PS:znam kolega da je kasno i da si ti uvek u pravu ,zeleo bih samo jos da mi zaki odgovori
Umem ja itekao da budem u krivu ali ne priznajem sud ove države ...
Ti kao mehaničar u poslu čim se spomene kočnica i loš ler odmah pomisliš servo i u pravu si. Ali ta manifestacija na plinu nije obično skopčana sa servom a ni servo ne crkava baš svaki dan.
Druga stvar je što ovde ljudi obično postave pitanje sa nikakvim opisom pa treba imati iskustva sa čitanjem izmedju redova.
Daklem, ne zna se kad je menjan filter ni čiji je. ne zna se kad je ugradjen gas pa time ni koliko je isparivač pretrčao. Ne zna se stanje ni vazdušnog filtera, ono maramica i trčanje...
Ako kaže da je lovato isparivač a ostalo mešanac ukazuje na servis do jajaca koji je sigurno aljkavo uradio instalaciju i nije vodio računa o toplohladnom vazduhu a ni o usmerenosti creva. Takodje je verovatno i mikser stavljen od oka i možda vuče falš vazduh a opet ne znamo ni starost ler motora i njegovu čistoću.
Zato idemo redom sa potpitanjima pa ko izdrži
Pitanje glasi gde gleda crevo koje uzima vazduh u kućište filtera. To se odnosi na kola u pokretu, na mestu nema veze.
Na mestu treba malo mrdnuti onaj šraf na isparivaču levo desno i dobiti stabilan ler. Ako prilikom naglog otpuštanja gasa dodje do oscilacija treba na onom mesinganom šrafu odgore naći položaj gde se obrtaji polako ujednačeno spuštaju na dole bez silaženja ispod lera. Ako to sve ne pomogne onda treba tražiti kvar na benzinskoj instalaciji.
Eto ukratko...
I sad on na kraju kaže nema mesinganog šrafa što znači da je ugradjen isparivač za karburator Samo se igram pretpostavkama
Druga stvar je što ovde ljudi obično postave pitanje sa nikakvim opisom pa treba imati iskustva sa čitanjem izmedju redova.
Vidim kolega,ocigledno je da mi fali to iskustvo u vezi citanja ,a stoji i da treba biti malo baba vanga.
skoro tri godine kako se bavim konvertovanjem vozila ,i dosta uspesno resavam ovakve kvarove ali je lakse kad ti je auto u servisu a ne na forumu,vremenom cu i ja steci iskustvo citanje izmedju redova
PS:neznam dali je to izvodljivo,ali po meni trebalo bi biti na forumu(ko pita u vezi svog auta) FORMULAR,koji auto godiste,kilometraza,datum ugradnje vrsta uredjaja,slike auta i tako ....... ili navesti to kao obavezno ,jer vidim da ti kolega Dora stalno opominjes u vezi toga.
Pozdrav
Posto mi nije napravljeno da auto uvek prvo pali na benzin, pa da prebaci na plin posle 2000 obrtaja ili kada postigne odredjenu temperaturu, zanima me koliko novca treba da se izdvoji za to zadovoljstvo posto se blizi zima, recimo kod tebe DORA?
Zamena filtera 500 dinara, štelovanje se ne naplaćuje nikad.
Itekako je naplaceno stelovanje u ovoj ceni!!!!
Daka
Pridruzio se: 15 Jun 2005
Poruke: 145
Lokacija: Subotica
Sad mi je radnik iz euro gasa promenio filter za gas,filter 75 din a ruke 180 din, ukupno 255 dinara,stvarno se ne vredi ********ti s tim(moze gumica ispasti ili je cepnuti i eto ti nevolje)!!! Cool
PorukaPoslato: Sub 01 Jul 2006 11:30
Zamena filtera 500 dinara, štelovanje se ne naplaćuje nikad.
Itekako je naplaceno stelovanje u ovoj ceni!!!!
Daka
[/quote]
Radnik Eurogasa je on a ja sam ja Filter košta sad već 130 din. Gumice koje promenim takodje ne naplaćujem
Štelovanje nikad ne naplaćujem bilo kome ko je svratio.
A koliko i zašto naplaćujem zamenu filtera, eeee....
Comment