Samo par pitanjaca vezanih za moj tenk, tek toliko da umirim savest.
Dakle, imam LovEco ugradjen kod Dore pre oko 130K km (oko 2.5 god) odrzavan kod IvanT-a (nemam zamerki ni na jednog ni na drugog, naprotiv).
Desavale su mi se retke, ali povremene detonacije, no, to je bilo zbog lose struje, kad sam promenio struju, sve je leglo kao gooza na nosu.
Auto je radio bas kako treba uz redovno menjanje filtercica.
IvanT mi je uradio dva servisa isparivaca pre ovog poslednjeg i posle ovog poslednjeg mi se desavalo da kad pustim gas na semaforu ili parkingu (bilo gde) da se zaustavi na oko 1500 rpm (ler je na 800 rpm).
To je trajalo dva dana i jednostavno je nestalo, pa nisam ni pridavao neki znacaj. Prvo se desavalo na svako pustanje papucice gasa, pa sve redje, da bi nestalo... .
Desavalo se samo kad je auto u pokretu, kad je stajao - nikad. No, desi se i danas, kad idem u rikverc da se zaustavi na oko 1500-1800 rpm kad pustim gas, zadrzi se to oko 5-10 sec i legne na 800 rpm, koliko i treba.
Inace, auto ide kao mecava i, kao sto rekoh, nemam zamerki, potrosnja mi je ravno 10l/100km i nesto se smanjila od poslednjeg servisa isparivaca, ranije je bila oko 11-11.5l. Nismo se kacili na komp (podesavali uredjaj), jer, kako majstor rece "nema potrebe".
Samo da dodam da se ne brinem oko sveg toga jer mi ne stvara problem, ali bih voleo da znam o cemu se radi ?
I jos jedno: Nemam relej za gasenje benzinske pumpe dok je auto na plinu. Treba li mi to? Kad i je Dora postavio uredjaj rekao mi je da mi taj relej ne teba jer pumpa na mom autu mora da radi (?!). Imao sam ranije Punta Mk.1 1.1 8v '97 sa plinom i imao je taj relej, pa mi nije smetalo. Da li je to do uredjaja (Punto je imao "obican", a Nubira ima LovEco) ili do automobila, tacnije do razlike Punta i Nubire, mada mi Nubira ne deluje tehnoloski mnogo naprednija?
S obzirom da sam se toliko navozao ovako, da li da menjam nesto (ugradjujem to kod IvanT-a) ili ne?
Neki "majstori" napominju da bi trebalo da se ugradi, no ja bih ipak da pitam najedukovanije...
Dakle, imam LovEco ugradjen kod Dore pre oko 130K km (oko 2.5 god) odrzavan kod IvanT-a (nemam zamerki ni na jednog ni na drugog, naprotiv).
Desavale su mi se retke, ali povremene detonacije, no, to je bilo zbog lose struje, kad sam promenio struju, sve je leglo kao gooza na nosu.
Auto je radio bas kako treba uz redovno menjanje filtercica.
IvanT mi je uradio dva servisa isparivaca pre ovog poslednjeg i posle ovog poslednjeg mi se desavalo da kad pustim gas na semaforu ili parkingu (bilo gde) da se zaustavi na oko 1500 rpm (ler je na 800 rpm).
To je trajalo dva dana i jednostavno je nestalo, pa nisam ni pridavao neki znacaj. Prvo se desavalo na svako pustanje papucice gasa, pa sve redje, da bi nestalo... .
Desavalo se samo kad je auto u pokretu, kad je stajao - nikad. No, desi se i danas, kad idem u rikverc da se zaustavi na oko 1500-1800 rpm kad pustim gas, zadrzi se to oko 5-10 sec i legne na 800 rpm, koliko i treba.
Inace, auto ide kao mecava i, kao sto rekoh, nemam zamerki, potrosnja mi je ravno 10l/100km i nesto se smanjila od poslednjeg servisa isparivaca, ranije je bila oko 11-11.5l. Nismo se kacili na komp (podesavali uredjaj), jer, kako majstor rece "nema potrebe".
Samo da dodam da se ne brinem oko sveg toga jer mi ne stvara problem, ali bih voleo da znam o cemu se radi ?
I jos jedno: Nemam relej za gasenje benzinske pumpe dok je auto na plinu. Treba li mi to? Kad i je Dora postavio uredjaj rekao mi je da mi taj relej ne teba jer pumpa na mom autu mora da radi (?!). Imao sam ranije Punta Mk.1 1.1 8v '97 sa plinom i imao je taj relej, pa mi nije smetalo. Da li je to do uredjaja (Punto je imao "obican", a Nubira ima LovEco) ili do automobila, tacnije do razlike Punta i Nubire, mada mi Nubira ne deluje tehnoloski mnogo naprednija?
S obzirom da sam se toliko navozao ovako, da li da menjam nesto (ugradjujem to kod IvanT-a) ili ne?
Neki "majstori" napominju da bi trebalo da se ugradi, no ja bih ipak da pitam najedukovanije...
Comment