Lada, ler gas i secenje usisnika vazduha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ladaholich
    CBC Član
    • 26.03.2005
    • 24
    • NS

    #16
    Originally posted by rascho123
    Ja takodjer imam Ladu 112, ali je 1.5 16V. Imam ugradjen LandiRenzo Omegas (Multi point injection) i imam isti problem u leru. Naime, ponekad nakon sto pritisnem kvacilo obrtaji padnu vrlo nisko (oko 500-600) pa se onda vrate na 900. To se dogadja i na plinu i na benzinu i samo kada se auto zagrije. Kada sam procitao ovaj clanak isao sam provjeriti to crijevo što dovodi zrak do filtera i cini mi se da nije dirano, jedino što ima jednu rupicu promjera 5mm negdje oko sredine.
    Da li si ti riješio taj problem sa lerom?
    Jesam delimicno, na "seljanku". BTW, nisam ja resio nego majstor. Setio se Dora da na sraf koji regulise ler (inace fabricki zapecacen) navrne maticu i poveca zazor lera. LM sada se pri izbacivanju u ler zaustavi na oko 1.100 do 1.500 obrtaja, par sekundi zadrzi taj broj obrtaja i zatim se lagano spusti na 800. Slicno se ponasa i na benzinu i na gasu, s tim sto je na benzinu brze spustanje do 800 o/min tj na gasu je vidljivije i osetnije zadrzavanje na vecem broju obrtaja (ponekad i na 2.000, ali retko).

    Originally posted by rascho123
    Ja zapravo nisam siguran da se auto nije tako ponasao i prije ugradnje plina, pa ne znam da li da uopce trazim gresku Mozda je to kod lade normalno
    Ja sam siguran da se nije tako ponasao! Gas je ugradjivao Pomorandzic (pisao sam o kvalitetu njegove ugradnje, kvalitetu delova, kompilaciji svih proizvodjaca na trzistu - ukljucujuci i no name) i nakon toga su poceli svi problemi. Dobar deo sam uz Dorinu pomoc resio, pa za sada i ovaj problem sa lerom.

    Da ne gusim previse: pokusao sam da resim i na drugi nacin: ciscenjem ler motora, zamenom motorica i senzora, merenjem pritiska benzinske pumpe (u periodu kada je lose palio na benzinu - uvek pali na benzin), menjao sam i protokomer...

    Cekam da Dora nabavi neke makinice pa da pokusa da mi odradi dijagnostiku da vidimo sta je problem i da ga resimo na pravi nacin - bez matice (koja funkcionise!).

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Kako naglašava kolega Abarth, jedna slika vredi.... TU JE
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • rascho123
        CBC Član
        • 26.01.2007
        • 30
        • Dugo Selo, Hrvatska

        #18
        Originally posted by Ladaholich
        Ja sam siguran da se nije tako ponasao! Gas je ugradjivao Pomorandzic (pisao sam o kvalitetu njegove ugradnje, kvalitetu delova, kompilaciji svih proizvodjaca na trzistu - ukljucujuci i no name) i nakon toga su poceli svi problemi. Dobar deo sam uz Dorinu pomoc resio, pa za sada i ovaj problem sa lerom.

        Da ne gusim previse: pokusao sam da resim i na drugi nacin: ciscenjem ler motora, zamenom motorica i senzora, merenjem pritiska benzinske pumpe (u periodu kada je lose palio na benzinu - uvek pali na benzin), menjao sam i protokomer...

        Cekam da Dora nabavi neke makinice pa da pokusa da mi odradi dijagnostiku da vidimo sta je problem i da ga resimo na pravi nacin - bez matice (koja funkcionise!).
        Ja se sjecam da je i prije ugradjivanja plina u vožnji u koloni (stani-kreni voznja) bio nestabilan u leru. Toga se sjecam zbog onog karakteristicnog zvuka niskih obrtaja, kojega sam cuo ali nisam nesto previse gledao u obrtomjer. Sada sam primjetio da se ta pojava javlja uglavnom pri gradskoj voznji po semaforima, dok je na otvorenoj cesti, kada nema puno stajanja, vrlo rijetka.
        Javi ako (ili bolje da kazem kada ) ustanovite gdje je problem.

        Comment

        • Zmaj KV
          CBC Senator
          • 05.10.2005
          • 202
          • Kraljevo

          #19
          Problem sa tim Lada-ma je kompletan MPI sistem, to sto je montirano na njih je cista glupost, te lade su izlazile sa ruskom i kineskom ECU. Ruske ECU na njima su bolje od kineskih ali sve to je na zalost opet tesko sranje... Dalje protokomeri na njima su vrlo problematicni i crknu dok trepnes, IAC ventili su takodje defektni... Svaku tu ladu testiram pre nego sto udje kod mene u radionicu na ugradnju auto gas uredjaja i skoro svaka se ponasa isto i skoro svaka upravo ima problema sa ler gas-om... Cesto mi dodju takve lade sa odspojenim konekotrima za protokomer i IAC ventil i rade normalno
          Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

          Comment

          • jeronimo
            CBC Senator XXL
            • 27.10.2005
            • 390
            • beograd
            • ваз 21214-20

            #20
            hm kineske ecu nisam video , video sam bosh i original vaz...
            a da neki distrbuteri nabavljaju kola u pograni?nim sumnjivim regionima izmedju rusije i ukraine to sam ?uo tako da nedostatak delova ne treba da ?udi...
            naravno rus mora da radi i bez pola motora...
            prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Jedno vreme sam radio nove lade pre prodaje vlasniku... Desilo se da sa istog voza dodju tri komada i sva tri kompjutera razli?ita. Boja žica i položaj kompjutera.
              Boš, ruski Boš i valjda kineski...Najmanje tri vrste.
              Ina?e podržavam da Lada radi bez ulja, pola motora i ostalo, znam iz iskustva ali to na gas predstavlja jako velik problem.

