Paljenje sa saughom na benzinu, na plinu ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Ava ava ava niko nije krava...
    Dranix je mator i ne vredja sa namerom, možda se izrazio tako da to tebi izgleda, iz tog razloga nisam ni obratio pažnju na taj deo dok nisi skrenuo pažnju na taj deo.
    Uglavnom je nesporazum a mišljenje ima pravo svako da iznese pa će se presudi ko je u pravu
    Uglavnom ja smatram da si ti u pravu jer treba da radi kako treba. Ali u ovim temema auto uvek na benzin radi kao Violina a gas ne valja
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • vandeo
      CBC Član
      • 30.03.2006
      • 79
      • Petrovac

      #17
      Hvala svima. Uglavnom sam saznao ono sta me interesovalo.
      Mislim da je glavni pokretac ovakvih foruma cist altruizam kod ljudi tako da se nadam da se niko ne ljuti, jer je verovatno svako hteo da pomogne. (Na svoj nacin , naravno)
      Eh, da: "Ovaj što ga muči karburator, a nije ni marku auta napisao... / Ovaj vozi Citroen AX"
      Pozdrav

      Comment

      • bmw735i
        CBC Senator
        • 07.05.2006
        • 258
        • Mostar
        • BMW 320i, 740i, 750i

        #18
        Šta ste se ljudi skačili karba i saugha. Kupiš BMW i nemaš tih problema. Još kad bi mi radila benzinska pumpa na autu počeo bih poštovati ono pravilo upališ na benzin sačekaš da motor postigne 35 C (što u mom slučaju čini Lambda Control) i voziš na plin. Ovako sam morao odjaviti u software-u temp senzor te isti otkopčati ali auto pali na plin ko zippo. 8 - 10 okretaja ujutro a kasnije u 1 okretaju što bi rekli na pola ključa.
        I vozi miško. Ja ne derem ipak auto kad je hladno nego sačekam minuticu dvije da ipak postigne neku temperaturu i da ulje stvarno procirkulira svim porama motora. To je odprilike taman vrijeme dok lociram u torbi masku od DVD player-a i namjestim grijanje siceva.
        BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
        Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #19
          Comi,
          Da citas forum znao bi koliko sam godina imao 1980. idi tamo, pise ti sve. Ti ocekujes da su ljudi kao ti pa da rasturaju karburator na NOVOM autu. Pa dobro, ko je ovde lud? Koliko je automobila iz Zastave ili iz Rusije izaslo da ne stucaju hladni? Ako ima jedan promil ja tebi onih 1000 eura. Koliko ja znam to se vozilo svojevremeno masovno. Nemoj da nam pises o Mikuniju i slicnima jer je retko ko to video uopste uzivo osim mozda onih koji su cackali motocikle. Tek sa njima ima problema (nevezano za ler) oko podesavanja mada je karburator, karburator. A onda se naravno preslo na drugi nacin ubrizgavanja goriva. I sto je najgore klasicne Zastave, Lade i sl. se i dalje nazalost voze i prave one iste probleme kao i uvek i gle cuda uglavnom na benzin a kvazi nikada na gas. Sva sreca sto je ta tehnika u odumiranju.
          Znas i sam da je ogromna razlika u stabilnosti lera na gas i na benzin kao i u ponasanju hladnog motora. Da neces da nam kazes da je to potpuno isto? Teoretski mozda da a prakticno nikako.
          Ne stuca na benzin = svejedno gas ili benzin. Jel tako?
          Ja nisam mehanicar pa meni nije ako nekom jeste. Zar je moguce da nikome karburator nije podesen ispravno osim tebi, onima kojim si ti podesio i jos par stotina ostalih? Gde smo mi bili da nam uzmes pare? Ne zezam se uopste jer bi ja svojevremeno rado platio za to a verujem i armija ostalih. Govorim u onoj istoj 1980. kada si ti prvi put rasklopio karburator. Ja mogu da se pohvalim da sam rasklapao vise karburatora ali od Preporod naftarice od tamo negde 1976-77 i uvek psovao one sto su ga napravili (zatvorenike iz Zabele) dok nisam ukapirao kako spravica radi. Auto sam uglavnom samo vozio kao i 99,99% ljudi. Meni nije normalno da auto trebaju da voze samo oni koji se razumeju u mehaniku i da biraju narav jogunastim tehnickim resenjima a upravo se tako ponasa hladan motor auta na benzin. Kazem ti. Mozda si propustio sansu da se obogatis podesavajuci "srafcic".
          Trosis dzabe slova a citas i shvatas selektivno ono sto TEBI licno odgovara kao da si sam na forumu umesto da objasnis KAKO SE TO PODESAVA SAUH da ne stuca. Nadam se da ces otvoriti topic na tu temu i objaniti nama amaterima kako se to radi. Ima nazalost jos uvek onih koje to muci. Budi drustveno koristan i ne rasipaj energiju uzalud. Bilo bi stvarno glupo da mi je nick "provokator" jer bi odmah svi mislili da provociram ljude pa ne bi palilo uopste. Izvini ako si se nasao LICNO prozvan. To je samo u cilju razvoja nauke i tehnike. A ni po jednom pitanju na ovom forumu nisam zainteresovana strana. Jednostavno nemam potrebe za to a panicna glad za znanjem me je vec dosta davno prosla. Sve u svoje vreme.

