Membrana na karburatoru(ako se osušio postoji mogućnost da osetiš miris benzina jer voli da procuri), a postoji i mogućnost da je igličasti ventil začepio.(sve na karburatoru)
gas - benzin
Collapse
X
-
Evo slike karburatora.
@lakilucano
Mislis na plovak oznacen sa 45?
@mugos
Ja ovde ne vidim nikakvu membranu, inace ne oseca se miris benzina i spolja se ne vidi da je procureo.
Da li je iglicasti ventil ovde oznacen sa 55, da li moze spolja da se izvadi (bez rastavljanja karburatora) kada se skine crevo (da li se odsrafljuje ili kako)?
Ako skinem gornji deo karburatora oznaceni oklopi 40 i 42, i pull-open jedinica 51, da li ce se razleteti ovi sitni delovi iz donjeg dela slike? Meni se cini da bi trebalo da se mogu skinuti u kompletu, ali se bojim da ne bude viska delova pri sastavljanju.
Comment
-
-
nemoj da rasrafljujes karburator....
uzmi rucnu pumpu za gume,pa tamo gde ulazi crevo benzina u karb...produvaj pumpom dok nepocne da shisti na sve strane,pa onda uradi onako kako sam te savetovao na predhodnoj strani
izduvaj dizne.gde god mozes da pridjes pumpom..pa onda sipaj malo benzina direktno u grlo pa pali na beenzin.
ili ga upali na gas pa ga prebacuj na benzin i cim pocne da se gasi ponovo na gas...pa ga tako maltretiraj..da se produvaiiiinaravno "tjuning-produvavanje"..kao u postu na koji ti ukazujem na predhodnoj strani....Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
ma moze...
ja sam radio rucnom,zato sto nju imam.
to ce da ti se desava skoro uvek ,kad duze nevozis na benzin...ja ga svake godine pred zimu tako produvavam.jer ga inace uopste nevozim na benzin..malo zimi samo da upalim i to je to.i par puta do grada,da me "zhelja mine"
mozes i da israfish dizne koje su ti pristupacne pa isto stavi kompresor i produvavaj gde god moze.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Iglicasti ventil ti je br 46 a plovak 45 vidi imas li benzina u loncicu karburatora (da li ga pumpa napuni kad verglas na benzin) broj 55 bi trebalo da je filter ali moraces da otvoris karburator.bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Rastavljao sam karburator i izduvao sve otvore, ali posle zatvaranja potpuno ista prica.
Kada sam otvorio karburator u pregradi gde je plovak (@lakilucano valjda to zoves loncicem), bilo je benzina 5-10 mm. Da li je to OK? Plovak se lepo klati. Rucno sam pumpao i plovak funkcionise - ide benzin kada pustim plovak, a pri podignutom plovku ne ide.
Kada sam posle produvavanja vratio diznu, oznacenu sa 36 na slici, video sam da kada povucem sajlu (dam gas), prska benzin iz nje u grlo (pregradu gde je leptir). Tada sam video da se dole otvorilo grlo.
Jedino sto nisam produvao (nisam tada video nikakav kanal) je veza izmedju dizne 36 i posude plovka, verovatno je tu i problem (sada sam video da je tu pumpa), ali mi nije jasno kako je isao benzin iz te dizne 36 dok je bio otvoren karburator.
@mugos
Ipak sam sada na slici primetio membranu (na zalost posle obavljenih radova), oznacena sa 26. Da li si mislio na tu membranu? Ima smisla da je problem u njoj, mada mi nije jasno kako je prskalo iz dizne 36 dok je bio otvoren karburator.
Molio bih da mi neko razjasni par stvari.
OK nivo benzina u posudi gde je plovak?
Da li pumpa izvlaci benzin iz posude plovka i gura prema dizni 36?
Da li je sa dovodom goriva sve OK ako dizna 36 ubrizga benzin u grlo i grlo se dole otvori?
Hvala!
Comment
-
-
motor sam "cucla" gorivo..povlaciga kad vergla,radi ...po principu vakuma,pumpa sluzi samo da ima dovolno goriva u loncetu.
moguce da ti je neki duhtung karburatora oshtecen-pocepan..pa nemoze da se stvori dovoljan vakuum da povuce gorivo..ili je i dalje glavna dizna zapusena.
pazi da ne pogubis-polomis neki od delica,pa ces posle da "cupas kosu" .
ja sam meni prosle godine pocepao dihtung na karbu...pa sam se "malo" namucio dok sam nasao nov.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Ta dizna koja šrica benzin kad se stisne poluga gasa se zove ajnšpric dizna i služi samo da doda malo benzina prilikom dodavanja gasa radi boljeg starta. Ona ne radi posle toga do sledećeg stiskanaja pedale.
Benzin iz karburatora izlazi sistemom potpritiska ne gura ga ništa. U karburator ulazi pod pritiskom pumpe.
Glavne dizne su ti 57,58 i 59 a ler dizna je 30 električna.
Dizne su ustvari samo kalibrisani otvori za ulaz vazduha da bi se mešao sa benzinom u grlu karburatora.
5 do 10mm benzina je jako malo za normalan rad. Ne znam napamet podešavanje šplovka ali bi trebao imati najmanje bar 30mm benzina u lončetu. Verovatno se na zidu lončeta može videti "otisak" dokle je bio benzin ranije.
Comment
-
-
To je malo goriva u loncicu karburatora trebalo bi da bude vise to ti je dovoljno da samo osetis da ce da upali na benzin probaj da sipas malo benzina direktno u grlo karburatora pa pokusaj da kresnes motor.bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Stvarno ne znam šta bi još moglo da bude, sve si produvao i očistio. (Izvini što se nisam javio pre nisam bio u BG, mada vidim da su ti ostali priskočili u pomoć)
da na tu sam mislio. Jesi li probao da očistiš i onu savijenu u obliku slova "J" (na slici ispod broja 60 sa licnom)Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.
Comment
-
-
@Dora
Te dizne sam verovatno produvao (duvao sam u svaki otvor na gornjem delu karburatora, mislim da one tu jesu). Ler diznu nisam dirao. Nije mi logicno, ali da li ona moze biti uzrok da auto nece ni da upali i da se gasi kad se prebaci gas-benzin iako se turira ili ne turira?
@mugos
Ostalo je jos da te poslusam i zamenim membranu pumpe na karburatoru (na slici oznaka 26).
Da li neko zna ulogu pumpe na karburatoru (na slici oznaka 23-27)?
Comment
-
Comment