Sijaset sitnih problema (ler, gasenje nizbrdo, itd...)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sijaset sitnih problema (ler, gasenje nizbrdo, itd...)

    Od pre nekih mesec dana imam ugradjen plin Lovato u Ford Escort-u EFI 1.6 16v, i od samo pocetka imam sitnijih problema-

    - ler gas, ponekad je idealan ali cesto zna i da varira (skace). Napominjem da sam kablove i filter vazduha menjao pre godinu dana i presao od tada relativno malo (oko 8000), a svecice pre neki dan. Razlike nema. Kad je motor na benzin sve je idealno.
    - ler gas u toku voznje- ako je nizbrdica-uzbrdica (i opet ne uvek) ler gas toliko padne da se auto ugasi. Isparivac sam proverio i postavljen je uzduzno u odnosu na osu atomobila (ne bas potpuno, vrlo malo je nakrivo). Zovem servis gde je sistem ugradjen a njihov odgovor je moras da promenis "step motora koji se nalazi na usisnog grani i regulise vakum". A kad sam ja rekao da sve radi ok na benzin odgovor je bio "nema veze, na benzin nema razlike ali na plin ima" ?!!?!?!?!
    Ima li istine u ovome?
    - rezervoar je od 55l sto znaci da je 80% jednako 44l. Tip na pumpi (ispod trosarine ka B. Jerkovic) je natocio 51l i rekao da moze jos da "nadruka". Naravno, rekao sam mu da stane jer sam se uplasio da mozda ventil koji ne dozvoljava punjenje preko 80% nije ispravan. P nije valja da je 7 litara ukrao ????!!!! Citao sa sam ostalih tredova price o kradjama i ako je to u pitanju OK (promenis pumpu i zdravo!) ali sta ako je ventil. Napominjem sve je novo ugradjeno pre mesec dana i to u "MetanGas" servisu u Nisu (neprofesionalni po svim pitanjima: nisu mi nista rekli da treba nove svecice i filter, nista o 80% punjenju boce, nisu cak ni auto podesavali preko kompjutera). Ne mogu bas ni da kazem da sam jevtino prosao.
    Ako neko zna o cemu se radi, svaki savet ili komentar je dobrodosao!
  • nesaj
    CBC Član
    • 09.06.2006
    • 30
    • Topola, Šumadija, centar sveta !

    #2
    Ja nisam ekspert za popravke i ugradnju, dovoljno se snalazim da bi se svrstao u grupu - napredniji korisnik =] , pa ću se potruditi da ti pomognem oko ovih 80% i litraže boce.

    To se koliko sam zaključio može doštelovati, tj da tih 80% bude više ili kako majstori kažu - da podignu plovak. (Kako se ovo radi, pojma nemam, znači to su njihove priče) E, sad u vezi punjenja... Na 1 pumpi, primera radi u Galenici na Eurogasu meni u bocu od 34L naspu u dosipanju 31L dok na Kryogas-u na NBGD-u za istu kilometražu sipaju recimo po 5-8 L manje. Tad sam ja pomislio da mene neko ********, baš kao što si i ti pomislio. Međutim, za litražu koju sam platio prešao sam isto tako više kilometara do novog utakanja. Moj zaključak na Eurogas-u su mi utočilo zaista više gasa a da to nikako ne treba okarakterisati kao krađu, jer pređena kilometraža govori za sebe.

    Slobodno puni bocu dok ne počne da cvrči i tad prekini punjenje. Često se desi da pumpadžija uključi i okrene se i bleji negde 10m od pištolja za punjenje. Tad ja zaustavljam punjenje sam. Lepo ima na pumpi prekidač 0/1 ili na onu metalnu ručku.

    Nadam se da sam ti pomogao, a oko detalja u vezi lera i gašenja će se oglasiti stručniji članovi

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Verovatno je do podešavanja a treba proveriti kako je usmeren vazduh kuda ulazi u filter vazduha. Ne treba da bude direktno sa maske.
      Slika motora bi pomogla.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment


      • #4
        Hvala Nesaj na odgovoru u vezi boce! Obraticu vise paznje drugi put i na potrosnju i na punjenje.

        Dora, sto se tice slike motora stize( danas ili sutra ujutru), a sto se tice vazuha evo sta se desilo: vazduh ulazi u filter tacno iz prostora koji se nalazi iza hladnjaka za vazduh. Kada se ventilator ukljuci motor slabije radi-valjda zbog toplog vazduh koji stize u filter. To sam odmah primetio kod servisera i onda je on stavio crevo sa krivinom tako da sad vazduh ulazi iz pravca suprotnog od ventilatora. To je resilo vrlo ocigledan problem koji je bio vidljiv golim okom (motor se tresao).
        Najbolje ce biti kad ja sutra postavim slike pa ce tacno da se vidi sta je, gde i kako uradjeno!
        Hvala i na ovome!!!

