Ukoliko auto ostane bez benzina da li strada nesto ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #16
    100% nemam emulator.
    Jel moze bilo koji elektricar da prekine dizne? I kako je uopste radilo bez emulatora, odnosno sta je prekidalo napajanje na diznama? Jel ima smisla da nadjem cetvrtog majstora i da mu kazem da prekine rad dizni pomocu releja i da nista drugo ne dira? Mislim u slucaju da tog releje uopste nema a ako ga ima onda je verovatno crko pa da ga menja..
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • deki-ascona
      Bio nam je drug! RIP
      • 10.04.2007
      • 2118
      • NI , Trosharina

      #17
      Zaboravih: pre nego sto sam primetio potrosnju (nisam stipsa i stalno sam sipao benzin s namerom da u jednom trenutku imam pun rezervoar pa da ga odjednom potrosim upravo zbog dizni) auto mi je slabije vuko a na malim obrtajima sam imao neko trzanje, kao da me neko vuko unazad.
      Posto se sve desavalo duze vreme nisam odmah znao sta je. Zgranuo sam se kad sam ostao bez benzina, bo sam ubedjen da me neko od komsija potkrada.
      Sad je sve neuporedivo lepse, voznja na gas je pesma, prima gas ko lud i nema seckanja ni kad vozim na 900 obrtaja, ler se potpuno umirio.
      Ovo dodajem cisto da ako neko ima slicne simptome da pretpostavi o cemu se radi.
      Originally posted by Valent Vudriga
      ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
      Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

      Comment

      • ABARTH
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2006
        • 364
        • Vršac,Banat,Vojvodin
        • SKALA 65

        #18
        Pa to je normalno,nece na dva goriva da radi koji moler ili suster ti je ugradio to??

        Comment

        • Goran
          Moderator
          • 06.10.2004
          • 535
          • Vrbas

          #19
          Napajanje na diznama moze da prekida relej, a dizne mogu da propustaju, ako na njima nema struje, ako su neispravne
          Originally posted by Dora
          Banovao me Goran
          Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

          Comment

          • deki-ascona
            Bio nam je drug! RIP
            • 10.04.2007
            • 2118
            • NI , Trosharina

            #20
            Tako sam kupio auto. Zanimljivo je da je to trzanje toliko bilo neprimetno i da nisam ostao bez goriva ne bi ni znao sta se desava. Ne vodim evidenciju o potrosnji benzina, razumljivo, posto vozim na TNG. Ispada da se to vremenom kvarilo sve vise i vise, a ne odjednom. Jos kad bi znao sta se pokvarilo... Ovako moram opet kod majstora.
            Originally posted by Valent Vudriga
            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

            Comment

            • gorky
              CBC Senator XXL
              • 08.06.2007
              • 860
              • Vojvodina,Kikinda

              #21
              (nisam stipsa i stalno sam sipao benzin s namerom da u jednom trenutku imam pun rezervoar pa da ga odjednom potrosim upravo zbog dizni)
              tvoj auto bi trebalo da uvek upali na benzin,a potom da prebaci na gas,znači nema potrebe da praviš "zalihe" benzina,dovoljno je da ga povremeno makar 2-3 km provozaš na benzin,ušteda na gasu je tolika da sigurno imaš računa.nije mi jasno kakve su to podele kod tebe na "obične" i "neobične" majstore.nije mi jasno kako majstor može da" sumnja na nešto"(i ja sumnjam da sam čudo od deteta samo su me zamenili u porodilištu ),vakumski regulator pritiska napojne grane se vrlo jednostavno ispita tako da nema potrebe da se sumnja ili ne.ne plaćaš ti majstora da bi sumnjao nego da bi otklonio kvar.ovaj što ti je otkačio pumpu će ti napraviti više štete nego koristi.znači osnova je da nađeš nekog krštenog majstora koji ne sumnja nego rešava problem,otkači i te obične i neobične.a znaćeš da je majstor kršten tako što će kada budeš počeo da mu objašnjavaš šta da radi a šta ne da te izjuri iz servisa

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #22
                Fora je sto sam samo cutao i slusao sve njih, a onda na forumu saznam da me jedan od njih zeznuo, a ostala dvojica nisu znala sta je u pitanju. Uostalom, ja i ne znam sta je sa autom niti kako da otklonim kvar. U Nishu nijedan mehanicar koji se ne bavi gasom nece ni da pridje autu.