              Kako da pitam mušteriju a koji vi komjuter imate kad je zatrpan ispod konzole
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • jeronimo
                CBC Senator XXL
                • 27.10.2005
                • 390
                • beograd
                • ваз 21214-20

                #22
                ja sam tražio da ga vidim pre kupovine li?no,original bosh(ina?e sam rekao da idem na drugo mesto)
                prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                Comment

                • Ladaholich
                  CBC Član
                  • 26.03.2005
                  • 24
                  • NS

                  #23
                  Originally posted by Zmaj KV
                  ...te lade su izlazile sa ruskom i kineskom ECU.
                  Za kineske prvi put cujem. Na svim delovima sa oznakom proizvodjaca pise Bosh, latinicom, bez oznake zemlje porekla

                  Originally posted by Zmaj KV
                  Cesto mi dodju takve lade sa odspojenim konekotrima za protokomer i IAC ventil i rade normalno
                  Jel da testiram? '' Bez protokomera radi normalno? Hmm

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Ne kosta te nista da probas. Ne mozes nista da pokvaris.
                    Onda nam napisi ovde da i mi znamo sta se desava u tom slucaju.

                    Comment

                    • speedplus
                      RIP Bio nam je drug!
                      • 15.01.2007
                      • 2419
                      • LAZAREVAC

                      #25
                      Evo mog iskustva,mozda moze da bude od koristi:
                      LADA NIVA 1.7i-EURO 3(ako ne lazu).
                      Pre 7 meseci sam ugradio na 5 komada TNG ali obican.Normalno, stavljen emulator za dizne,kvalitetan mixer-klapna(glisa cacak) i sve ostalo po PS-u.Pustene na gas,sve u redu.Posle prvih +- 300 kilometara vracaju se dve ali na šlepu tj. na sajli.Ne rade ni na plinu ni na benzinu,tj rade kao šlogirane i to samo na leru.Zakacim je,nema komunikacije.Posle možda 10 pokušaja komunikacija uspostavljena ali samo u OFF-LINE-u.Memorija gresaka SVI KODOVI POPALJENI.Resetujem,upalim i probam sve OK.Posle nekih +- 1000km
                      sve radi ali ler KATASTROFA a memorija grešaka prazna.Resetujem praznu tabelu i auto se smiri.Posle toga svakih otprilike 8000-10000km moram da ih resetujem iako nemaju gresaka,da bi im ler bio stabilan.Napominjem da taj problem imaju samo dve od 5 komada koje su kupljene istog dana i imaju priblizno istu predjenu kilometrazu.
                      U novembru sam radio jednu sa sekvenijalnim i nema apsolutno nikakvih problema osim sto ne mogu da ostvarim komunikaciju sa centralom (nadam se da se ta ne?e kvariti)
                      E SAD JE DOSTA IDEM DA NAOŠTRIM OLOVKU (ISTUPILA SE)

                      Comment

                      • jeronimo
                        CBC Senator XXL
                        • 27.10.2005
                        • 390
                        • beograd
                        • ваз 21214-20

                        #26
                        kada isklju?iš protokomer prelazi se u limp mod ali automobil i dalje radi...
                        šta bi bilo da nešto crkne u nedodjiji a ti moraš po servisera da pokreneš auto
                        samo je potrošnja nešto ve?a
                        prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                        Comment

                        • rascho123
                          CBC Član
                          • 26.01.2007
                          • 30
                          • Dugo Selo, Hrvatska

                          #27
                          Originally posted by speedplus
                          Memorija gresaka SVI KODOVI POPALJENI.Resetujem,upalim i probam sve OK.Posle nekih +- 1000km
                          sve radi ali ler KATASTROFA a memorija grešaka prazna.Resetujem praznu tabelu i auto se smiri.Posle toga svakih otprilike 8000-10000km moram da ih resetujem iako nemaju gresaka,da bi im ler bio stabilan.
                          Da li se ta memorija grešaka resetira nakon odspajanja akumulatora? Ja sam joj neki dan zamijenio akumulator (što znaci da je bila bez akumulatora 10tak minuta), ali nakon toga se apsolutno ništa nije promijenilo.

                          Comment

                          • speedplus
                            RIP Bio nam je drug!
                            • 15.01.2007
                            • 2419
                            • LAZAREVAC

                            #28
                            D

                            Comment

                            • speedplus
                              RIP Bio nam je drug!
                              • 15.01.2007
                              • 2419
                              • LAZAREVAC

                              #29
                              Da li se ta memorija grešaka resetira nakon odspajanja akumulatora? Ja sam joj neki dan zamijenio akumulator (što znaci da je bila bez akumulatora 10tak minuta), ali nakon toga se apsolutno ništa nije promijenilo.[/quote]

                              Mislio sam na reset sa dijagnosti?kim uredjajem ili ?ita?em kodova koji je Dora priložio na slici na prethodnoj strani.Mada kako sam naveo to je bilo moje iskustvo na tom tipu Lade,što ne zna?i da je na svakoj isto.Probaj da rešiš problem sa nekim ko radi autodijagnostiku,jer iskreno re?eno taj auto je specifi?an, ni on sam nezna gde ga boli.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Samo radi ta?ne informacije, ono na slici je osciloskop a ne ?ita? kodova.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X