Na papiru (netu) je sve sjajno a kad treba da se nesto naruci onda je cesto problem. Ne treba ocekivati od majstora cuda i da ugradjuju sve sto neko vidi ili nadje na internetu. Ne zaboravite da ovde majstori za gas ne "zabavljaju" ni toliko koliko oni u Srbiji i Vojvodini. Drugim recima radi se o dealer-skoj mrezi i svaki majstor ugradjuje uredjaje odredjene firme od koje dobija i posebne cene. Ni jedan od poznatih proizvodjaca opreme za gas ne proizvodi ovakve mehanicke ventile. Gde bi to majstori onda nabavili? Kod koga? Ovde jos manje ima da se kupi bilo sta "na komad" u radnji kao sto se to moze kod vas. Nego, kupis (ako nadjes) i odneses majstoru da ti ugradi ako ne umes sam ali na sopstvenu odgovornost kako ce to da radi. Ili se odlucis za proverenu verziju koju je majstor ugradio i podesio na stotine vec. Sva sreca da je to i bolje jer nije uvek slucaj da je bolje ono sto se uopste moze nabaviti kao materijal stalno i u bilo kojoj kolicini.
CITROEN ZX 1.4 monopoint I PLIN
Collapse
X
-
Originally posted by BARTONEDora,Ivane sta kazete na Dranix-ov EcoVac?
morate priznati mnogo bolje resenje od klasicnog venturi sistema
imate li vi iskustva sa time-jeste li taj ventil dosad ugradjivali-kako se pokazao u praksi?
pozdrav
Comment
-
-
Dora? ne spremam maturski rad,tek sam na prvoj godini sto se tice plina...
i samo se drzim one stare da od ?viska glava ne boli?
hocu samo da nesto naucim i jos bolje ako to mogu da primenim u praksi
jer dosta mi je pokondiranih majstora koji cim im se spomene problem oko uredjaja koji su sami ugradili(a ugradnja je ?best of the best?)ko iz topa odvale:
-ma zapusen filter
-ili oslabela pumpa
-ma zapekla dizna...
i kad konstatuju da nije nista od toga sto su naveli,sasvim slucajno lik koji toboze radi dijagnostiku i Boch mono sisteme drzi u malom prstu uzeo je godisnji odmor i nece ga biti neko vreme.
?koliko kosta Vase neznanje?-pitam ja
slegnuse ramenima-mozda nisu razumeli pitanje?
a da sam im spomenuo EcoVac?
hocu da kazem da ovde u okolini sva vozila koja se preradjuju na plin sve je to klasika,
jos nijedno vozilo nisam video sa ugradjenim LovEco sistemom,ko se odluci za seqvent on mora za Bg...
tri sam plinadzije obisao pre ugradnje-nijedan nije rekao ?imas taj i taj motor-treba ovaj isparivac-ovaj mikser...kosta toliko i toliko?
svi govore ?imamo to i to,sta da ugradimo?
i kada ja procenim(jer ja sam specijalizovani sevis za ugradnju a ne oni)koji je to najbolji isparivac za moj auto,onda lik izvadi mikser iz jedne gomile(loto bubanj)i kaze ?to je taj?
ja zato lepo pitao(ovde samo slezu ramenima i pitaju sta je to)imas li kakvog iskustva sa tim
ili to spada u ?male tajne velikih majstora?
pozdrav
Comment
-
-
Ja ne znam te tajne, ja znam samo velike tajne malih majstora
Ne nisam takvo nešto montirao i nemam sa tim iskustva a verovatno i neću imati jer je karburator stvar prošlosti. Cena koju sad kažem za ugeradnju izaziva srčane smetnje, vrtoglavicu i pad pored telefona. Povećanje te cene bi bilo smrtonosno oružje a ja sam miroljubiv čovek
Comment
-
-
Ljudi ja po pitanju LovEco sistema jos nista ne urade
isprecise se neki drugi izdaci,pa ovo moram da odlozim bar nekih dva meseca
ono sto sam uradio po pitanju one potrosnje od 14-16l po gradu to je da sam malo zavrnuo ventil(rekao bih 1/8 kruga vise nego sto ga je ?majstor?pri ugradnji nastelovao)
sveo sam je na 12l gradske voznje ali zato se ponovo cuje kliktanje motora na uzbrdicama
ono sto je sada cudno je to da ECU ne trazi skidanje kleme,niti mi ?chek engine? zmirka u toku rada na plin kao ranije.Znao je recimo da se za trenutak ugasi prilikom oduzimanja pedale.Sad konstantno svetli bez povremenih gasenja.
