gas - benzin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzalf
    CBC Član
    • 28.07.2006
    • 85
    • Beograd/Zarkovo

    gas - benzin

    Ovo je mozda problem koji se vise tice uredjaja za benzin a manje za gas (a moyda i nije), ali sta ja znam, moram da postavim pitanje ovde.
    Kada palim auto na gas pali bez problema, malo vergla kad je hladnije ali bas malo. takodje kada prebacam tokom voznje sa benzina na gas, prihvata i ide bez problema. Problem nastaje kada hocu tokom voznje da prebacim sa gasa na benzin - nema sanse da prebaci, odmah mu pada broj obrtaja i gasi se. Isto tako i u mestu - gasi se odmah. Kada auto ostavim na benzinu palim ga na pola kljuca, medjutim kada ga ostavim na gasu, makar i pola minuta, onda moram da verglam i verglam da bih ga upalio na benzin.
    Koji je razlog ovog problema, sto ne mogu da prebacam sa gasa na benzin.
    Auto je Alfa 1,5 sa dva karburatora, 1991. godiste. Menjana je pumpa za benzin. Uredjaj za gas je Kargas, stari tip koji ne zatvara dovod automatski, vec pusta gas sve vreme dok je dat kontakt kljucem.
    PS. I ler gas mi je nizak (oko 550-700) a nema sanse da ga podesim putem onog zavrtnja - u koju god stranu da ga okrecem srafcigerom on ne reaguje.
    Jednom Alfa, uvek Alfa!
  • Dzalf
    CBC Član
    • 28.07.2006
    • 85
    • Beograd/Zarkovo

    #2
    Zaboravio sam da kazem, a mozda je vazno, da mi tokom voznje na otvorenom nikako ne prebaca temperaturu motora preko 50C, dok je kad stoji u mestu podigne do temperature kad se ukljucuje ventilator (oko90C).
    Jednom Alfa, uvek Alfa!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Problem je malo komplesan za ovako popraviti ali ukratko smernice.
      Ako ima dva goriva teško pali.
      Da bi se potpuno eliminisao problem benzina, potrebno je proveriti da li benzin dolazi do karburatora u trenutku prebacivanja ili koliko mu vremena treba da dodje.
      To što je menjana pumpa ne znači puno jer može biti kratka osovinica što je pogoni, zapušen odušak za benzin pa pravi vakum u rezervoaru itd..

      Sledeća stvar je gašenje auta na plinu tako da se skine žica sa elektro vential da bi potrošio sav plin pa tek onda paljenje na benzin. Ako upali sa malo verglanja koliko je potrebno da dovuče benzin, znači da ti pušta puno plina polse prebacivanaj pa se zato gasi.

      I treće po stoti put. LER SE NE MOŽE PODIĆI NA ISPARIVAČU TO NIJE KARBURATOR. Visin a obrtaja na leru se podešava samo na karburatoru.

      Ako se ne podudaraju ler na benzinu i na plinu kad se sve podesi nije stvar do plina (bar u većini slučajeva kad je plin uredu) nego je stvar do karburatora koji nije dobro podešen ali je to tema za drugi deo foruma
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Dzalf
        CBC Član
        • 28.07.2006
        • 85
        • Beograd/Zarkovo

        #4
        @ Dora
        Ukoliko je problem u osovinici koja pogoni pumpu, odnosno u zapusenom odusku za benzin kako da to resim, tj. da li treba nesto jos da se menja?
        Kako da proverim koliko vremena treba gorivu da dodje do karburatora i da li dolazi u momentu prebacivanja?
        Kako da smanjim dovod plina, da ne pusta puno posle prebacivanja? Ima li to veze sa ventilom na crevu?
        Jednom Alfa, uvek Alfa!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Lakše mi je da ti napišem generalnu
          Skineš crevo sa dovoda na karburator za benzin, staviš u neku flašu posmatraš šta se dogadja kad prebaciš sa plina na benzin.

          Za osovinicu moraš znati meru ispravne pa uporediti.
          Za odušak možeš skinuti čep na rezervoaru posle nekog vremena rada motra pa videti da li ima pritiska ili potpritiska u rezervoaru.

          Ako ti ništa od ovog nije jasno, moraš ići kod nekog majstora
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • panta
            CBC Član
            • 11.01.2007
            • 13
            • Kikinda-S.C

            #6
            Originally posted by Dzalf
            Kako da smanjim dovod plina, da ne pusta puno posle prebacivanja? Ima li to veze sa ventilom na crevu?
            Koliko sam razumeo kod tebe je elektronski isparivac a prekidac klasican tj. za vakumski.Ako je tako,promeni prekidac,stavi vremenski i resio si problem

            Comment

            • Dzalf
              CBC Član
              • 28.07.2006
              • 85
              • Beograd/Zarkovo

              #7
              Pitanje je da li je to do isparivaca i prekidaca.
              Kao sto sam rekao motor je karburatorski, a receno mi je da je uredjaj za gas koji je ugradjen u njega u stvari uredjaj koji se ugradjuje u aute koji imaju motore sa direktnim ubrizgavanjem.
              Obzirom da se ja ne razumem oko toga, ne bi me cudilo da je i to razlog zbog kog ne moze da prebaci sa plina na benzin.
              PS. I kada ga palim na benzin (kada ga ostavim uvece na benzinu) on upali iz prve i radi sve dok ne pritisnem papucicu gasa. Cim pritisnem papucicu gasa on se iz mesta gasi! Mozda i to ima veze sa cinjenicom da ne prebaca sa plina na benzin ili ukaze na moguci razlog.
              Jednom Alfa, uvek Alfa!

