podešavanje gasa florida 1.3cw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • podešavanje gasa florida 1.3cw

    Florida 1.3 cw isparivač LOVATO.
    Prošle nedelje sam sredjivao karburator jer je loše radio na benzinu.
    Sada na benzinu radi idealno ali zato imam problema na plinu.
    Pregledao sam sve i ustanovio da u usisnom crevu za hladan vazduh koje se nalazi pre filtera nema prigušnika(samo manji fi od creva) koji je ubačen kako bi se smanjio dotok vazduha u motor.
    Ja sam ubacio drugi i prigušio vazduh da bi uspeo da upalim na plin. Auto sada radi ali nisam zadovoljan kako i neznam da podesim dobar broj obrtaja.
    Čitao sam sve teme na ovo pitanje ali nisam uspeo da rešim problem.
    Prvo pitanje je da li je bolje da prigušnik ima veći fi ili manji. tj da auto koji radi na gasu ima veći dotok vazduha ili manji.
    Ja verovatno mogu i sa većim dotokom vazduha da podesim da motor radi na gasu ali da li je to dobro za motor ....
    Za ventil na račvi sam razumeo priču da dodam gas do 3000 obrtaja i zavijam šraf dok motor nepočne da se guši i tada ga malo popustim.
    Ali mi je ostala nedorečena priča o šrafu na ispativaču. On bi trebao da reguliše obrtaje ali mi nije jasno šta dobijam kada ga zavijam i šta kada ga odvijam....

    Unapred se zahvaljujem na pomoći.......
  • Goranp
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2006
    • 436
    • Banja Luka

    #2
    Pa ako si već čitao toliko tema vjerovatno si i pročitao da se prvo predstaviš negdje OVDE

    Prije toga ti niko neće pomoći
    Banjaluka Blog
    http://gradbanjaluka.blogspot.com
    Tattoo Picture
    http://tattooaco.blogspot.com

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ti uopste ne citas forum. O tome je pisano mali milion puta.

      Sraf na isparivacu sluzi SAMO da se podesi ler gas znaci MINIMUM za rad motora pri zatvorenom leptiru gasa.
      Srafom na crevu podesavas MAKSIMUM protoka gasa koji zelis a to je na negde 3000 i nesto vise obrtaja. To je neki optimum kompromisa a ako hoces vise samo pustaj. Manje ne valja.
      Nedostatak najobicnijeg venturi sistema i jeste to sto slavina na crevu stoji fiksno i ne prati leptir gasa koji se otvara i zatvara u ritmu voznje nego "kao" motor uzima koliko mu treba u zavisnosti o vacuuma (potpritiska) koji pravi motor u venturi cevi u****vanjem vazduha kroz karburator ili trotel. U celoj prici je veoma relativno koliko je ceo venturi izbalansiran sto zavisi od prigusenja filtera vazduha i kvaliteta mesaca. Kod ubusene cevcice u karburator od njenog precnika, polozaja, ugla pod kojim stoji.
      Dovoljno ti je da ti je suvise redak filter vazduha ili da negde ulazi falsh vazduh pa da se potpritisak smanji i da ne vuce dovoljno gasa. To se u praksi desava i nece da radi na leru kako treba ili uopste. E onda se smanjuje precnik cevi na ulazu da se to kompenzira i naravno time gusi motor na visokim obrtajima. Naravno da se to kod obicne voznje i kod vecine automobila ne oseca nesto mnogo. Problem nastaje kad je nekome motor takav da ozivi tek na 4-5000 obrtaja i tako "treba" da se vozi. U tom slucaju je zagusen vazduh propast ali i venturi sistem kao sistem sranje u boji. Sve ima svoje.
      Konkretno.
      Podesi ler gas kako treba na benzinu i to ne deriraj vise nikada jer nema veze sa gasom. Ler na gas podesavaj na isparivacu. Ako ne moze moras da kompenziras nekako mozda i obstrukcijom prolaza vazduha. Sto manje, a da stabilno radi, to bolje. Probaj.
      Citaj forum detaljno. Pisano je o tome i bilo je i polemike oko toga sta je bolje cevcica ili mikser i zasto jedno a ne drugo i kada kao i o problemima koji tebe muce. Imas cak i fotke instalacija u Zastavu gde se sve lepo vidi i odjasnjeno je.

      Comment


      • #4
        Pa prijatelju nemoraš biti ironičan prvi put sam na forumu ako možeš da pomogneš pomozi a ako ne nemoj odmagati

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          MORAS da se prijavis.
          Ovo nije chat mreza gde se ne zna nista. Videces brzo da smo ozbiljni osim u rubrikama za zezanje. Napisi u svoj gender odakle si. Veoma je vazno.

          Comment


          • #6
            zahvaljujem se dranix-u na savetu probaću večeras da ponovo naštelujem uređaj....

            Comment

            Working...
            X