e sad ili je taj glupavi ECU poceo da uci i prilagodjava se
ili sam ja zavrtanjem srafa pogodio sastav gasova pa lambda to mozda vidi kao rad na benzinu
kad budem imao vremena prikacicu voltmetar na sondu pa da uporedim napon na plinu i benzinu
Pozdrav
Comment
-
-
naime na mom isparivacu(brc tecno-g-g)postoje dva srafa,jedan za inbus kljuc uvucen u telo isparivaca i drugi koji strci iz isparivaca i moze se rukom podesavati
zna li ko kakva je njihova funkcija i kako se oni podesavaju,jer dobro se secam majstor kako ga je izvukao iz kutije i postavio u auto to uopste nije zavrtao-odvrtao
pozdrav
Comment
-
-
hajde da izvadim ovo iz naftalina
nastelovao ja taj BRC po uputstvu i uz pomoc Ivana i Dranix-ovog prevoda
nesto nisam precizno testirao ali u gradu je 11-12l,otvorene voznje jos nisam probao
ali je odziv motora mnogo bolji-u 3 bez problema probija i 4000?
nije bilo prilike da ga isprobam u 4 i 5 pa da vidim max.
za divno cudo i ECU nije trazio vise resetovanje,ujutru bi palio najnormalnije na benzin
i tako ostadoh bez plina pa rekoh prijace mu malo duze voznje na bezolovni
kad eto i prve blaze uzbrdice i kliktanja koliko volis
pomislim staro gorivo pa iscedim do zadnje kapi,sipam taze sa NIS-a kad ono ista pesma
stavim nove svecice- ventili nastelovani-opet isto,
klikce bilo hladan ili zagrejan motor
proverim lambda sondu voltmetrom na vrucem motoru i pri 2000? ona daje 0.83v na benzinu
auto data kaze ovako:
if the oxygen content is at the ideal value (Lambda=1) the sensor signal voltage will be 500mV
if the mixture is to weak the voltage will be 200-450mV (Lambda=1.10)
if it is too rich the voltage will be 550-850mV (Lambda=0.96)
po ovome ja imam prebogatu smesu koja nebi trebala da izaziva detonacije,pre ce to siromasna da odradi
sta bi moglo biti uzrok tim detonacijama?
da nije ECU nacisto pobrljavio,ili mi je mozda sistem(dizna-filter)donekle zapusen
na leru radi lepo,ubrzanje o.k. nema knedli prilikom davanja gasa samo klikce ko lud
od kada je ugradjen plin auto je povremeno vozen na benzin i nije bilo tih problema
elem kad je instrument vec tu proverim i vrednost na gasu i kaze 0.7V
pokusam da smanjim na 0.4-0.5V drzeci na 2000o a ono varira ko ludo.
malo dotezanje i napon padne i na 0.1v
odvrnem cini mi se 1/8 kruga a napon skoci i preko 1V
i zakljucim da je slavina(plasticna) problem
sta predlazete u vezi tog kliktanja na benzinu
pozdrav svima
Comment
-
-
BARTONE pobrkao si dve mnogo bitne stvari! Napon koji premeris u voltima (V) na lambda sondi nije isto sto i vrednost lambda faktora, tj. podataka koji si izvadio iz AD.
Posto nemas lambda kontrolu, vrednost napona na tvojoj sondi, kada bi motor bio idalno nastelovan, bi trebala da bude oko 0,45V.
