Lepota i nevolja na tom motoru je sto je krajnje jednostavan i mozes da utices na sve.
Presteluj ventile (onim malim plocicama, znace majstor), nasteluj paljenje par stepeni unapred (ranije nego na benzinu), a kad stelujes plin nakon toga, daj gas oko 1/3-1/2 i polako zavrci ventil dok se auto ne ugasi, to bi trebalo da uradi posao... Da, i nasteluj ler gas onim stafcicem na isparivacu. Pregledaj celu struju (zazor, kablove, razvodnik, ruku, cetkice...), proveri filtercic gasa i to bi trebalo da je to...
Plin trazi jednu, ali jaku i sigurnu varnicu, obrati paznju na pomenuti zazor...
Presteluj ventile (onim malim plocicama, znace majstor), nasteluj paljenje par stepeni unapred (ranije nego na benzinu), a kad stelujes plin nakon toga, daj gas oko 1/3-1/2 i polako zavrci ventil dok se auto ne ugasi, to bi trebalo da uradi posao... Da, i nasteluj ler gas onim stafcicem na isparivacu. Pregledaj celu struju (zazor, kablove, razvodnik, ruku, cetkice...), proveri filtercic gasa i to bi trebalo da je to...
Plin trazi jednu, ali jaku i sigurnu varnicu, obrati paznju na pomenuti zazor...
Comment