opel vektra 1.8/16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • opel vektra 1.8/16v

    posto sam od skora vlasnik vektre 1.8/16v i koristim je u poslovne svrhe, prelazim velike razdaljine, a benzin skuplji nego litar krvi, trebao bih da ugradim LPG uredjaj. na staroj vektri sam imao neki LOVATO model ,,nem' pojma''koji je radio savrseno. e sad, posto kod mene u Cacku ima mali milion servisa koji tvrde da su ,,zastupnici'' ili ,,ovlasceni servisi'' i koji kazu moze ovaj ili onaj sistem ( a kad mi kazu, citiram : ,,ma radice to, ne sekiraj se'' meni se dize kosa na glavi posto znam da ne moze svaki sistem na svaki auto), treba mi sledece:
    saveti na sta da obratim paznju, tj sta da trazim od servisera da mi ugradi u auto, znam da pominju neke emulatore dizni, relej za gasenje pumpe za gorivo itd. moze li neko da me posavetuje sta i kako treba za moj auto da se ugradi, da ne oteram kola pa posle da bude svasta. neki serviseri su mi nudili sisteme sa venturijem i klasicnim prekidacem a neki lambdacontrol sisteme. svi su se slozili da sekvencijalni nije neophodan posto mi je metalna usisna grana.
  • galileo5
    CBC Veteran
    • 31.03.2005
    • 131
    • Leskovac, South Serbi

    #2
    Metalna ili plasticna usisna grana nije razlog ugradjivanja sekvencijalnog uredjaja, naravno da i tu ima nekih preduslova, ali ... nije plasticna grana jedini uslov.

    U Cacku se obrati Cika Lazi.
    ... a nije lose i da se predstavis za pocetak.

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Inzenjer nadam se da neces sutra da ugradjujes plin... Prvo se predstavi u temi koja je za to rezervisana, pa malo prosaraj po temama, videces da su na sva tvoja pitanja dati odgovori, tek onda ako ti nesto nije jasno pitaj... Dakle search...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #4
        Ukratko...Vozim 2.0 16v što je jako slično tvome motoru..
        Nema nikakvih dodataka, ništa L-kontrola, ništa emulatori i nema problema.
        Ugradjena su dva releja, jedan isključuje pumpu i brizgače, drugi MIL lampu..
        Nema nikakvih problema...Ugradnju izvršena u servisu "Rašić", atestirano u AMSS...

        Srećno !
        Pozzzzzz
        BP
        *********

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Nesto ne verujem da su ti u Rasicu iskljucili benzinsku pumpu, jedino ako to nije tako predvidjeno za taj auto...
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Mozda je Boca tako hteo.
            Kad covek zna sta trazi i zasto to i nije neka posebna greska. Razlozi sto se ostavlja pumpa da radi stalno su najvise ljudske prirode. Jako malo tehnicke. Boca i nije rekao da je izvadio osigurac od pumpe za benzin.
            Zakljucak je da je Vectra "laka" sto se uradnje gasa tice.

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Koliko se secam (od ugradnje je proslo oko 3-4 godine), predhodni vlasnik auta, od kojeg je Boca kupio auto, je trazio tako. Zahtevao je skroz klasican uredjaj i to je i dobio. Tada na nasem trzistu nije ni bilo sistema za ubrizgavanje gasa, ali sada kada moze da se bira izmedju vise tipova i proizvodjaca, treba birati pametno i izabrati sekvencijalni sistem.

              Takodje je vrlo bitno, da li je motor iz te Vektre EURO2, 3 ili 4 generacije,
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment


              • #8
                pa lepo bogami, znam i ja da je sekvencijalni najbolji, a klasika najjeftinija.....da izaberemo nesto izmedju- znaci lambda kontrolu. mozete li mi dati nekoliko detalja na sta da obratim paznju kad mi majstor zavrsi posao, mislim na lokaciju isparivaca, step motora, mesaca, creva, ventila itd. isto sto mi se ne svidja kod Dr Bocinog je sto se iskljucuje MIL lampica, Mislim li ispravno: ako ide lambda kontrola sva dijagnostika motora ostaje ista, znaci sve lampice rade, iskljucuje li se pumpa ili ne, kako se gase dizne? Ako je moguce i koliko je bezbedno prebacivanje sa gasa na benz. u voznji i obratno na ovom motoru. Sto se tice auta, on je 97 godiste, mislim da je EURO 2.