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Koje si ti to automobile vozio na -20°C od hladnog starta na benzin odmah i da su isli normalno bez stucanja i jos karburatorske?
            Lada, iliti VAZ 210x, i da bilo je jso hladnije od -20C i nikakvih problema.
            2-3 sekunde da motor prihvati je dovoljno za dalju voznju bez apsolutno ikakvih stucanja ili slicno.
            karburator naravno.

            2-3 puta sam palio 2101 na -24C na kurblu, isto odmah prihvati cak i sa takvim startovanjem.

            dalje, Tojota Korola 1.3XL model 91, sa automatskim saugom isto karb.


            tako bi trebalo da radi svaki auto, mislim svaki ispravan (i dobro projektovan) karburator jer nema razloga da ne radi. barem nema tehnickih smetnji cim moze (bar za te 2 navedene firme).

            ali, vrlo cesto ne radi karb ispravno na mnogim automobilima vec i na -10C a kamoli na hladnijem. prosto takve konstrukcije, vise nekako za letnje vreme

            salu na stranu, zima i hladnoca je po mnogo cemu stresna za auto i neki modeli su sposobni da bez greske funkcionisu i zimi a neki bas i nisu.

            ja licno preferiram modele koji bez greske mogu da se koriste zimi, leti mi manje smeta i ako neka sitnica mozda pravi problem povremeno.
            zimi, nemam toleranciju na smrzavanje ili da slucajno auto ne upali iz prve ma kakvo da je vreme napolju =]
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • pilot
              Banovan
              • 23.12.2006
              • 13
              • Beograd
              • fiat punto classic 2010

              #21
              Ljudi kupite lepo Škodu feliciu 1.3, 43KW sa karburatorom, ugradite plin i paliće bez problema na - 24c i na plin i na benzin! Karburator je sa automatskoim sauhom. U Škodinoj knjizi lepo pise "ne zagrevajte vaš auto u mestu, nakon paljenja odmah krenite". Ko ne veruje neka proba, oduseviće se! Doduše, znam o čemu pričaju pojedini. Vozio sam jugo 55 i renault 21, 2.0l, u oba vozila ugradjen plin i oba vozila loše rade dok se ne zagreju! Neznam u čemu je fora, renault je MPI,a potrebno je da se zagreje u mesto barem 5min kao i jugo 55. Ja sam u škodu ugradio sistem Zavoli pre 2,5 godine i snjim nisam imao probleme. Moji prijatelji koji imaju Lovato barem jednom mesečno ga šteluju i imaju problem sa hladnim startom.

