Cisto informativno, interesuje me nacin paljenja i zasto?
Naime, kada palim auto na benzin (pricam o hladnom vremenu, 0oC pa nadole), mogu da ga upalim samo sa totalno povucenim saughom (rucni saugh) i auto se gasi ukoliko odmah zelim da krenem u voznju. Mogu da krenem sa voznjom tek kada auto bude malo zagrejan, a u toku voznje saugh mogu da smanjim tek postepeno, kako se auto zagreva inace nece da vuce i gasi se.
E sad, kada auto palim na gas, upali uglavnom i bez saugha (sada mislim na ono crveno dugme za hladan start) i potom povucem klasican saugh da se u pocetku ne bi ugasio, ali i taj saugh mogu vratiti cim krenem da se vozim.
Koja je fora? Kako sa gasom mogu odmah da se vozim i ne gusi se, odnosno izgleda da ima dovoljno snage da vuce i kada je totalno hladan a na benzin nece da vuce vec tu kompenzujem povucenim saughom?
Naime, kada palim auto na benzin (pricam o hladnom vremenu, 0oC pa nadole), mogu da ga upalim samo sa totalno povucenim saughom (rucni saugh) i auto se gasi ukoliko odmah zelim da krenem u voznju. Mogu da krenem sa voznjom tek kada auto bude malo zagrejan, a u toku voznje saugh mogu da smanjim tek postepeno, kako se auto zagreva inace nece da vuce i gasi se.
E sad, kada auto palim na gas, upali uglavnom i bez saugha (sada mislim na ono crveno dugme za hladan start) i potom povucem klasican saugh da se u pocetku ne bi ugasio, ali i taj saugh mogu vratiti cim krenem da se vozim.
Koja je fora? Kako sa gasom mogu odmah da se vozim i ne gusi se, odnosno izgleda da ima dovoljno snage da vuce i kada je totalno hladan a na benzin nece da vuce vec tu kompenzujem povucenim saughom?
Comment