audi 100 cc?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Probaj malo da odvrneš gas na glavnoj slavini pa posmatraj kako pali...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • miura
      CBC Senator
      • 18.10.2006
      • 227
      • Lazarevac

      #17
      Odvrtao gas, probao varijantu sa vrlo malo sauha i taman kad pomislim da je OK opet isto... Probam da upalim u međupoložaju prekidača (posle verglanja na plin) upali za kratko kao da ima viška gasa? Inače auto uvek upali ali na kratko (kad ušpricam gas 2-3 puta) i ne uspe da "sastavi".
      Tripujem (što bi rekao mlađi kadar) da možda ima i viška gasa. Sumnjiv mi je onaj BRC ventil na isparivaču što se šteluje rukom... Ako je odvrnut mnogo pa stalno pusta gas (kako ti reče da je to bajpas -mislim da sam pročitao bar 80% topica o plinu).
      Opet, auto je palio sa jaaako prigušenim vazduhom što bi značilo da mikser nije pasovao. Doduše ubačen je manji uložak sa rupicama . Možda falš vazduh pravi problem ako ga ima ili sam karburator sa svojim vakumima (Keihin II). Koji promer miksera ovde odgovara (Audi 100 1.8 55kw)? Kad upalim na benzin vrlo brzo mogu da prebacim na plin ili da upalim na plin čim se malo zagreje na benzinu. Na benzinu radi loše pod sauhom, držim ga na gasu minut-dva sa sauhom na pola.
      btw Ne piše samo brick romane!
      Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

      na forumu

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Ono za bajpas važi za Lovatove isparivače, kod BRC-a je drugačije. Ivan je skoro postavio kako se štelba BRC isparivač, potraži i postupi po naredjenju
        Kod hladnog starte se ne sme dozvoliti da se auto ugasi jer će teško ponovo upaliti. To dokazuje i to da upali iako si isključio ventil pa "nema" gasa. Uglavnom kad tada da znak života, uključiš ventil i u isto vreme dodaš gas na pedali santmetar dva, znači ni pola gasa i držiš par sekundi pa polako puštaš.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • miura
          CBC Senator
          • 18.10.2006
          • 227
          • Lazarevac

          #19
          Ivan: Kod BRC isparivaca ler se steluje inbus kljucem 4, a sraf koji se steluje rukom, je ekvivalent mesinganom srafu kod Lovato isparivaca, sa gornje strane. Znaci taj sto se steluje rukom ne diraj, bas mnogo.
          Dora: To je bajpas koji zaobilazi membranu i pušta konstantno odredjenu količinu gasa čim je ventil uključen. Količina se odredjuje tim šrafom. Čemu služi, duga priča
          Onda moja ispravka, BRC imaoci, drntajte taj imbus

          Kod mene postoji ručni šraf i imbus koji je ravan sa telom isparivača, nije u ispupčenom ležištu kako sam video na jednoj slici ovde na forumu. Da li on služi za "štelbanje"? Ne događa se ništa kad ga okrećem a inače je zavrnut potpuno. Kod pomeranje ručnog šrafa ler se menja. Ler sam podesio na karbu i zasad se ne gasi ni posle naglog otpuštanja gasa. Kada zavrćem protok smese za ler na karbu (ne onaj za sastav smeše), ler na plinu se baš diže - pretpostavljam da tada smanjujem vazduh sa pogrešne strane (jer benzina u karbu nema), odnosno pojačavam vakum na mikseru.
          Maločas upalio na plin ali moralo je crveno dugme jednom i u toku verglanja... Šta se može, vežba čini čuda- biće bolje.

          btw Stari sam samovac sve je ovo čista zabava! Ford Escort dizel je bio noćna mora![/img]
          Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

          na forumu

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Originally posted by miura
            Odvrtao gas, probao varijantu sa vrlo malo sauha i taman kad pomislim da je OK opet isto...
            Crveno sam prevideo... Ako se odnosi na ručni saug onda ga nemoj povvlačiti pre paljenja. Ako ima automatski, nemoj pritiskati pedalu gasa pre nego počne paliti. Ako se odnosilo na gasni "saug" džaba sam krečio
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • miura
              CBC Senator
              • 18.10.2006
              • 227
              • Lazarevac

              #21
              Mislio sam na ručni saug ne na gasni. Maločas sam upalio na plin ali sam dodao malo gasnog sauga kod verglanja.

              Šta misliš o katalizatoru, ako je loš, zapušen (a nov nije to je sigurno) da li može da pravi problem kod paljenja (u vožnji nema problema). Ovih dana planiram da ga izbacim pošto nema nikakve sonde ni struje sa njega. Da li loš katalizator može da utiče i na povećanu potrošnju plina?
              A hidropodizači da remete hladno paljenje?
              Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

              na forumu

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Boost j negde napisao da se ne sme spominjati izbacivanje katalizatora pa ti ja to ne smem reći jer će cenzurisati
                Onda ti ipak fali gas prilikom paljenja, stisni onda ono dugmence par puta (dva do tri) pre paljenja auta.

                Loši hidro podizači mogu uticati na paljenje ali ne verujem u toj meri da ti to smeta. Ako su toliko loši onda ne rade ni kad se motor zagreje.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • miura
                  CBC Senator
                  • 18.10.2006
                  • 227
                  • Lazarevac

                  #23
                  Dora, hvala na trudu oko odgovora.
                  Auto je skoro kupljen pa sređujem polako ali zmija je već izašla iz buđelara...

                  Ako ne znaš šta ćeš sa parama, samo kupiš polovan auto...

                  Pozdrav!
                  Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005

                  na forumu

                  Comment

                  • doc
                    CBC Senator
                    • 25.08.2006
                    • 240
                    • BGD/KG

                    #24
                    samo jedno glupo pitanje...
                    kopao sam po drugim temama i nisam uspeo da pronadjem zadovoljavajuci odgovor.

                    na lovato isparivacu, ler se steluje gde? na onom plasticnom velikom srafu na crevu ili na samom isparivacu, tj malom plasticnom srafu koji ima "prorez" za srafciger??\

                    pitam posto se nista ne dogadja kad malo okrecem veliki sraf na crevu, a ako i malo okrenem manji sraf, ler se menja...
                    Pametniji popusta, ali mentalno...

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #25
                      pitam posto se nista ne dogadja kad malo okrecem veliki sraf na crevu, a ako i malo okrenem manji sraf, ler se menja...
                      Malo logike i samorasudjivanja i eto odgovora.



                      Na isparivacu.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • doc
                        CBC Senator
                        • 25.08.2006
                        • 240
                        • BGD/KG

                        #26
                        pa prilicno sam bio siguran da je tako, al rekoh da pitam strucnjake =]

                        fala na brzom odgovoru
                        Pametniji popusta, ali mentalno...

                        Comment

                        Working...
                        X