Florida 1.3 cw isparivač LOVATO.
Prošle nedelje sam sredjivao karburator jer je loše radio na benzinu.
Sada na benzinu radi idealno ali zato imam problema na plinu.
Pregledao sam sve i ustanovio da u usisnom crevu za hladan vazduh koje se nalazi pre filtera nema prigušnika(samo manji fi od creva) koji je ubačen kako bi se smanjio dotok vazduha u motor.
Ja sam ubacio drugi i prigušio vazduh da bi uspeo da upalim na plin. Auto sada radi ali nisam zadovoljan kako i neznam da podesim dobar broj obrtaja.
Čitao sam sve teme na ovo pitanje ali nisam uspeo da rešim problem.
Prvo pitanje je da li je bolje da prigušnik ima veći fi ili manji. tj da auto koji radi na gasu ima veći dotok vazduha ili manji.
Ja verovatno mogu i sa većim dotokom vazduha da podesim da motor radi na gasu ali da li je to dobro za motor ....
Za ventil na račvi sam razumeo priču da dodam gas do 3000 obrtaja i zavijam šraf dok motor nepočne da se guši i tada ga malo popustim.
Ali mi je ostala nedorečena priča o šrafu na ispativaču. On bi trebao da reguliše obrtaje ali mi nije jasno šta dobijam kada ga zavijam i šta kada ga odvijam....
Unapred se zahvaljujem na pomoći.......
Prošle nedelje sam sredjivao karburator jer je loše radio na benzinu.
Sada na benzinu radi idealno ali zato imam problema na plinu.
Pregledao sam sve i ustanovio da u usisnom crevu za hladan vazduh koje se nalazi pre filtera nema prigušnika(samo manji fi od creva) koji je ubačen kako bi se smanjio dotok vazduha u motor.
Ja sam ubacio drugi i prigušio vazduh da bi uspeo da upalim na plin. Auto sada radi ali nisam zadovoljan kako i neznam da podesim dobar broj obrtaja.
Čitao sam sve teme na ovo pitanje ali nisam uspeo da rešim problem.
Prvo pitanje je da li je bolje da prigušnik ima veći fi ili manji. tj da auto koji radi na gasu ima veći dotok vazduha ili manji.
Ja verovatno mogu i sa većim dotokom vazduha da podesim da motor radi na gasu ali da li je to dobro za motor ....
Za ventil na račvi sam razumeo priču da dodam gas do 3000 obrtaja i zavijam šraf dok motor nepočne da se guši i tada ga malo popustim.
Ali mi je ostala nedorečena priča o šrafu na ispativaču. On bi trebao da reguliše obrtaje ali mi nije jasno šta dobijam kada ga zavijam i šta kada ga odvijam....
Unapred se zahvaljujem na pomoći.......
Comment