Uz rizik da budem "upucan", pisem ovo pitanje bez puno koristenja opcije "search"... Kad unesoh:"slabo vuce", a on mi izbaci 93.17% ovdje prisutnih tema, reko' lakse cu se izboriti sa vama, nego sa trilijardom postova...
Dakle Skoda Felicia 1.3LX, karburator, '99, 79.000 km, od toga cca. 20.000 km na plinu, BRC komplet, sa mjesacem na karburatoru, toroidna boca... Filter zraka zamjenjen prije 3-4.000 km...
Prije par dana, krenem na put i cinilo mi se da malo slabije vuce nego dotad... Hajd' reko', fantaziram... Medjutim, vozivsi preko planine Vlasic, stvarno sam primjetio da slabije vuce...
Naspem u BL pun rezervoar, (svih 25 lit...) reko' popravice se stanje, da nije bio los plin... Medjutim, ono je pocinjalo bivati sve losije i losije...
Na povratku sam cak prije prestizanja vratio na benzin, da ne bih rizikovao... Po vracanju na plin, sve isto kao i prije toga...
Dovukao sam se do SA bez vecih problema, osim sto preko 3.000/min. nece ni da cuje... U pocetku mi se cinilo da nece preko 3.500/min., pa nije htio ni preko 3.000/min., a vozivsi se jucer po gradu prije intervencije, vec je pri 2.500/min. pocinjao pruzati otpor...
"Otpor" se manifestuje uzaludnim pritiskanjem gasa, koji pri laganom ali istrajnom stiskanju nista ne radi, osim da odrzava postignute obrtaje, samim tim i brzinu kojom se vozim, a pri naglijem pritiskanju gasa, cak mi se cini da pocinje da "koci", kao da mu neka knedla upadne i ne da...
Posto mi je to najvise licilo da mu fali "corbe" da bi isao u vise obrtaje, prvo sam posumnjao na filter tecne faze plina, posto mu se priblizavalo 10.000km od proslog ciscenja (navodno se radi o plasticnom "situ" koje se samo ocisti, a ne o filteru na mijenjanje...)... Odradimo to u auto-servisu, gdje imam druga bez puno auto-plin prakse, ali sa znanjem o sistemima pod pritiskom, pa sam najzad vidio i unutrasnjost tog el. ventila, gdje se u tom situ nalazi i neka mag. plocica, koja valjda na sebe "lijepi" sve metalne opiljke koji joj dodju "pod ruku"... Bila je kao omanji kliker sa tim naslagama na sebi, a inace je kao cca. 1/3 povrsine malog nokta na ruci, pa to ocistismo i vratismo sve nazad, sa provjerom brtvljenja sapunicom...
Nakon toga, isao je bolje, mada ga nisam odmah imao priliku isprobati na >3.500/min... Pa sam aproksimirao da je to, to... Ali, ne lezi vraze, sinoc ga probam jace, i na cca. 4.000 se i dalje desava slicno... Znaci "knedla", koju nikako da proguta, a na nizim obrtajima do tog momenta radi priblizno kao sto je radio i prije primjecenog problema... Znaci nema ni nekog primjetno losijeg "vucenja" u penzionerskom rezimu, ali "gore" jos nece... U medjuvremenu nasuh jos jedan rezervoar plina, ali nikakve promjene, pretpostavljam da ne moze biti samo do kvaliteta plina...
E sad, kad su u strahu velike oci, onda sam dok sam vozio samo na benzin, prije odlaska na ciscenje filtera za plin, primijetio da (mozda) i na benzinu ima malu knedlu u slicnom rezimu, ali nisam u to 100% siguran...
Podesavanje smjese sarafom na crnom crijevu nije dirano sigurno godinu dana, otkad je bilo nariktano da radi najpribliznije kao na benzinu, filter plina ociscen, zracni filter promijenjen prije 2 mjeseca, u medjuvremenu presao 3-4.000km...
Nista bitno nije dirano u zadnje vrijeme ( mozda je u tome i problem ), pa rekoh da cujem misljenja strucnjaka... Palo mi je i paljenje na pamet, ali sta u paljenju ? Razvodnik, kablovi, svjecice..?
