smanjen protok vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    #31
    A pitanje broj 1?
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • ABARTH
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2006
      • 364
      • Vršac,Banat,Vojvodin
      • SKALA 65

      #32
      Originally posted by Hermes
      Ali na plinu, kad zakocim na semaforu, npr. obtaji padnu, dignu se I stabilizuju (uz mozda male oscilacije, prateci obrtomer) I onda radi ravnomerno I kako treba. Zasto?
      Gde gleda crevo koje uzima vazduh u kućište filtera. To se odnosi na kola u pokretu
      jel smaknuto sa strane??

      Comment

      • Hermes
        CBC Senator XXL
        • 14.02.2006
        • 1306
        • https://t.me/pump_upp
        • bemve

        #33
        Nije, znam na sta mislis, nego to se desava i kad stojim
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • ABARTH
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2006
          • 364
          • Vršac,Banat,Vojvodin
          • SKALA 65

          #34
          Probaj onaj sraf sa dugaskom glavom 11 na uredjaju za podesavanje ler gasa da odvrnes malo jos(LANDIRENZO UREDJAJ BESE?),Pa probaj i jos malo i trebalo bi da se smiri.Obavezno posle presteluj auto onaj glavni stel na debelom crevu(drzis gas na 3000rpm!!)

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #35
            Abart, Hermes, Abart, Hermes......vec dugo se niko drugi ne javlja
            Dakle, Abarte, auto mi se toliko cudno ponasa da ne znam sta da mu radim......kad radi na leru, nastelujem mu onaj 11 sraf na isparivacu (koji je, uzgred, nenormalno osetljiv) da radi najjace, a onda sam mu davao gas i pratio opadanje obrtaja, pa zavrtao slavinu, i u jednom trenutku sam postigao da kad mu opadnu obrtaji, tu se i zadrze, a ne da osciluju neko vreme....i sad auto od niskih obrtaja ne ide nikako, kad se dohvati vecih vec je malo bolje, al nije to-to .....a ako ga nastelujem `po propisu` na 3000 obrtaja da radi najjace, onda ide malo bolje, al mu pri usporavanju variraju obrtaji neko vreme.....ne znam vise sta da radim, i ne ocekujem odgovore koji ce da upale svetlo,al bas sam tuzan sto mi kola ne rade perfektno, mogu da se voze, al ne pricinjava radost.....nekada, kad se pustim do BG-a, svraticu do Ivana, pa ako moze da se resi, super.....ako ne, sta znam,neki gremlin je u pitanju...
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Ja nemam baš neka iskustva sa tim novim Landijima pa nemam šta da dodam ili oduzmem...

              @Abarth koliko šrafova za štelovanje ima na isparivaču? Čemu služe ako ih ima više?

              @ Hermes
              Da li se na benzinu obrtaju kod naglog puštanja gasa zadržavaju do lera ili idu ispod?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #37
                sta bi sa onim slikama,zar nisi postavio neke slike od motora??ma mora da se resi bre!!jel si ti ono menjao ler motor vec zaboravih (brkam teme I probleme iz mog servisa )
                1 koliko najvise obrtaja imas kada podesavas onu 11-cu za ler na uredjaju?
                2 Probaj da smanjis otvor na usisnom delu filtera za vazduh(tada ti se obrtaji u leru povecavaju ,pa onda mozes da ih smanjis to jest plin na uredjaju a takodje i glavni stel sraf na crevu trazi prestelavanje ali trazi manje gasa Motor dobija snagu vecu i bolje vuce,baci neku sliku opet

                Comment

                • ABARTH
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2006
                  • 364
                  • Vršac,Banat,Vojvodin
                  • SKALA 65

                  #38
                  Kolega samo jedan sraf onaj sa dugackom glavom 11-tica kljuc....

                  Comment

                  • ABARTH
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2006
                    • 364
                    • Vršac,Banat,Vojvodin
                    • SKALA 65

                    #39
                    evo ga.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #40
                      Ebga... Onda pod uslovom da je ler motor ispravan, mora baš dobro da se podesi, to je ipak malo teže za nekog bez iskustva. Onda bih ipak predložio malo strpljenaj dok se Ivan vrati pa će on to ili namestiti ili detektovati šta je po sredi.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Hermes
                        CBC Senator XXL
                        • 14.02.2006
                        • 1306
                        • https://t.me/pump_upp
                        • bemve

                        #41
                        Nisam majstor (znaci nismo kolege ), al nisam ni neiskusan za mehaniku ili plinske uredjaje....al nebitno, resicu ga, kad dodje Ivan, uz vasu pomoc il sam, al resicu ga....samo se umorih malo....
                        Za Doru: Na benzinu obrtaji padaju tacno do lera, tj. ponasa se kako treba
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • ABARTH
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2006
                          • 364
                          • Vršac,Banat,Vojvodin
                          • SKALA 65

                          #42
                          Originally posted by Hermes
                          Na benzinu obrtaji padaju tacno do lera, tj. ponasa se kako treba
                          Onda je sigurno stvar samo do podesavanja,igraj se ti jos malo dok ne odes do Ivana koji ce ti sigurno to resiti.

                          Comment

                          • bmw735i
                            CBC Senator
                            • 07.05.2006
                            • 258
                            • Mostar
                            • BMW 320i, 740i, 750i

                            #43
                            I mene je to j...valo na landiju a onda sam ugradio lambda kontrol i promjenio usput membrane na isparivaču i sad radi i pada na ler bez problema. Meni se čak i gasio.
                            BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                            Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                            Comment

                            • Hermes
                              CBC Senator XXL
                              • 14.02.2006
                              • 1306
                              • https://t.me/pump_upp
                              • bemve

                              #44
                              Ma mora da radi lepo i bez lambda kontrole.....definitivno sam u rebusu, vec nekoliko dana pokusavam da nastelujem auto, al nece, pa nece.....kad ga nastelujem da radi najjace na leru, pa dignem na oko 3000, pa nastelujem slavinu, pa opet stelnem ler (onaj 11 sraf),epilog je da lepo radi na leru, fino vuce, al mnogo variraju (opadnu, poskoce,opadnu, pa se stabilizuju) obrtaji kad mu dam gas, pa dok se stabilizuje da radi na konstantnom broju obrtaja.....onda ga pridavim na slavini, zavrnem je, onda vrlo slabo vuce, al ne varira kad pada na ler....
                              I nesto mi je cudno, kad zavrcem/odvrcem slavinu (na leru), menja se broj obrtaja motora, a to koliko kapiram ne bi smelo da se desava, jer je mali protok gasa na leru, pa mu odvrnutost slavine valjda ne utice.... ako je nekom jasno sta sam napisao, nek da savet.....mada se sve svodi na ono CEKAJ IVANA....a dok on dodje s odmora, odose meni zivci....
                              https://t.me/pump_upp

                              Comment

                              • ABARTH
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2006
                                • 364
                                • Vršac,Banat,Vojvodin
                                • SKALA 65

                                #45
                                Jesi li probao da smanjis otvor na usisnom delu kucista za vazduh,tada obicno smiruje rad,obrtaji u leru se povecaju,glavnu slavinu treba prestelovati(obicno trazi da se zavrne na 3000rpm) i posle dovesti na uredjaju ler.

                                Comment

                                Working...
                                X