Daewoo Nubira 2000g 1.6, 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    Daewoo Nubira 2000g 1.6, 16v

    Samo par pitanjaca vezanih za moj tenk, tek toliko da umirim savest.

    Dakle, imam LovEco ugradjen kod Dore pre oko 130K km (oko 2.5 god) odrzavan kod IvanT-a (nemam zamerki ni na jednog ni na drugog, naprotiv).
    Desavale su mi se retke, ali povremene detonacije, no, to je bilo zbog lose struje, kad sam promenio struju, sve je leglo kao gooza na nosu.

    Auto je radio bas kako treba uz redovno menjanje filtercica.
    IvanT mi je uradio dva servisa isparivaca pre ovog poslednjeg i posle ovog poslednjeg mi se desavalo da kad pustim gas na semaforu ili parkingu (bilo gde) da se zaustavi na oko 1500 rpm (ler je na 800 rpm).
    To je trajalo dva dana i jednostavno je nestalo, pa nisam ni pridavao neki znacaj. Prvo se desavalo na svako pustanje papucice gasa, pa sve redje, da bi nestalo... .
    Desavalo se samo kad je auto u pokretu, kad je stajao - nikad. No, desi se i danas, kad idem u rikverc da se zaustavi na oko 1500-1800 rpm kad pustim gas, zadrzi se to oko 5-10 sec i legne na 800 rpm, koliko i treba.

    Inace, auto ide kao mecava i, kao sto rekoh, nemam zamerki, potrosnja mi je ravno 10l/100km i nesto se smanjila od poslednjeg servisa isparivaca, ranije je bila oko 11-11.5l. Nismo se kacili na komp (podesavali uredjaj), jer, kako majstor rece "nema potrebe".

    Samo da dodam da se ne brinem oko sveg toga jer mi ne stvara problem, ali bih voleo da znam o cemu se radi ?

    I jos jedno: Nemam relej za gasenje benzinske pumpe dok je auto na plinu. Treba li mi to? Kad i je Dora postavio uredjaj rekao mi je da mi taj relej ne teba jer pumpa na mom autu mora da radi (?!). Imao sam ranije Punta Mk.1 1.1 8v '97 sa plinom i imao je taj relej, pa mi nije smetalo. Da li je to do uredjaja (Punto je imao "obican", a Nubira ima LovEco) ili do automobila, tacnije do razlike Punta i Nubire, mada mi Nubira ne deluje tehnoloski mnogo naprednija?
    S obzirom da sam se toliko navozao ovako, da li da menjam nesto (ugradjujem to kod IvanT-a) ili ne?
    Neki "majstori" napominju da bi trebalo da se ugradi, no ja bih ipak da pitam najedukovanije...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #2
    Briši to pitanje za pumpu, bice belaja !

    Šalim se naravno, ali ta tema je debelo prodiskutovan, ako te zanima potraži . Pumpa treba uvijek da radi, a tako je i projektovana. Ukrato ako ne radi veće su šanse da strada, a takođe potrebno je da pravi protok benzina da bi koliko toliko hladila benzinske dizne i vodove goriva.

    Za ler i obrtaje ne bih znao.
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Za ler i obrtaje treba ocistiti step motor i sve bi trebalo da bude ok... Sto se tice rada pumpe sve ti je Dora objasnio pa nema razloga da mu ne verujes...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #4
        @nijebitno, @Srdjan: trazih, ali ne nadjoh... mora da nisam dovoljno trazio Ne volim da otvaram prodiskutovanu temu.

        Hvala na pojasnjenju... kojekakvi "majstori" su mi pojasnjavali da ce pumpa riknuti (?!) zato sto radi ???? Bilo mi je odmah nelogicno, zato i nisam reagovao.

        Sto se tice step motora, to, kako mi se cini, nije hitno? Mogu da sacekam sledecu promenu filtera, pa da obavim sve o istom trosku?

