Slabije vuce s porastom obrtaja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    Slabije vuce s porastom obrtaja...

    Uz rizik da budem "upucan", pisem ovo pitanje bez puno koristenja opcije "search"... Kad unesoh:"slabo vuce", a on mi izbaci 93.17% ovdje prisutnih tema, reko' lakse cu se izboriti sa vama, nego sa trilijardom postova...

    Dakle Skoda Felicia 1.3LX, karburator, '99, 79.000 km, od toga cca. 20.000 km na plinu, BRC komplet, sa mjesacem na karburatoru, toroidna boca... Filter zraka zamjenjen prije 3-4.000 km...

    Prije par dana, krenem na put i cinilo mi se da malo slabije vuce nego dotad... Hajd' reko', fantaziram... Medjutim, vozivsi preko planine Vlasic, stvarno sam primjetio da slabije vuce...
    Naspem u BL pun rezervoar, (svih 25 lit...) reko' popravice se stanje, da nije bio los plin... Medjutim, ono je pocinjalo bivati sve losije i losije...
    Na povratku sam cak prije prestizanja vratio na benzin, da ne bih rizikovao... Po vracanju na plin, sve isto kao i prije toga...
    Dovukao sam se do SA bez vecih problema, osim sto preko 3.000/min. nece ni da cuje... U pocetku mi se cinilo da nece preko 3.500/min., pa nije htio ni preko 3.000/min., a vozivsi se jucer po gradu prije intervencije, vec je pri 2.500/min. pocinjao pruzati otpor...

    "Otpor" se manifestuje uzaludnim pritiskanjem gasa, koji pri laganom ali istrajnom stiskanju nista ne radi, osim da odrzava postignute obrtaje, samim tim i brzinu kojom se vozim, a pri naglijem pritiskanju gasa, cak mi se cini da pocinje da "koci", kao da mu neka knedla upadne i ne da...

    Posto mi je to najvise licilo da mu fali "corbe" da bi isao u vise obrtaje, prvo sam posumnjao na filter tecne faze plina, posto mu se priblizavalo 10.000km od proslog ciscenja (navodno se radi o plasticnom "situ" koje se samo ocisti, a ne o filteru na mijenjanje...)... Odradimo to u auto-servisu, gdje imam druga bez puno auto-plin prakse, ali sa znanjem o sistemima pod pritiskom, pa sam najzad vidio i unutrasnjost tog el. ventila, gdje se u tom situ nalazi i neka mag. plocica, koja valjda na sebe "lijepi" sve metalne opiljke koji joj dodju "pod ruku"... Bila je kao omanji kliker sa tim naslagama na sebi, a inace je kao cca. 1/3 povrsine malog nokta na ruci, pa to ocistismo i vratismo sve nazad, sa provjerom brtvljenja sapunicom...

    Nakon toga, isao je bolje, mada ga nisam odmah imao priliku isprobati na >3.500/min... Pa sam aproksimirao da je to, to... Ali, ne lezi vraze, sinoc ga probam jace, i na cca. 4.000 se i dalje desava slicno... Znaci "knedla", koju nikako da proguta, a na nizim obrtajima do tog momenta radi priblizno kao sto je radio i prije primjecenog problema... Znaci nema ni nekog primjetno losijeg "vucenja" u penzionerskom rezimu, ali "gore" jos nece... U medjuvremenu nasuh jos jedan rezervoar plina, ali nikakve promjene, pretpostavljam da ne moze biti samo do kvaliteta plina...

    E sad, kad su u strahu velike oci, onda sam dok sam vozio samo na benzin, prije odlaska na ciscenje filtera za plin, primijetio da (mozda) i na benzinu ima malu knedlu u slicnom rezimu, ali nisam u to 100% siguran...

    Podesavanje smjese sarafom na crnom crijevu nije dirano sigurno godinu dana, otkad je bilo nariktano da radi najpribliznije kao na benzinu, filter plina ociscen, zracni filter promijenjen prije 2 mjeseca, u medjuvremenu presao 3-4.000km...

    Nista bitno nije dirano u zadnje vrijeme ( mozda je u tome i problem ), pa rekoh da cujem misljenja strucnjaka... Palo mi je i paljenje na pamet, ali sta u paljenju ? Razvodnik, kablovi, svjecice..?

    Ideje ???
  • Goranp
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2006
    • 436
    • Banja Luka

    #2
    Bio sam ubjedjen da je Filter za plin po mom iskustvu ali kada pročitah vidim da nije do njega

    P.S. Sada će da ti popljuju uređaj
    Banjaluka Blog
    http://gradbanjaluka.blogspot.com
    Tattoo Picture
    http://tattooaco.blogspot.com

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      Ma nece...

      Do sada je radio OK, i za ovo cemo skontati sta je, pa cemo znati za buducnost...

      Namjera mi je da ova kombinacija, Skoda-BRC izdrzi nekih 100.000-150.000 km, da mi ustedi za novog BMW-a...

      Comment

      • jeronimo
        CBC Senator XXL
        • 27.10.2005
        • 390
        • beograd
        • ваз 21214-20

        #4
        jesi li siguran da filter vazduha nije prljav , ja sam menjao filter na zastavi (a i ostali servis) na 5000 maximum.zatim da li je ispustano ulje iz isparivaca?sto se tice svecica i kablova, to sam menjao svecice na 5000 (bosna super) i kablove na 15 000 . sa kecom sam presao 80 000 i prodao ga a majstor mi je rekao pre nego sam ga kupio "znas ovaj motor nece moci vise od mesc, dva"a vozen je tri ipo godine tako da ti je najlakse tim redom :ulje napolje iz isparivaca,filter vazduha,svecice,kablovi,razvodna kapa ,ruka i miran si za zimu pod uslovom da stavis silikonske kablove koji ce ti normalno duze i trajati.
        PS.proveri paljenje
        prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

        Comment


        • #5
          Posto ti se moderatorska bozanstva na ovom forumu verovatno nece javiti, verovatno zato sto, jelte, "postoji search funkcija" a ti si se uverio kao i ja koliko je ona od pomoci, da pokusam ja da ti dam neki predlog, uz napomenu da sam polu-laik, a ovo su stvari koje su meni pomagale jer sam isto resavao stvari u hodu i sam ucio.

