smanjen protok vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    #46
    Nisam to probao.....pa zar se to ne radi kad ti npr. nije odgovarajuci mesac, ili sa losim difuzorima....moj mesac tesko da je los
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • ABARTH
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2006
      • 364
      • Vršac,Banat,Vojvodin
      • SKALA 65

      #47
      probaj nista te ne kosta,(mozes obicnom izolir trakom za probu pa namomotavas po potrebi,mislim smanjujes otvor)i obavezno smakni usisno crevo sa strane,da ne stoji u pravcu kretanja vozila napred.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #48
        Evo stigao i Ivan.

        Nemoj da zatvaras protok vazduha, jer kod sistema sa L jetronicom, mozes da dobijes samo ogromnu potrosnju gasa. Mesac je odlican i ne pokusavaj da kod njega bilo sta menjas.Procedura stelovanja je vec opisana par puta, a imas je u lepljivim temama na pocetku.

        Kada motor predje na gas, probaj da sa IAC ventila (motoric lera) izvuces dzek. Ako obrtaji postanu stabilni, znaci da je on verovatno zaprljan. Probaj, pa se javi za dalje instrukcije.

        Vec si negde napisao, da je dihtung u**** bio ostecen i mislim da je to osnovni problem, nenastelovanog motora kod ugradnje. Ali sredice se sve to.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • ABARTH
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2006
          • 364
          • Vršac,Banat,Vojvodin
          • SKALA 65

          #49
          Originally posted by IvanT
          Evo stigao i Ivan.



          Kada motor predje na gas, probaj da IAC ventila (motoric lera) izvuces dzek. Ako obrtaji postanu stabilni, znaci da je on verovatno zaprljan.

          Vec si negde napisao, da je dihtung u**** bio ostecen i mislim da je to osnovni problem, nenastelovanog motora kod ugradnje. Ali sredice se sve to.
          Pozdrav Ivane,mislim da sam mu dosta pomogao oko podesavanja landirenzovog prekidaca,(za RPM)a i u vezi usisne grane,jer sam imao takvo iskustvo,malo me buni taj motoric za ler kaze da mu na benzinu radi dobro koliko se secam da je ranije pominjao.

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #50
            Pa de si bre Ivane, sto godina te nema?.
            Epopeja se nastavlja? juce sam prilicno ispizdeo, pa odoh na kompjutersko stelovanje gasa, jer me nervira ono skakutanje obrtaja kad stajem (a na benzinu je OK, mislim da nema potrebe da izvlacim dzek iz IAC-a)?.i nastelovase ga ljudi, lepo radi, pristojno ide, kad kocim ne variraju obrtaji ( odnosno vrlo malo, to mogu da prebolim), ja srecan?..
            ?..ALI, opet nesto srecu kvari?
            ...to funkcionise jedino kad je vruc motor; kad je hladan, upalim ga na benzin, posle nekog vremena prebaci na plin I opet variraju obrtaji kad kocim (ili kad mu jednostavno dam gas u mestu, pa opadaju, ne zaustave se odmah na oko 800, vec dve-tri sekunde variraju od 600 do recimo 1100)?.a kad se stabilizuje, onda radi mirno( I hladan I vruc), nemam zamerki?

            P.S. Verovatno je vrlo zamorno citati sta sam sve napisao u prethodnim postovima, ali tu se nalaze I odgovori na sva eventualna podpitanja, mislim da sam sve detaljno objasnio
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #51
              a na benzinu je OK, mislim da nema potrebe da izvlacim dzek iz IAC-a

              Hoces da probam da pomegnem ili ne?

              Probaj da uradis sta sam rekao, nista ne boli, pa ako hoces javi rezultat.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • nikolapanic
                CBC Senator XXL
                • 16.10.2005
                • 657
                • Petrovac

                #52
                Nemoj da zatvaras protok vazduha, jer kod sistema sa L jetronicom, mozes da dobijes samo ogromnu potrosnju gasa.
                Da li bi ovo mogao da bude razlog povecane potrosnje i kod mene?Pisao sam u drugoj temi da mi se auto R25 2,2i 79KW) gasio kad kocim pa mi je savetovano da okrenem smer u**** vazduha.Sada je on pomeren u stranu.Auto radi dobro i bez problema ali je potrosnja veca za oko 2litra.
                Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #53
                  I kad sam skinuo dzek dok su kola radila, obrtaji su se podigli na 1000, dao sam gas do 3000, pustio gas, spustili se na 1500 I tu stoje?.provozao 100m, opet stoje na 1500?.ugasio kola, vratio dzek, opet (ne)normalno radi na 800 obrtaja, ocu reci ponasa se kao pre skidanja dzeka?..sta sad?
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • ABARTH
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2006
                    • 364
                    • Vršac,Banat,Vojvodin
                    • SKALA 65

                    #54
                    Tu sam samo posmatram i ucim da citam izmedju redova........