Comment
-
-
IvanT nisam pobrkao stvari jer napisah:
proverim lambda sondu voltmetrom na vrucem motoru i pri 2000? ona daje 0.83v na benzinu
auto data kaze ovako:
if the oxygen content is at the ideal value (Lambda=1) the sensor signal voltage will be 500mV
if the mixture is to weak the voltage will be 200-450mV (Lambda=1.10)
if it is too rich the voltage will be 550-850mV (Lambda=0.96)
po ovome ja imam prebogatu smesu koja nebi trebala da izaziva detonacije,pre ce to siromasna da odradi
nego hajde da vidimo uzrok tih detonacija i kako ih eliminisati
-totalno lose gorivo(nisovo) lik na OMVu kaze da bezolovnog i eko dizela dobijaju iz austrije???dolicu tog ?stranskog? ili dodatak kakvog aditiva(octan +)
-mozda kakva anomalija u sistemu pumpa-filter-dizna pa motor dobija siromasnu smesu-opet kakav aditiv za ciscenje u benzin ili kompletna Wins metoda
-uskoro cu menjati ulje pa cu doliti i neki Flush da isperem motor
-auto nema klasican razvodnik pa zna li ko kako on to regulise predpaljenje,na osnovu broja obrtaja,na osnovu signala sa lambde,kombinacijom jednog i drugog ili na osnovu nekih trecih parametara?
-da mozda motor nema kakav povecan zazor u nekom od sklopova?mada je meren pritisak ulja na vrucem motoru 1.2 bara na 850?
@ivant
-treba li lambda kada je na benzinu da na leru i vecim turazama pokazuje isti napon ili ne?
-kada se meri taj isti napon na tng treba li motor naterati na 3000? pa nastelovati smesu na 0.45-0.50V ili taj napon vazi i za ler i za vece turaze?
pozdrav
Comment
-
-
Ovako izgleda signal ispravne lambde. Dakle to sto ces uzeti unimer i bocnuti zicu, pa izmeriti napon ti u slucaju da je lambda ispravna neznaci skoro nista.
Imas o lambdi, lambda faktoru i svemu vezano za to puno u Autodijagnostici, kao i ovde u Autogasu. PoTrazi.
Comment
-
-
a sta je evaporatorom(valjda ga dobro krstih)benzinskih para pri radu na plin?
treba li on i dalje da radi ili ga mozda treba iskljuciti na plinu?
konkretno kod mene njegov rad cujem na leru bilo benzin ili plinu ali ne stalno ?otprilike radi 15-20sec. pa prekine.
njegova funkcija mi je donekle poznata-ne bi bilo zgoreg da jos nesto saznam-pa ko ume i zeli neka pomogne
remeti li on i u kojoj meri mozda rad na plinu u smislu bogacenja smese
ja nesto nisam primetio da u trenucima rada njegovog el. ventila na leru motor menja rad
Pozdrav
Comment
-
-
Razlika izmedju rada motra na benzin i plin je samo u gorivu. Motor i periferija rade sve isto kao da rade na benzinu, samo se "podmetne" plin. Dakle ako je namešteno da uzima benzinske pare kad ih ima, periferija će se pobrinuti za održavanje broja obrtaja. Isto tako mešavina plina je podešena prema datim uslovima.
Dakle ne diraj ništa
Comment
-
-
Dora
u temi Detonacije pri kocenju motorom Gtiboy kaze da je za njegov auto od 1.8 stavljen mikser sa otvorom 42mm
ti mu preporucujes 36-38mm samo zbog KN filtera ili je to je pretpostavljam optimum za tu kubikazu
pitam iz razloga sto za moj citroen 1.4 nalazim miksere na lovatovom i sajtu ruskog progasa od cak 44mm pa me to zbunjije
ili to sama konstrukcija karburatora-ubrizgavanja kod mog auta ne dozvoljava stavljanje manjeg miksera?
Comment
-
Comment