Ugradio sam najobicniji vakuumski lovato uredjaj,u civic 1.6i(multipoint PGM-FI). Nema ni lambda kontrolu,posto ni auto nema lambda sondu.
Ponasanje je sledece
dmah po ugradnji,razlika u voznji je bila zanemarljiva(ili nikakva,bar pri nizim obrtajima) u odnosu na benzin,ali je potrosnja otisla gore za 40-50%.
Onda sam se vratio u servis(posle nekoliko potrosenih rezervoara),gde je majstor tamo nesto raskopavao,i rekao:"sad bi trebalo manje da trosi". Nije samo dotezao "sarafce",nego je vadio i cackao mikser. Posle toga sve zaklopio,i teraj!
Epilog je sledeci:sada trosi oko 15% vise gasa nego benzina,a ide sa jedno 25% snage manje,po mojoj proceni,sto i nije zanemarljivo...
Interesuje me,da li bi to trebalo biti realno stanje stvari(s obzirom na odnos PGM-FI/sarafce),ili je ipak previse zagusen??
Gas ipak uzme svoj danak potrosnje u tih 15-ak%,sto bi,valjda trebalo znaciti da nije "privrnut" previse?? S druge strane,primetan je pad performansi(i ubrzanje i krajnja brzina)...
Najvise pitam zbog toga,sto ne bih voleo da mi izgore ventili,a ne zato sto bih hteo da ide 3X bolje nego normalno,a za duplo manje pare(da ne budu komentari "ne moze 200km/h sa 7l plindze")
Da li treba to jos stelovati(i da li se moze bolje nastelovati?),ili je to sve sto mogu da dobijem od "vakuuma"? Jel u redu taj odnos: -25%snage i +15% potrosnje? Ako jeste-ok,da mogu mirno da spavam,neka ide kako ide,isplati se.
Motor,inace,u savrsenom stanju,160.000km,redovno servisiran,novi filteri,odlicni kablovi i svecice,na gas radi super i u leru i u voznji-nema trzanja,podrhtavanja,stucanja,gasenja...jedino to sto sam gore opisao.
Ponasanje je sledece

Onda sam se vratio u servis(posle nekoliko potrosenih rezervoara),gde je majstor tamo nesto raskopavao,i rekao:"sad bi trebalo manje da trosi". Nije samo dotezao "sarafce",nego je vadio i cackao mikser. Posle toga sve zaklopio,i teraj!
Epilog je sledeci:sada trosi oko 15% vise gasa nego benzina,a ide sa jedno 25% snage manje,po mojoj proceni,sto i nije zanemarljivo...
Interesuje me,da li bi to trebalo biti realno stanje stvari(s obzirom na odnos PGM-FI/sarafce),ili je ipak previse zagusen??
Gas ipak uzme svoj danak potrosnje u tih 15-ak%,sto bi,valjda trebalo znaciti da nije "privrnut" previse?? S druge strane,primetan je pad performansi(i ubrzanje i krajnja brzina)...
Najvise pitam zbog toga,sto ne bih voleo da mi izgore ventili,a ne zato sto bih hteo da ide 3X bolje nego normalno,a za duplo manje pare(da ne budu komentari "ne moze 200km/h sa 7l plindze")
Da li treba to jos stelovati(i da li se moze bolje nastelovati?),ili je to sve sto mogu da dobijem od "vakuuma"? Jel u redu taj odnos: -25%snage i +15% potrosnje? Ako jeste-ok,da mogu mirno da spavam,neka ide kako ide,isplati se.
Motor,inace,u savrsenom stanju,160.000km,redovno servisiran,novi filteri,odlicni kablovi i svecice,na gas radi super i u leru i u voznji-nema trzanja,podrhtavanja,stucanja,gasenja...jedino to sto sam gore opisao.
Comment