Plin na Porsche 924

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NST.Qky
    CBC Član
    • 08.09.2006
    • 46
    • Novi Sad

    Plin na Porsche 924

    Hteo bi da ugradim plin u auto!
    Znaci u pitanju je Porsche 924, sa kog sam skinuo K-jetronic i stavio 4 karburatora sa Yamahe FZR 1000!



    Sada to izgleda ovako nekako:







    Na poslednjoj slici se vide mesingani "cepovi" koje sam stavio umesto brizgaljki K-jetronica!

    Krupan plan brizgaljke i cepa:



    Hteo bi' da iskoristim vec postojece otvore(za brizgaljke u glavi motora) za postavljanje brizgaljki za lpg!
    Znaci interesuju me predlozi i saveti sta bi moglo!
    Najveci problem mi predstavlja to sto bi znaci brizgaljke plina bile posle leprira gasa (gledano od filtera vazduha ka motoru)!
    Tako da bi sa venturi sistemom (u toj vatijanti brizgaljki) imao jako puno problema!
    Jos jedan problem, K-jetronic je koristio "komp" ali nije imao skoro nikakve veza sa ubrizgavanjem, pa po mojoj logici ni sekventni uredjal neverijem da bi mogao da radi!
    Ako gresim ispravite me!
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    ubrizgavanje gasa ne bi moglo da radi jer nema ni elektronskog ubrizgavanja benzina pa lpg ecu nema odakle da skuplja informacije.
    jedino resenje za ubrizgavanje bi bilo da ugradis neki standalone ecu i optimizujes ga za lpg brizgaljke, ali to je vec naucna fantastika i puno para
    najjednostavnije je moda postaviti cetiri mesaca na karbove, pa pitaj boga kako bi to sve radilo i ko bi to ustelovao, ali vredi probati, nece puno da kosta ako propadne projekat, mada mislim da bi moglo to da radi.
    cekaj da vidimo sta ce profesionalci da kazu, i mene bas zanima )
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Ne gresis....vrlo zaebana situacija
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Što bi bila zaebana situacija? Prost sistem i prost gas, sve radi kako treba Samo su filteri možda problem ali to se bez probe ne zna...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          heheh ovo ce biti zanimljivo...
          Doro, koji precnik mesaca preporucujes u ovakvim situacijama ?
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Ako se ide na to da ovaj motor ima dobre performanse, svaki mesac ce mu smetati.
            Ostaju dve varijante:

            1. Venturi sistem sa 4 ubusene dizne ili
            2. neki distributorski sistem (ako je negde preostao) za ubrizgavanje gasa


            P.S.
            Vazi za sve!

            Neznam zasto svi nazivaju sisteme za direktno ubrizgavanje gasa sekvencijalnim. Oni su samo sekvencijalni i rade kao takvi iskljucivo u situacijama gde je ubrizgavanje benzina sekvencijalno. Znaci mogu da budu i semi sekvencijalni, kao i full group. Isto bi bilo kada bi smo benziski motor sa ubrizgavanjem benzina zvali sekvencijalni u,mesto sadasnjeg najcesceg naziva "indzekshn".
            Znaci necemo ih vise zvati sekvencijalni sistemi, nego sistemi za direktno ubrizgavanje gasa.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Originally posted by ale944
              heheh ovo ce biti zanimljivo...
              Doro, koji precnik mesaca preporucujes u ovakvim situacijama ?
              Otkud znam, moralo bi se eksperimentisati sa mikserom jerbo imam osećaj da bi mi neko izbio oko ako bih rekao da stavi filtere
              Ili dizne što reče Ivan. štelovanje nije problem.

              Bati Auspufu sam stavio na KN filter dakle kako ne preporučujem i ne da ide nego leti A slavinu nisam mogao više zavrnuti i to Lovato, znači koja se skroz zavrće.

              Ili praviti onaj sistem što sam skinuo sa nekog Volvoa gdesu dizne u usisnoj grani, pola sam dao Gumetini, ali je to komplikacija do džadža
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #8
                ne bih nikoga da razocaram, ali ja sam taj sistem sa volvoa malo "razmagnetisao" , ipak mislim da mi mogao da ga pokupim nekako...

                koliko sam skontao to je turi mu venturi samo iza klapne ide?

                Cenim da bi na ovu konfiguraciju najbolje bilo busiti dizne? Ili pak sto Ale kaze, da mu adaptiramo neki glup indzeksn...

                P.S Za Ivana, direktno ubrizgavanje i ubrizgavanje su razliciti pojmovi, stoga cenim da bi bilo bolje da zovemo elektronsko ubrizgavanje ?