                    Comment

                    • fantastik
                      CBC Senator XXL
                      • 28.07.2005
                      • 417
                      • Novi Sad

                      #55
                      Originally posted by Hermes
                      I kad sam skinuo dzek dok su kola radila, obrtaji su se podigli na 1000, dao sam gas do 3000, pustio gas, spustili se na 1500 I tu stoje?.provozao 100m, opet stoje na 1500?.ugasio kola, vratio dzek, opet (ne)normalno radi na 800 obrtaja, ocu reci ponasa se kao pre skidanja dzeka?..sta sad?
                      reci mi jel taj IAC ovaj kao na slici posto i ja imam isti takav problem kao ti i kad skinem dzek radi normalno kada ga vratim skace onda ga malo podmazem vd-om i opet proradi,mislim da se to desava posto gas nema toliko svojstvo podmazivanja kao benzin pa se ti motorivi nepodmazuju i pocnu da koce, bdw koliko si platio novi IAC posto vidim da si ga menjao

                      Comment

                      • ABARTH
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2006
                        • 364
                        • Vršac,Banat,Vojvodin
                        • SKALA 65

                        #56
                        Originally posted by fantastik

                        mislim da se to desava posto gas nema toliko svojstvo podmazivanja kao benzin pa se ti motorivi nepodmazuju i pocnu da koce,
                        pa nepodmazuje njega benzin!!! to se zakoci od garezi,ishabanosti i starosti. tu kad radi motro na benzin prolazi samo vazduh a kada radi na plinu ide smesa vazduhasa plinom!!!!!!

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #57
                          ...i ne radi se o nikakvom "motoricu" koji pochne da "kochi" kad/ako se ne podmazuje...

                          BTW. @ fantastik: ako hocesh taj ventil DOBRO da ochistish, morash da ga skinesh, onda unutra nasprejash "Carburetor Cleaner" sa obe strane, ostavish da "nagrize" pa istresesh, i onda ponovish postupak nekoliko puta. Onda ostavish da se dobro osushi, pa tek onda nasprejash WD-om unutrashnjost i doobro "protresesh". =] Jednostavnim sprejanjem WD-om se mozhda postizhe odredjeni efekat, ali tek Carburetor Cleaner u boci pod pritiskom zavrshava stvar jer nagriza i razgradjuje svu prljavshtinu nakupljenu unutra... WD je tu da pre svega "podmazhe" unutrashnje povrshine IAC ventila po kojima struji vazduh (ili smesha vazduh/plin) i tako olaksha protok...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • fantastik
                            CBC Senator XXL
                            • 28.07.2005
                            • 417
                            • Novi Sad

                            #58
                            ok radio sam to vec nekoliko puta pa me vise i mrzi, stavljao sam u benzin i sve lepo radi jedno vreme onda se ponovo zaprlja i tako u krug, nisam znao da samo vazduh tuda ide

                            Comment

                            • ABARTH
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2006
                              • 364
                              • Vršac,Banat,Vojvodin
                              • SKALA 65

                              #59
                              IMA VREMENA NAUCICES
                              (i meni jos uvek kazu tako ponekad..)

                              Comment

                              • *IvanT*
                                CBC Senator XXL
                                • 30.01.2005
                                • 3234
                                • Srbija, Beograd, Kara

                                #60
                                I kad sam skinuo dzek dok su kola radila, obrtaji su se podigli na 1000, dao sam gas do 3000, pustio gas, spustili se na 1500 I tu stoje?.provozao 100m, opet stoje na 1500?.ugasio kola, vratio dzek, opet (ne)normalno radi na 800 obrtaja, ocu reci ponasa se kao pre skidanja dzeka?..sta sad?
                                Znaci obtaji nisu varirali, vec konstantno stoje na 1500 rpm.

                                Sad opet skini konektor sa IACa i na isparivacu kljucem 11, smanji broj obrtaja na minimumu (dok motor radi na gasu), na nekih 950 rpm i probaj da li ce da variraju.

                                Pa javi, da ti ne otkrivam sve odjednom.
                                http://www.lovatogas.co.rs

                                Comment

                                Working...
                                X