Fiat punto 1.2 '97god. 8V problem sa plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #16
    Originally posted by IvanT
    Loveco Pro ima LIMP mod i u slucaju kada prepozna da je sonda neispravna, zauzima fixnu poziciju. Stari Loveco to nema. Automod je samostelujuci ali bas iz razloga koje je Dora naveo i slicnih se ne preporucuje. Takodje je nakon takvog tipa voznje, mogucnost da se desi detonacija znatno veca.

    Neki drugi proizvodjaci, imaju lambda kontrole za vise opcija, pa cak i vise modova za tip voznje (sportska, normalna, "penzos"...), koje omogucajavu mnogo bolju auto-adaptaciju i brze reauguju na promene stila voznje, tako da su takve situacije svedene na minimum.
    Moze li se Loveco nadograditi na Loveco Pro i da li je to zaista toliko bolje da se isplati i zasto se onda ne ugradjuje oprema i drugih proizvodjaca kad su bolje performanse (manja potrosnja, bolji odziv, itd.) ako sam te dobro razumeo ? Da li je razlika izmedju Loveco i Loveco Pro samo u ECU ili ima jos nesto ? Kako mi se cini (laicki ) razlika je samo u ECU? Razgledah lovatogas.com
    lli je Lovato najjednostavniji pa, samim tim, najprilagodljiviji najvecem broju vozila ? I, na kraju, kako da znam sta imam pod haubom? Gde to pise ?
    Smorih, a ? Sorry....
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #17
      Originally posted by IvanT
      ali se gasi u desnoj krivini u leru.
      Pri kojoj je to brzini i sta ce motor na leru u krivini?
      Pa i ja imam neku naviku da jednu desnu krivinu prolazim u leru kad izlazim iz moje ulicice. Mozda je takav slucaj? Ali, to su male brzine, oko 20-30 km/h. Ostra krivina, nit' za prvu, nit' za drugu, pa ubacim u ler i smotam...
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • LDEX
        CBC Član
        • 24.10.2006
        • 73
        • Novi Beograd

        #18
        pa to su jako male brzine, odprilike 20-30 na sat. ali ajde na to i mogu da se naviknem, da neulazim u krivinu u leru, ali drugi problem koji se vremenom javlja me nervira.
        a to je sto nece da spusti obrtaje nego ih jos i podize.

        Originally posted by IvanT
        ali se gasi u desnoj krivini u leru.
        Pri kojoj je to brzini i sta ce motor na leru u krivini?

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          ali drugi problem koji se vremenom javlja me nervira.
          a to je sto nece da spusti obrtaje nego ih jos i podize.
          Nijedan gasni uredjaj nema mogucnost da "podize" broj obrtaja na leru. Kod motora sa ubrizgavanjem to radi benzinski ECU preko IAC ventila. Tako da tvoj problem podizanja broja obrtaja stvarno nije vezan sa gasnom instalacijom.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Originally posted by LDEX
            Stvarno neznam sta da mislim i radim, ne mogu da verujem da ako nesto
            nevalja na benzinu, a motor tada radi normalno, da se to toliko manifestuje na plinu.?
            Proveri koliko je učvršćen isparivač, da li se "klima"... Kad radi na leru opali mu laganu čvrgu prstom pa gledaj da li će se ugasiti. Mislim zadrmaj ga malo...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #21
              To je sto se tice gasenja, a posto je u pitanju Lovato isparivac, kad ga bude "udario", gasi se 100%.
              Mozda se ne bi ugasio da je to uredjaj od pre 4-5-7 godina, ali ovi od pre 1-2 godine, se gase provereno.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • LDEX
                CBC Član
                • 24.10.2006
                • 73
                • Novi Beograd

                #22
                Originally posted by IvanT
                ali drugi problem koji se vremenom javlja me nervira.
                a to je sto nece da spusti obrtaje nego ih jos i podize.
                Nijedan gasni uredjaj nema mogucnost da "podize" broj obrtaja na leru. Kod motora sa ubrizgavanjem to radi benzinski ECU preko IAC ventila. Tako da tvoj problem podizanja broja obrtaja stvarno nije vezan sa gasnom instalacijom.
                Ivane kad kazes IAC ventil, to mislis na motor ler gasa? (step motor)
                Ja sam ga skoro skidao i ocistio i bio je prljav. I nije bilo neke drasticne promene.

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #23
                  Opet kazem, da gasni uredjaj nema mogucnost da ler zadrzi na 1500-1600 obrtaja. To moze da uradi samo benzinski ECU, IAC (da, motoric lera) ili eventualno neki "fals" vazduh ispod leptira gasa.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • prolupator
                    CBC Senator XXL
                    • 02.09.2005
                    • 3968
                    • Zemun

                    #24
                    Meni je bio kriv IAC, ocistih i sve je ok... Mozda nije dovoljno ociscen ?
                    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                    prolupator.mojblog.rs

                    Comment

                    • LDEX
                      CBC Član
                      • 24.10.2006
                      • 73
                      • Novi Beograd

                      #25
                      Ma skidao sam ja step motor i cistio. Kad sam ga skinuo bio je crn i sav garav, posle ciscenja caklio se ko bebina g... . Posle toga bilo je jako malo razlike i na benzinu i na plinu, na bolje, ali jako male razlike.
                      E sad ja sam od ortaka pozajmio neki cd sa tehnickim podacima svih automobila, takodje se na tom cd nalaze podaci o servisiranju i odrzavanju automobila. Ja sam pronasao moj model kola, punto 1.2 44kw, i tamo sam pronasao jedan podatak kako se proverava ispravnost step motora.
                      I tamo pise da se motor skine sa kola i meri se sa instrumentom otpornost. To se meri izmedju pinova, 1i4 i 2i3, tako sto ce odpornost biti izmedju 40-60 oma. Kad sam ja to izmerio kod mene odpornost je bila 70 oma.
                      Tako da sad verovatno mora da usledi zamena step motora, ali bih hteo da mi neko kaze jer je to veliko odstupanje i da li je moguce da to pravi problem kod voznje na plin.?

                      Comment

                      Working...
                      X