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  P.S Za Ivana, direktno ubrizgavanje i ubrizgavanje su razliciti pojmovi, stoga cenim da bi bilo bolje da zovemo elektronsko ubrizgavanje ?
                  Slazem se, ali kod gasnih sistema se isti uredjaj (za sada), koristi za ubrizgavanje, kao i za direktno ubrizgavanje. Zato sam i napisao
                  Isto bi bilo kada bi smo benziski motor sa ubrizgavanjem benzina zvali sekvencijalni u,mesto sadasnjeg najcesceg naziva "indzekshn".
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • NST.Qky
                    CBC Član
                    • 08.09.2006
                    • 46
                    • Novi Sad

                    #10
                    Znaci koliko sam razumeo preostaju mi dve varijante:

                    1. Kojom bi' iskoristio mesta namenjena za brizgaljke
                    Ubaciti kompletan injection (sve sem brizgaljki za gorivo)!
                    Pa na to plinsi uredjal za "elektronsko ubrizgavanje"!

                    Kad bolje razmislim po ovoj varijanti mi je isplativije skinuti karburatore i ubaciti injection i 4 leptira gasa!!!

                    2. Ostaviti cepove i pre leptira gasa staviti JEDAN mesac u kuciste vazduha (koje svakako hocu da napravim pre zime)!

                    Znaci hteo bi' da izbegnem pricu sa mesacima na "grlu karburatora" jer povrsina usisnog kanala (poprecni presek - elipsa dijagonala 36x40mm) u glavi motora i povrsina grla karburatora posle leptira gasa (okrugli poprecni presek - ?38mm) mi se poklapaju - idealno iskoriscenje!

                    Ne bi da stavim "mesace" pa da napravim "usko grlo"!

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      2. Ostaviti cepove i pre leptira gasa staviti JEDAN mesac u kuciste vazduha (koje svakako hocu da napravim pre zime)!
                      plasim se da ovo bas i ne bi bila dobra varijanta...a i to ti je vece usko grlo nego da busis karbove i ubacijes cevcice...
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Gumetina
                        Banovan
                        • 12.12.2004
                        • 1082
                        • Novi Sad

                        #12
                        Je8ote kuki pa ako stavis jedan mixer na kuciste filtera koje ces da karabudzis, onda bolje da si stavio jedan karburator i resio stvar?

                        sta si dobio sa 4 komata? nix...

                        4 dizne, sa racvom , bio kod Doktora i video kako to izgleda, eventualna upotreba lambda kontrole

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #13
                          za pocetak bi i lambdatronac zavrsio posao oko stelovanja
                          busi te mikunce i bog da te vidi
                          trebalo bi obratiti paznju na razvod od isparivaca do dizni, da isporuka gasa bude ravnomerna po cilindrima.
                          fala bogu izbacen je k jetronic pa ima mesta pod haubom koliko volis...
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • NST.Qky
                            CBC Član
                            • 08.09.2006
                            • 46
                            • Novi Sad

                            #14
                            Originally posted by Gumetina
                            Je8ote kuki pa ako stavis jedan mixer na kuciste filtera koje ces da karabudzis, onda bolje da si stavio jedan karburator i resio stvar?
                            Sta si mislio da bi stavio mixser ?32mm!
                            Nisam se dzabe je*avao 2 meseca da ubacim i nastelujem karburatore, i jos 2 da nadjem formule za kuciste vazduha i filtera!?
                            Nisam siguran da cu busiti mikunce posto nema mesta ni za lek!
                            Mislim da mi je najbolje da dizne pozicioniram na izlazu iz kucista vazduha( na difuzorima koje ce ici od kucista vazduha prema karburatorima )!
                            Svakako treba da ispostujem da od usisnog ventila do kraja difuzora bude 30cm!
                            Tako da cu imati dosta prostora za "manipulaciju"!

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #15
                              znaci koliko sam razumeo napravices "trubice" od karbova do filtera, i u trubicama busiti dizne?
                              obrati paznju onda da trubica treba da bude u obliku venturi cevi, da bi postigao brzinu vazduha na malom precniku dovoljnu za povlacenje gasa iz dizne... ukoliko ne napravis odgovarajuce suzenje, plasim se da to nece raditi kako valja, ili cak uopste.

                              Sta si mislio da bi stavio mixser ?32mm!
                              upravo u ovome je poenta, stavi veliki mixer i nista neces uraditi...
                              kao u slucajevima kad je preveliki mixer, pa mora da se pribegava trikovima tipa lepljenja trake preko pola u**** itd da bi se obezbedio dovoljan potpritisak na mesacu
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              Working...
                              X