Ideje ???
Dakle Skoda Felicia 1.3LX, karburator, '99, 79.000 km, od toga cca. 20.000 km na plinu, BRC komplet, sa mjesacem na karburatoru, toroidna boca... Filter zraka zamjenjen prije 3-4.000 km...
Prije par dana, krenem na put i cinilo mi se da malo slabije vuce nego dotad... Hajd' reko', fantaziram... Medjutim, vozivsi preko planine Vlasic, stvarno sam primjetio da slabije vuce...
Naspem u BL pun rezervoar, (svih 25 lit...) reko' popravice se stanje, da nije bio los plin... Medjutim, ono je pocinjalo bivati sve losije i losije...
Na povratku sam cak prije prestizanja vratio na benzin, da ne bih rizikovao... Po vracanju na plin, sve isto kao i prije toga...
Dovukao sam se do SA bez vecih problema, osim sto preko 3.000/min. nece ni da cuje... U pocetku mi se cinilo da nece preko 3.500/min., pa nije htio ni preko 3.000/min., a vozivsi se jucer po gradu prije intervencije, vec je pri 2.500/min. pocinjao pruzati otpor...
"Otpor" se manifestuje uzaludnim pritiskanjem gasa, koji pri laganom ali istrajnom stiskanju nista ne radi, osim da odrzava postignute obrtaje, samim tim i brzinu kojom se vozim, a pri naglijem pritiskanju gasa, cak mi se cini da pocinje da "koci", kao da mu neka knedla upadne i ne da...
Posto mi je to najvise licilo da mu fali "corbe" da bi isao u vise obrtaje, prvo sam posumnjao na filter tecne faze plina, posto mu se priblizavalo 10.000km od proslog ciscenja (navodno se radi o plasticnom "situ" koje se samo ocisti, a ne o filteru na mijenjanje...)... Odradimo to u auto-servisu, gdje imam druga bez puno auto-plin prakse, ali sa znanjem o sistemima pod pritiskom, pa sam najzad vidio i unutrasnjost tog el. ventila, gdje se u tom situ nalazi i neka mag. plocica, koja valjda na sebe "lijepi" sve metalne opiljke koji joj dodju "pod ruku"... Bila je kao omanji kliker sa tim naslagama na sebi, a inace je kao cca. 1/3 povrsine malog nokta na ruci, pa to ocistismo i vratismo sve nazad, sa provjerom brtvljenja sapunicom...
Nakon toga, isao je bolje, mada ga nisam odmah imao priliku isprobati na >3.500/min... Pa sam aproksimirao da je to, to... Ali, ne lezi vraze, sinoc ga probam jace, i na cca. 4.000 se i dalje desava slicno... Znaci "knedla", koju nikako da proguta, a na nizim obrtajima do tog momenta radi priblizno kao sto je radio i prije primjecenog problema... Znaci nema ni nekog primjetno losijeg "vucenja" u penzionerskom rezimu, ali "gore" jos nece... U medjuvremenu nasuh jos jedan rezervoar plina, ali nikakve promjene, pretpostavljam da ne moze biti samo do kvaliteta plina...
E sad, kad su u strahu velike oci, onda sam dok sam vozio samo na benzin, prije odlaska na ciscenje filtera za plin, primijetio da (mozda) i na benzinu ima malu knedlu u slicnom rezimu, ali nisam u to 100% siguran...
Podesavanje smjese sarafom na crnom crijevu nije dirano sigurno godinu dana, otkad je bilo nariktano da radi najpribliznije kao na benzinu, filter plina ociscen, zracni filter promijenjen prije 2 mjeseca, u medjuvremenu presao 3-4.000km...
Nista bitno nije dirano u zadnje vrijeme ( mozda je u tome i problem ), pa rekoh da cujem misljenja strucnjaka... Palo mi je i paljenje na pamet, ali sta u paljenju ? Razvodnik, kablovi, svjecice..?
Ideje ???
Comment