Hteo bi da ugradim plin u auto!
Znaci u pitanju je Porsche 924, sa kog sam skinuo K-jetronic i stavio 4 karburatora sa Yamahe FZR 1000!

Sada to izgleda ovako nekako:



Na poslednjoj slici se vide mesingani "cepovi" koje sam stavio umesto brizgaljki K-jetronica!
Krupan plan brizgaljke i cepa:

Hteo bi' da iskoristim vec postojece otvore(za brizgaljke u glavi motora) za postavljanje brizgaljki za lpg!
Znaci interesuju me predlozi i saveti sta bi moglo!
Najveci problem mi predstavlja to sto bi znaci brizgaljke plina bile posle leprira gasa (gledano od filtera vazduha ka motoru)!
Tako da bi sa venturi sistemom (u toj vatijanti brizgaljki) imao jako puno problema!
Jos jedan problem, K-jetronic je koristio "komp" ali nije imao skoro nikakve veza sa ubrizgavanjem, pa po mojoj logici ni sekventni uredjal neverijem da bi mogao da radi!
Ako gresim ispravite me!
Znaci u pitanju je Porsche 924, sa kog sam skinuo K-jetronic i stavio 4 karburatora sa Yamahe FZR 1000!

Sada to izgleda ovako nekako:



Na poslednjoj slici se vide mesingani "cepovi" koje sam stavio umesto brizgaljki K-jetronica!
Krupan plan brizgaljke i cepa:

Hteo bi' da iskoristim vec postojece otvore(za brizgaljke u glavi motora) za postavljanje brizgaljki za lpg!
Znaci interesuju me predlozi i saveti sta bi moglo!
Najveci problem mi predstavlja to sto bi znaci brizgaljke plina bile posle leprira gasa (gledano od filtera vazduha ka motoru)!
Tako da bi sa venturi sistemom (u toj vatijanti brizgaljki) imao jako puno problema!
Jos jedan problem, K-jetronic je koristio "komp" ali nije imao skoro nikakve veza sa ubrizgavanjem, pa po mojoj logici ni sekventni uredjal neverijem da bi mogao da radi!

Ako gresim ispravite me!
Comment