                U svakom slucaju vise necu da cutim nego cu da prvo pitam sta je problem, onda na forum, pa tek onda kod majstora da resava.
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #23
                  Uostalom, ja i ne znam sta je sa autom niti kako da otklonim kvar
                  kako ne znaš, kada si upravo rekao da ti auto radi ISTOVRMENO na 2 vrste goriva.
                  dakle, neispravan ti je sistem za gorivo.
                  dalje, kreneš analizom korak po korak.
                  proveriš mehani?ki rad dizni, da li zaptivaju kako treba.
                  dalje, proveriš stanje struje na diznama.
                  dakle, kada je aktivan gas na diznama mora da bude napon=0, uvek.
                  emulator ili relej imaju funkciju da deaktiviraju dizne benzina kada je aktivan gas.
                  pumpa za benzin se ne isklju?uje, uvek je aktivna.
                  regulator pritiska benzina se takodje lako proverava manometrom.

                  ili da odeš kod majstora, dakle pravog majstora ( a ne verujem da u NIšu sa 300,000 stanovnika nema niti jedan automeheni?ar koji je majstor zanata) ili sam kreneš od ?itanja i obrazovanja kako radi sistem goriva pa polako sam.

                  verujem da ?e neko iz Niša znati da ti preporu?i majstora od znanja i poverenja.

                  slušaj ti majstore, ali ne prihvataj sve zdravo za gotovo ve? i malo logike zašto se nešto dogadja nije naodmet. i pitaj, to ne boli.
                  time ?eš i efikasno saznati da li majstor ima makar teoretsko znanje o problemu koji rešava ili nema pojma šta ga je snašlo.
                  zato ti prvo pro?itaš, i pitanja i odgovore

                  net je prepun informacija na raznim jezicima, iskoristi dostupnost tih informacija u potrebnoj meri.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • deki-ascona
                    Bio nam je drug! RIP
                    • 10.04.2007
                    • 2118
                    • NI , Trosharina

                    #24
                    Aha! eto napon mogu i sam da izmerim. Ipak se isplati ovaj forum.
                    hvala ti.
                    Originally posted by Valent Vudriga
                    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #25
                      pa eto, time ?eš otkloniti sumnju na jedan mogu?i faktor.
                      sigurno ?eš na?i još nešto što možeš i sam proveriti, makar okvirno.

                      recimo postavi providno crevo negde na putu dolaska goriva izmedju pumpe (filtera goriva) i common rail-a.

                      time ?eš mo?i da vidiš o?ima kakav je protok goriva.

                      prebaciš na benzin i vizuelno proceniš brzinu protoka benzina.
                      prebaciš sada na gas, i prakti?no treba da miruje benzin, da stane protok ako je sve ok.

                      naravno, to crevo lepo fiksiraš na krajevima sa šelnama da bude apsolutno zaptiveno.

                      to nije neka metoda da mnogo veruješ (ne meriš pritisak i protok kao kombinaciju) ali dovoljno da grubo proceniš šta se dogadja.

                      ne zaboravi na jedan detalj, da pri ovim vru?inama benzin sam po sebi žestoko isparava iz rezervoara.

                      verujem da ?eš rešiti sve probleme...za kratko vreme.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • ABARTH
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2006
                        • 364
                        • Vršac,Banat,Vojvodin
                        • SKALA 65

                        #26
                        Originally posted by sw.brick
                        prebaciš na benzin i vizuelno proceniš brzinu protoka benzina.
                        prebaciš sada na gas, i prakti?no treba da miruje benzin, da stane protok ako je sve ok.


                        ne zaboravi na jedan detalj, da pri ovim vru?inama benzin sam po sebi žestoko isparava iz rezervoara.
                        .....pa zar nije jednostavnije da dok mu auto radi na plinu,skine zicu sa gasnog ventila i ako nastavi da radi onda mu sigurno trosi benzin....

                        Comment

                        • uglavnom.bezopasni
                          - 42 -
                          • 03.02.2005
                          • 2235
                          • Novi Sad

                          #27
                          A šta ako gasni ventil pušta, nemoj tako da pojednostavljuješ vrlo složen problem.
                          Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                          11.04. 0:12 #2
                          Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                          Comment

                          • gorky
                            CBC Senator XXL
                            • 08.06.2007
                            • 860
                            • Vojvodina,Kikinda

                            #28
                            "prebaciš na benzin i vizuelno proceniš brzinu protoka benzina.
                            prebaciš sada na gas, i prakti?no treba da miruje benzin, da stane protok ako je sve ok."
                            i dok auto radi na gasu benzin cirkuliše,tako da ta metoda niti je dobra niti pije vode.
                            moj kolega abarth je u pravu,tj majstori su uvek u pravu

                            Comment

                            • ABARTH
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2006
                              • 364
                              • Vršac,Banat,Vojvodin
                              • SKALA 65

                              #29
                              Toliko razglabamo ovu temu........ .A stvar prosta ,lepo sam pitao dali imas emulator? rekao si da to sigurno nemas,verovatno onda imas relej koji je riknuo ili spala stopica ili izgubio masu,pa ne prekida rad dizni ,ako to tamo u Nisu niko nemoze da konstatuje i da resi,preseli se da zivis u Vojvodinu(ako hoces da vozis auto na plin)ili si zaobisao iskusne majstore koje bije glas da su skupi!? (Nekad treba proveriti zasto je neki majstor skup)

                              Comment

                              • gorky
                                CBC Senator XXL
                                • 08.06.2007
                                • 860
                                • Vojvodina,Kikinda

                                #30
                                e bre brate abarthe,poslaćemo žito ne mora niko da dolazi,zbog jednog releja da menjaš demografsku sliku,što je puno puno je

                                Comment

                                Working...
                                X