podesenost?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mitros
    CBC Član
    • 19.04.2005
    • 80
    • Banja Luka
    • Honda

    podesenost?

    Ugradio sam najobicniji vakuumski lovato uredjaj,u civic 1.6i(multipoint PGM-FI). Nema ni lambda kontrolu,posto ni auto nema lambda sondu.

    Ponasanje je sledecedmah po ugradnji,razlika u voznji je bila zanemarljiva(ili nikakva,bar pri nizim obrtajima) u odnosu na benzin,ali je potrosnja otisla gore za 40-50%.

    Onda sam se vratio u servis(posle nekoliko potrosenih rezervoara),gde je majstor tamo nesto raskopavao,i rekao:"sad bi trebalo manje da trosi". Nije samo dotezao "sarafce",nego je vadio i cackao mikser. Posle toga sve zaklopio,i teraj!

    Epilog je sledeci:sada trosi oko 15% vise gasa nego benzina,a ide sa jedno 25% snage manje,po mojoj proceni,sto i nije zanemarljivo...


    Interesuje me,da li bi to trebalo biti realno stanje stvari(s obzirom na odnos PGM-FI/sarafce),ili je ipak previse zagusen??

    Gas ipak uzme svoj danak potrosnje u tih 15-ak%,sto bi,valjda trebalo znaciti da nije "privrnut" previse?? S druge strane,primetan je pad performansi(i ubrzanje i krajnja brzina)...

    Najvise pitam zbog toga,sto ne bih voleo da mi izgore ventili,a ne zato sto bih hteo da ide 3X bolje nego normalno,a za duplo manje pare(da ne budu komentari "ne moze 200km/h sa 7l plindze")

    Da li treba to jos stelovati(i da li se moze bolje nastelovati?),ili je to sve sto mogu da dobijem od "vakuuma"? Jel u redu taj odnos: -25%snage i +15% potrosnje? Ako jeste-ok,da mogu mirno da spavam,neka ide kako ide,isplati se.


    Motor,inace,u savrsenom stanju,160.000km,redovno servisiran,novi filteri,odlicni kablovi i svecice,na gas radi super i u leru i u voznji-nema trzanja,podrhtavanja,stucanja,gasenja...jedino to sto sam gore opisao.
    1991.civic 1.6i 16V
    2001.accord 2.0i 16V VTEC
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Odvrni slavinu za cetvrt do pola kruga pa probaj, ako ide bolje samo ce ti se kasti. Onda docekaj da potrosis rezrvoar pa ce ti se i potrosnja pokazati. Plin je los i nemoze striktno biti 15 posto, zavisi od mnogih faktora. U svakom slucaju nije dobro za motor da ga forsiras ako je prigusen.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • mitros
      CBC Član
      • 19.04.2005
      • 80
      • Banja Luka
      • Honda

      #3
      OK,hvala,probacu,pa cemo videti.

      Znas kako,tih 15%,naravno nije striktno,ali posto dugo vozim taj auto i precizno merim potrosnju,znam koliko bi bilo normalno da potrosi benzina pri odredjenom rezimu,pa se po tome ravnam,i naveo sam cisto zbog toga da se ima neka orjentacija oko stelovanja. Ipak kada ti cujes,pa makar i priblizno,kolika je razlika,mozes da znas kako je nastelovano,i sta da mi savetujes,jel tako?




      Oscilacija mora biti,nikada se ne poklope 2 puta identicni uslovi ni voznje,ni goriva(bez obzira na vrstu). Ja nikada i ne uzimam potrosnju jednog rezervoara kao neki extra validan podatak,uvek gledam da sagledam prosek vise voznji. Ovo do sad sto sam merio,odnosi se na predjenih 5000km,mada ni to nije celokupni pokazatelj,jer se odnosi na zadnja 3 meseca,i pojma nemam kako ce sve da izgleda na 30-35 stepeni u julu...
      1991.civic 1.6i 16V
      2001.accord 2.0i 16V VTEC

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Neverovatno!!!!
        Jedan razložan
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        Working...
        X