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Izbor je samo tvoj.
                  Na forumu mozes da procitas iskustva sto sa klasicnim, lambda kontrolom ili sekvencijalnim sistemom, a mozes da nadjes i odgovore na sva ostala pitanja koja si postavio.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • BLABLABLA
                    CBC Član
                    • 26.10.2005
                    • 78
                    • Ljubljana

                    #10
                    Originally posted by IvanT
                    Izbor je samo tvoj.
                    Na forumu mozes da procitas iskustva sto sa klasicnim, lambda kontrolom ili sekvencijalnim sistemom, a mozes da nadjes i odgovore na sva ostala pitanja koja si postavio.
                    Uzmi sekvent i ništa drugo.

                    Moja Astra sa istim motorom i Lovato Fast 90 ide Ok več 28000 km.

                    Servis na gasu. Samo filter, i 2 puta štelovanje u prvih 1000 km. Pritisak na isparivaču bilo je potrbno podiči. Od tada bez problema (što se tiče gasa).


                    Pozdrav

                    Matjaž PLINFARER

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #11
                      Originally posted by IvanT
                      Takodje je vrlo bitno, da li je motor iz te Vektre EURO2, 3 ili 4 generacije,
                      Ivane, sta je optimalna preporuka za ugradnju kada je u pitanju euro2, sta kad je euro3 a sta kad je euro4 u pitanju? Za euro2 mi je jasno da moze bez problema lambda kontrol a jel obavezan sekvent za euro 3 i 4 buduci da je euro 3 sa metalnom granom?
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • Boki Ar
                        CBC Senator XXL
                        • 11.11.2004
                        • 2827
                        • Aranđelovac
                        • Vektra

                        #12
                        Originally posted by inzenjer
                        isto sto mi se ne svidja kod Dr Bocinog je sto se iskljucuje MIL lampica
                        Ovu prepravku sam uradio lično...Šta hoću da kažem: kad prebaciš na benzin ako se MIL NE isključi znači da imaš problem...i suprotno...

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #13
                          @inzenjer:
                          Pa, sve je jednostavno, LCS ce ti isplatiti za oko 10K km, za sekvent za oko 20K km. Koliko planiras da vozis svoju Vektru?

                          Sekvent je mnooogo bolji i kvalitetniji, savrseniji i sl. I 0% problema, dok LCS moze i da napravi neki problem, detonacije i tako to...

                          Kako rece IvanT, izbor je samo tvoj.

                          Na sta da obratis paznju: Da nadjes dobrog majstora

                          Cacak nije preko sveta, ja tamo idem svake nedelje. Inace plin sam ugradio kod Dore koji mi i nije bas u komsiluku.

                          Pa ti vidi.... a svi su mi se smejali kad sam potegao put da ugradim plin...

                          "Ti nisi normalan, to se ugradjuje u svakoj garazi i to za dva sata!!"

                          Trajalo je ceo dan, bukvalno, od jutra do kasno u noc, ali je odradjeno toliko dobro i s toliko kvalitetnim delovima da kreten pregledavac na atestu nije verovao da je to uradjeno u ovoj drzavi
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • Čiča
                            CBC Senator XXL
                            • 14.12.2005
                            • 1621
                            • Beograd, Vidikovac

                            #14
                            @ inzenjer, kao sto rece srdjan, lupi search, pa ces naci iskustva..

                            Moje je upravo sa tim motorom i sa dva ugradjena uredjaja, upravo zbog toga ma nemoj da se brines ima i taj da radi... Da ne tupim, ako ugradis seq u startu placas vise, ali veruj mi da se isplati pogotovu ako prelazis dosta kako ti kazes. No neko voli da se stalno nervira sto mu je ovo ili ono crklo jer se eto jednom desila detonacija

                            Ja sam se te napasti oslobodio.
                            Ko je viknuo "šta vidis ČičA"???

                            Sreća je sto glupost ne boli, inače bi sa svih strana odjekivali jauci
                            "Ulažite u stomak! To ulaganje daje brze i vidljive rezultate. Ulaganje u glavu je dugotrajno i neizvesno. " D. Radovic

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ja stalno tvrdim ali neki neće da slušaju
                              Sekvencijalni je zakon, daje slobodu pokreta Olvajs Sa cenom od 750 evra se približio na magičnih dvestotinak evra više od LCS-a što smatram da nikad neće biti povoljnije i optimalnije.
                              Sve ostalo nije optimalno nego ekonomski kompromis u datom trenutku a posle kajanje.... Iskustvo mi tako govori
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X