        Comment


        • #5
          Slike motora

          Evo mislim da se sve vidi na ovih desetak slika:










          Comment

          • ABARTH
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2006
            • 364
            • Vršac,Banat,Vojvodin
            • SKALA 65

            #6
            Ovima se bas zurilo
            nego dal ja to nevidim dobro ili stvarno nema emulatora? a ni zastitne klapne ispred protokomera? mozda je trebao lambda sistem?
            vidim dobro dve detonatorske klapne

            misljenja sam da treba samo strpljenja i fino ustelovati rad na leru,osim ako nisu kada su sekli struju za prekid brizgaljki ukinuli i sttruju step motoru
            ja tu stavljam ovakav mixer,radi fenomenalno

            pozdrav

            Comment


            • #7
              Sto bi reko nas narod"Kako sam se nadala dobro sam se udala"

              Eto vidis to dobijas kad se stvari rade naopako. Ugradi sam plin bez predhodne provere svega - sto je suprotno mojim princima. Saznajem neke stvari tek kad sam ugradio sistem. Jednostavno sam razmisljao velike servis, svi tu ugradjuju pa valjda ce biti dobro. Pozvao sam servis rekao koji auto imam i oni ugradili plin a da me nisu pitali nista sem koju bocu hocu.
              Doduse, sem ovih problema koje sam naveo drugih nemam. Auto ne ide lose, potrosna-ko to zna (u gradu 14, a na autputu pri brzini izmedju 120-130km/h oko 10), gubitak snage se oseca na uzbrdicama.
              Sto se tice slika, one sto sam pimetio da su ugradili to sam slikao. Mislim da nema emulator ili ja ne mogu da ga nadjem. S obzirom da je sve pod garancijom, ima li sta sto su trebali da ugrade a nisu ili su lose ugradili???

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #8
                Re: Sto bi reko nas narod"Kako sam se nadala dobro sam se ud

                Originally posted by Spok
                ima li sta sto su trebali da ugrade a nisu ili su lose ugradili???
                koko te je to zadovoljstvo kostalo?
                koji multiventil imas na boci? marka

                Comment


                • #9
                  MetanGas -Nis

                  Zadovoljstvo je kostalo 280 evra a ima isto Lovato ventil na boci!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Ako ništa drugo, nisi bar oderan, nije te prevario. Ostalo će se srediti, stvar je do podešavanja.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • ABARTH
                      CBC Senator XXL
                      • 19.07.2006
                      • 364
                      • Vršac,Banat,Vojvodin
                      • SKALA 65

                      #11
                      Re: MetanGas -Nis

                      Originally posted by Spok
                      Zadovoljstvo je kostalo 280 evra a ima isto Lovato ventil na boci!
                      koliko para,tolko i muzike

                      Comment


                      • #12
                        Pa naravno. Nisam ni ocekivao poslednju rec tehnike. Da je ugradjen emulator sta bih dobio time? Vise snage, manju potrosnju mozda? I da li je ovo sto je uradjeno dobro (u smislu ne steti motoru i na pravilan nacin ugradjeno)?

                        Comment

                        • ABARTH
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2006
                          • 364
                          • Vršac,Banat,Vojvodin
                          • SKALA 65

                          #13
                          Originally posted by Spok
                          (u smislu ne steti motoru i na pravilan nacin ugradjeno)?
                          to ce vreme pokazati

                          emulator je grubo prevedeno:simulator , on vara kompijuter kao da brizgaljke rade,to jest kao da motor radi na benzin a tebi su ugradili relej! koji prekida + na brizgaljkama,zbog neadekvatnog mixera moze doci do detonacije pa da ti se raspadne sva ona plastika ,opet kazem moze!!!!???a i nemora.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Sve je to pod kontrolom, čini mi se sa slike da je ler šraf malo više zavrnut a a onaj mesingani malo više odvrnut ali je teško reći ovako po slici.
                            Uglavnom i dalje mislim da nije podešavanje kako treba.
                            Što se miksera tiče, mislim da je onaj montiran mnogo bolji od ovog sa "zvezdom".
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment


                            • #15
                              Boze moj! Mislim da je to rizik koji sad moram da prihvatim. Mozda kasnije i naknadno ugradim emulator (naravno ako moze)!
                              A jeli i dalje ostajete misljenja (mislim i na Doru) da ler i gasenje na nizbrdici/uzbrdici (kad je auto u leru) samo stvar podesavanja?

                              Comment

                              Working...
                              X