              Comment

              • npetar
                CBC Član
                • 21.08.2006
                • 98
                • Beograd

                #8
                zapusene dizne?
                Dacia Logan 1.5dci, Opel Corsa A 1.2...Korsidzon ide kao zmaj

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Očigledno da imaš problem sa doturom benzina. Skini crevo pa u flašu kak osam opisao i gledaj prilikom verglanja kako ide, mora da prska prilično u mlazevima kak oradi pumpa.
                  Ako je to dobro onda ti je karburator totales zapušen. Ako nije pregledaj od rezervoara do pumpe sve.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Dzalf
                    CBC Član
                    • 28.07.2006
                    • 85
                    • Beograd/Zarkovo

                    #10
                    @ Dora
                    Jel bitno da li se crvo skine pre filtera ili posle njega?
                    Ako bude prskalo u mlazevima, sa prekidima jel to znaci da je do pumpe - da ona nije u redu ili moze da bude do nekih drugih stvari od rezervoara pa do pumpe (sta npr. moze jos da bude uzrok)?
                    Jednom Alfa, uvek Alfa!

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Pa ideš od karburatora pa unazad redom, znači sa filtero pa bez nejga itd...
                      Treba da pulsira u mlazevima, pumpa ne daje konstantan dotok. Ako radi motor onda je to brzo pa izgleda d stalno isto curi. To jedino možeš da probaš kad sve spremiš pa upališ na plinu da radi.

                      Uglavnom PAZI DA NE ZAPALIŠ AUTO!
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #12
                        Re: gas - benzin

                        Originally posted by Dzalf
                        Problem nastaje kada hocu tokom voznje da prebacim sa gasa na benzin - nema sanse da prebaci, odmah mu pada broj obrtaja i gasi se. Isto tako i u mestu - gasi se odmah.

                        Auto je Alfa 1,5 sa dva karburatora, 1991. godiste.

                        Uredjaj za gas je Kargas, stari tip koji ne zatvara dovod automatski, vec pusta gas sve vreme dok je dat kontakt kljucem.
                        Pa ti imas uredjaj koji se montira na injection sisteme a ti imas karburatore.

                        Najbolje zameni isparivac za obican vakumski.

                        E sad ako neces nista da kupujes a ti onda zicu od onog crvenog tastera za ubrizgavanje povezi na glavni ventil za plin!

                        Pa kad hoces da prebacis sa plina na benzin a ti pritisni to crveno dugme i drzi ga pritisnuto u medjuvremenu prebaci na benzin sacekaj da se napune loncici na karburatorima pa onda pusti crveno dugme.

                        Comment

                        • Zeljko
                          CBC Veteran
                          • 22.05.2006
                          • 115
                          • Kać
                          • Fiat Bravo

                          #13
                          Imam slican problem, pa da ne otvaram novu temu, pitacu ovde.

                          Auto je Skoda Favorit `91, naravno karburator sistem, LPG by Dora.

                          Vozim stalno na gas (oko 2 godine oko 20 000 km). U rezervoaru mislim da ima 5-10 litara benzina, sipao sam pre svake zime 5-10 litara ali izgleda da ga je vise isparilo nego sto sam potrosio. Na benzin sam par puta vozio po 2-3 km i pri jako niskim temperaturama par puta sam palio auto na benzin.

                          Trenutno stanje:

                          voznja na LPG-OK, ler gas stabilan oko 900 o/min

                          kada u voznji prebacim na benzin, auto posle 10-tak metara stucne-zastane i ako zadrzim papucicu gasa na nivou kao pre prebacivanja na benzin nastavi normalno, ali ako pokusam da ubrzam pocinje trzanje i tek posle smanjenja pritiska na papucicu gasa jako sporo ubrzava. Jutros sam vozio nekih 5 km u trecoj brzini 60-80 km/h i pri ujednacenoj brzini OK se ponasa, ako se i lagano ubrzava oseti se problem. Takodje, je skoro nemoguce krenuti iz stanja mirovanja na benzin-trzne, stane... i tako sve dok na pogodi trenutak da je u pokretu i skoro bez pritiska na papucici gasa (skoro na ler gasu), onda krene.

                          Uz trzanje u dva-tri navrata (mozda jednom pri kretanju a jednom ili dva puta pri ubrzavanju) cuo se jak, kratak i neprijatan zveket-udarac (najslicnije jakom udarcu lancem po metalu. Zbog ovog poslednjeg ne bih bas da eksperimentisem dalje.

                          Posto je pri voznji na LPG sve OK nije hitno resavanje ovog problema, ali zelim da ga resim.

                          Hvala unapred na savetu, sta uciniti!?

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Neki dan je bio čovek sa Golfom koji je jako teško radio na benzin i pored čišćenja karburatora i ostalog. Majstor je posumnjao na ventil benzina pa ga je uputio ovamo. Da bi proverio ventil skinuo sam crevo sa njega, stavio u flašu u upalio auto, protok normalan. Boja benzina i smrad ukazuju na "trafo" ulje a tako je i masno.
                            Isparilo je sve što može da gori a ostalo sve što ne može.

                            Probaj da dodaš koju litru novog benzina pa da vidiš kako se ponaša....
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Zeljko
                              CBC Veteran
                              • 22.05.2006
                              • 115
                              • Kać
                              • Fiat Bravo

                              #15
                              Kada se poklope OK vremenske prilike i visak vremena, pocisticu rezervoar benzina i posle toga cu da sipam 10-tak litara benzina pa cemo videti sta se desava.

                              Inace da dopunim prethodnu pricu, i u mestu izbacen iz brzine isto se gusi na benzinu ako se naglo dodaje gas.

                              Comment

                              Working...
                              X