              Comment

              • g60
                CBC Senator XXL
                • 20.10.2006
                • 1011
                • Vrachar je majka ;)

                #22
                Ja se secam mog forda caprija koji je u moje ruke dosao sa olabavljenom bimetalnom oprugom sauha i koji sam prvih par puta na -15 palio sa gascinom i cekao da se zagreje u mestu. Ubrzo sam rasklopio automatski sauh i procenom dodao komad aluminijuma i nadomestio problem. Auto je bez greske palio na -15 i odmah bio upotrebljiv. I dan danas, kada ga kresnem sa vremena na vreme, sauh radi odlicno. Naravno, u tih - 15 stepeni sve pokaze zube pa i delovi na izdisaju...

                Comment

                • zoranc
                  CBC Senator XXL
                  • 31.03.2005
                  • 1313
                  • Beograd
                  • AR 147

                  #23
                  Originally posted by pilot
                  Moji prijatelji koji imaju Lovato barem jednom mesečno ga šteluju i imaju problem sa hladnim startom.
                  Sva sreća nisam ti prijatelj , takve probleme nisam još imao ili je možda kombinacija Lada-Lovato dobitna
                  Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                  Comment

                  • pilot
                    Banovan
                    • 23.12.2006
                    • 13
                    • Beograd
                    • fiat punto classic 2010

                    #24
                    Gde me vidite bežite od mene!
                    Lade uglavnom lepo rade na plin!

                    Comment

                    • panta
                      CBC Član
                      • 11.01.2007
                      • 13
                      • Kikinda-S.C

                      #25
                      Stelovanje karburatora se ne moze objasniti u 1-2 posta jer toliko modela ima da je suludo sve pisati.Takodje je bitno i motor u kakvom je stanju.Ako je iole dobar,karb.nastelovan,trebao bi da ide nakon startovanja bez problema i na -20.Nije u pitanju samo jedan srafic jer je to malo slozenije nego sto izgleda.
                      Sto se tice plina pali bez problema i ispod nule dok su mu membrane i ventilici ispravni,a svaki hladan start steti tim membranama i posle izvesnog vremena se "stvrdnu" i izgube elasticnost.Tad pocne da se desava da jednostavno "pre****" ili da plin ulazi u motor u prilicno tecnom stanju!
                      Sto se tice lovata,solidni su uredjaji ako su original.Remontovao sam neke vec nakon 3-4 meseca a unutra.... ....made in bulgaria u 99% slucajeva!

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        U pitanju je baš jedan šrafić. Na gorivo se ne može uticati manje više, mislim može ali to već zahteva znanje... Šrafić reguliše položaj leptira prilikom povlačenaj sauga i time odredjuje protok vazduha. Kad se uskladi protok vazduha sa količinom goriva sve radi kako treba.
                        Šrafić je na svakom karburatoru na na drugačijem mestu, neki to rade i na vakum ali je princip taj. 99% karburatora ima šrafić.
                        Mudrolijši koji potope katburator u mravlju kiselinu i od toga prave nauku oko štelbanja karburatora zovu se karburator servisi i uglavnom uzimaju pare bezveze.

                        Što se Lovata tiče, baš tako piše Made in Bulgarija?
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • panta
                          CBC Član
                          • 11.01.2007
                          • 13
                          • Kikinda-S.C

                          #27
                          Ne pise bukvalno "made in Bulgaria" nego na membranama one tanke alu platne (da se tako izrazim) su napravljene od vec koristenog alu lima koji se koriste u stamparijama za otisak.Dakle pise neki clanak do pola i vidi se 1/5 neke fotografije!!!
                          Mislim, sta reci....
                          Pogledacu da nije slucajno ostala koja da je fotografisem i okacim
                          Nisi naglasio da taj srafic sluzi samo za rad u leer-u

                          Comment

                          Working...
                          X