sistem ugradjen a njihov odgovor je moras da promenis "step motora koji se nalazi na usisnog grani i regulise vakum". A kad sam ja rekao da sve radi ok na benzin odgovor je bio "nema veze, na benzin nema razlike ali na plin ima"
?!!?!?!?!
Ima li istine u ovome?
- rezervoar je od 55l sto znaci da je 80% jednako 44l. Tip na pumpi (ispod trosarine ka B. Jerkovic) je natocio 51l i rekao da moze jos da "nadruka". Naravno, rekao sam mu da stane jer sam se uplasio da mozda ventil koji ne dozvoljava punjenje preko 80% nije ispravan. P nije valja da je 7 litara ukrao ????!!!! Citao sa sam ostalih tredova price o kradjama i ako je to u pitanju OK (promenis pumpu i zdravo!) ali sta ako je ventil. Napominjem sve je novo ugradjeno pre mesec dana i to u "MetanGas" servisu u Nisu (neprofesionalni po svim pitanjima: nisu mi nista rekli da treba nove svecice i filter, nista o 80% punjenju boce, nisu cak ni auto podesavali preko kompjutera). Ne mogu bas ni da kazem da sam jevtino prosao.
Ako neko zna o cemu se radi, svaki savet ili komentar je dobrodosao!
- ler gas, ponekad je idealan ali cesto zna i da varira (skace). Napominjem da sam kablove i filter vazduha menjao pre godinu dana i presao od tada relativno malo (oko 8000), a svecice pre neki dan. Razlike nema. Kad je motor na benzin sve je idealno.
- ler gas u toku voznje- ako je nizbrdica-uzbrdica (i opet ne uvek) ler gas toliko padne da se auto ugasi. Isparivac sam proverio i postavljen je uzduzno u odnosu na osu atomobila (ne bas potpuno, vrlo malo je nakrivo). Zovem servis gde je sistem ugradjen a njihov odgovor je moras da promenis "step motora koji se nalazi na usisnog grani i regulise vakum". A kad sam ja rekao da sve radi ok na benzin odgovor je bio "nema veze, na benzin nema razlike ali na plin ima"

Ima li istine u ovome?
- rezervoar je od 55l sto znaci da je 80% jednako 44l. Tip na pumpi (ispod trosarine ka B. Jerkovic) je natocio 51l i rekao da moze jos da "nadruka". Naravno, rekao sam mu da stane jer sam se uplasio da mozda ventil koji ne dozvoljava punjenje preko 80% nije ispravan. P nije valja da je 7 litara ukrao ????!!!! Citao sa sam ostalih tredova price o kradjama i ako je to u pitanju OK (promenis pumpu i zdravo!) ali sta ako je ventil. Napominjem sve je novo ugradjeno pre mesec dana i to u "MetanGas" servisu u Nisu (neprofesionalni po svim pitanjima: nisu mi nista rekli da treba nove svecice i filter, nista o 80% punjenju boce, nisu cak ni auto podesavali preko kompjutera). Ne mogu bas ni da kazem da sam jevtino prosao.
Ako neko zna o cemu se radi, svaki savet ili komentar je dobrodosao!
Comment