          1) Mozda treba prestelovasti plin. Odvrni sraf suprotno od smera kazaljke na satu za deo kruga, polovinu recimo ili vise, probaj pa ako to ne resi problem vrati nazad. Probaj i u suprotnom smeru i ako nije bolje, ponovo vrati.
          2) Mozda motor uvlaci "falsh" vazduh, mozda je neko crevo za vazduh u medjuvremeno osteceno ili ne dihtuje dobro na spojevima.
          3) Proveri kako je nastelovano paljenje. Paljenje za vozilo koje ide na plin ne moze da nasteluje svaki majstor, malo je specificno i treba imati iskustva a i poznavati motor. Razlika ume da bude zapanjujuca.

          Ovo su proste stvari koje ce te postedeti nepotrebnog ceprkanja po instalaciji i zamene verovatno ispravnih delova. Ako ne trazi dalje.

          P.S. Da bi sve ovo sto sam ti napisao nasao na jednom mestu na ovom forumu bilo bi ti potrebno da iscitas barem 50% onoga sto ti je search prijavio, sto je suludo, tako da te potpuno razumem.
          Probaj pa javi rezultate.

          Comment

          • burca
            CBC Član
            • 22.12.2005
            • 90
            • Beograd

            #6
            Posto posedujem auto 1 generaciju pre tvog (Favorit),a koliko znam motori su donekle isti (osim MPI),a posto mi se desavao tvoj problem,resenje je kako ti ovde kazu da malo odvrnes sraf,tj.prestelujes smesu...

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              @mikele

              Da te podsetim malo, bilo je nedavno:

              Iako pratim forum dosta dugo tek sada sam odlucio da se registrujem. Impresioniran sam kvalitetom informacija koje se ovde mogu dobiti kao i stepenom znanja koji poseduju stariji clanovi. Jos jedna opaska, kultura komunikacije je na sjajnom nivou, mozda zbog samih clanova a mozda i zbog moderatora koji odlicno rade svoj posao.
              Pogledaj sta si napisao danas:

              Posto ti se moderatorska bozanstva na ovom forumu verovatno nece javiti, verovatno zato sto, jelte, "postoji search funkcija" a ti si se uverio kao i ja koliko je ona od pomoci, da pokusam ja da ti dam neki predlog, uz napomenu da sam polu-laik, a ovo su stvari koje su meni pomagale jer sam isto resavao stvari u hodu i sam uci
              Vrlo kratko si na forumu, tako da nemas mnogo prava da se bunis. Pogledaj broj poruka nas moderatora na ovom forumu, pa pogledaj svoj. Ako neces da koristis opciju trazi ne moras, ali ne pokusavaj da postavljas teme koje su vec obradjene na forumu i ne pokusavaj da vodis ovakav tip rasprave sa bilo kojim od moderatora. Za sada WORN, a nastavak rasprave ili ne daj Boze ponavljanje onakvog stila pisanja o moderatorima ce neminovno dovesti do najgoreg po tebe.

              Over and out.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • don
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2005
                • 483
                • Beograd

                #8
                Pogledaj da auspuh nije zapusen, to je meni bio problem, pukle pregrade i izlazila vuna i zacepila.
                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  #9
                  Jutros sam ga malo probavao, da vidim konkretnije kako "koci"...

                  Kada ubrzavam u 2-oj navuce bez vecih problema na skoro 3.800/min. pa pocne "kociti", a kada nakon toga prebacim u 3-u, i nastavim ubrzavati, vec oko 3.200/min. pocne "kociti"... To se prije nije desavalo pa bih prije pokusaja obogacenja smjese putem diranja sarafa za smjesu, volio dodatno uvjeravanje da sam na pravom putu, ili da prije toga provjerim i druge (koje) stvari ?

                  Je li se u voznji taj saraf vremenom mogao pomaci, te na taj nacin smanjiti dotog gasa iz isparivaca prema karburatoru, pa mi fali "corbe" ???

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Tesko da se regulator sam pomerio tokom voznje, pre ce biti da postoji "fals" vazduh oko mesaca ili na samom kucistu filtera za vazduh. Probaj da smanjis dotok vazduha za 50% i vidi kako ce se auto ponasati.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • vujke
                      Admin
                      • 29.09.2004
                      • 1673
                      • Mladenovac
                      • Daewoo Lanos 1.5SX

                      #11
                      Deo teme koji je krenuo drugim tokom se nalazi na http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=11167
                      while(!asleep()) {sheep++;}

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #12
                        Originally posted by IvanT
                        Tesko da se regulator sam pomerio tokom voznje, pre ce biti da postoji "fals" vazduh oko mesaca ili na samom kucistu filtera za vazduh. Probaj da smanjis dotok vazduha za 50% i vidi kako ce se auto ponasati.
                        Uz pomoc vizit kartice na usisu ?

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Pa moze i tako, ali gledaj da bude kvalitetna, makar plastificirana!
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Najbolje radi na zlatni American Express

                            Comment

                            Working...
                            X