        A za objasnjenje Dora tad nije imao vremena jer su mu, po obicaju, navaljivali sa svih strana, a moj auto je poceo da radi u 9h, a iz dvorista smo mu otisli nesto posle 23h. Propesacili smo ceo NS (da mu ne visimo ceo dan u kuci), a iskoristili smo ga i da servisira isparivac na Puntu kog je tad vozila moja draga.
        Daleko od toga da mu ne verujem... kakve li insinuacije
        Kod njega sam i otisao jer je jedini (u tom trenutku) izgledao da zna sta i kako radi. Bar jedini za kog sam ja znao...
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #5
          Dakle mogu da sacekam do redovnog servisa pa da ocistim i step motor ?
          Ili da idem cim pre ?
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #6
            Dakle, pomozite neupucenom: Step motor je zapravo ona mala stvarcica koja regulise dotok plina u usisnu granu? Obicni venturi sistemi imaju tu obican ventil koji se rukom odvrce/zavrce a ja s Lambda Control sistemom imam tu "step motor" koji regulise (posredno) lambda sonda ?
            To treba da se ocisti ? Hajde strucnjaci ??? Da pitate nesto mene iz moje profesije ja bih pomogao
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Dobro si to opisao što se tiče lambda kontrole za plin ali se misli na isti takav step motor od lera ali na benzinu (motoru). On je taj koji odredjuej ler ili broj obrtaja. Venturi je glup (po ko zna koji put) i radi na potpritisku. Potpritiska nema bez nekog otvora kroz koji struji vazduh prema motoru. Kad pustiš gas (pedalu) zatvara se leptir i jedini otvor je preko ler motora (IAC). Ako se nije zatvorio koliko treba ide više vazduha kroz njega, automatski i više gasa, što znači veči broj obrtaja.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • nikolapanic
                CBC Senator XXL
                • 16.10.2005
                • 657
                • Petrovac

                #8
                Sto se tice IAC-a,trebalo bi mozda da i ja to uradim na mom rendzi.E sad,neko mi rece da unutra postoje neki namotaji i da ne bi smeli da dodju u kontakt sa benzinom(jer sam istim hteo da cistim IAC).Sta preporucujete kako da ocistim Iac a da ga ne ostetim i da li je pametno da se necim posle i podmaze leptiric ili ne?
                Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                Comment

                • prolupator
                  CBC Senator XXL
                  • 02.09.2005
                  • 3968
                  • Zemun

                  #9
                  Dakle nema veze sa servisom plinskog uredjaja nego klasicnim mehanicarem, pa cu se njemu i obratiti.

                  Samo mi nije jasno kako je sve lepo radilo, pa i IAC do servisa isparivaca, a onda odjednom probrljavilo, pa se "samopopravilo" u roku od dva-tri dana, a ostade samo mala , vec opisana, zackoljica vezana za voznju unazad??? Kakve veze ima zaprljanost isparivaca, stanje membrane u njemu, ono malo ulja i poluprljav filter plina (sve to i nije bilo previse zaprljano) sa IAC-om???
                  Dok je bilo prljavo (a ranije i cisto) sve radilo kako treba, pa se "zbunilo" da bi se ubrzo "dozvalo pameti" ??? Mislim, sad sam tek

                  IAC cu svakako ocistiti, ali mi i dalje nije logicno....

                  Nego, cisti li se i step motor plinskog uredjaja, ako se cisti, kad ?
                  OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                  prolupator.mojblog.rs

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Dok je bilo prljavo (a ranije i cisto) sve radilo kako treba, pa se "zbunilo" da bi se ubrzo "dozvalo pameti" ??? Mislim, sad sam tek
                    Prolupator, mislim da si prolupao. Sve to nema nikakve veze, sa bilo kojim od servisa niti uopste sa gasnim uredjajem. Jednostavno problem je u IAC ventilu i to je sve, a sad sto se to nekako poklopilo to je vec druga prica.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • prolupator
                      CBC Senator XXL
                      • 02.09.2005
                      • 3968
                      • Zemun

                      #11
                      ="IvanT" Prolupator, mislim da si prolupao. Sve to nema nikakve veze, sa bilo kojim od servisa niti uopste sa gasnim uredjajem. Jednostavno problem je u IAC ventilu i to je sve, a sad sto se to nekako poklopilo to je vec druga prica.
                      Hvala na "dijagnozi" I ja se pomalo tako osecam, ali samo pomalo Jednostavno, ne volim takve "misterije" pa sam pokusao "logikom" da ih objanim, pa mi nije uspelo... Zadovoljicu se ciscenjem IAC-a i resavanjem problema...
                      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                      prolupator.mojblog.rs

                      Comment

                      Working...
                      X