gusenje motora prilikom prebacivanja na gas..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #16
    a kakav imas sauk..automatski ili rucni?... moguce je da te on zeza.
    auto na gas "nevoli" dosta povucen sauk u voznji.
    proveri to.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • burca
      CBC Član
      • 22.12.2005
      • 90
      • Beograd

      #17
      Originally posted by Dora
      Jeste to je taj deo, unutra ima klapna koju treba fiksirati da ne ide topao vazduh u motor samo hladan. Staviš neki šrafić ili kako ti je zgodno.
      Mogao si samo da slikaš i pošalješ sliku na Imagešark...
      Bas sam sada bio do kola i skinuo onaj gumeni deo i nabio prst u crevo za dovod vazduha do filtera i nikakva klapna ne postoji.Cak sam i probao dok je auto na plinu da zapusim taj deo rukom,ali odmah hoce da se ugasi -> http://rapidshare.com/files/13938824/Kola.avi.html

      Comment

      • burca
        CBC Član
        • 22.12.2005
        • 90
        • Beograd

        #18
        Originally posted by zoranbg
        a kakav imas sauk..automatski ili rucni?... moguce je da te on zeza.
        auto na gas "nevoli" dosta povucen sauk u voznji.
        proveri to.
        automatski....

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #19
          moguce da te on zeza.gledaj da ga otvoris skroz ako moze...fiksiraj ga u otvorenom polozaju...vidi kako ce onda da radi.
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • ABARTH
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2006
            • 364
            • Vršac,Banat,Vojvodin
            • SKALA 65

            #20
            Originally posted by Dora
            Jeste to je taj deo, unutra ima klapna koju treba fiksirati da ne ide topao vazduh u motor samo hladan. Staviš neki šrafić ili kako ti je zgodno.
            Mogao si samo da slikaš i pošalješ sliku na Imagešark...
            Kolega je hteo ustvari ovo da ti objasni:



            Jedna slika 1000 reci....

            Tada dobijes ovaj efekat sa klapnom stalno zatvorenom:



            To trebas obavezno napraviti bez obzira dali je to u ovom slucaju kvar ili problem...

            Comment

            • ABARTH
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2006
              • 364
              • Vršac,Banat,Vojvodin
              • SKALA 65

              #21
              Originally posted by burca

              Bas sam sada bio do kola i skinuo onaj gumeni deo i nabio prst u crevo za dovod vazduha do filtera i nikakva klapna ne postoji.Cak sam i probao dok je auto na plinu da zapusim taj deo rukom,ali odmah hoce da se ugasi -> http://rapidshare.com/files/13938824/Kola.avi.html
              Da nemozes ni da osetis jer kada je auto hladan ona je potisnuta malo jacom oprugom u polozaju stalno otvorena (dok se auto ne zagreje i sonda nepocne da radi svoj posao)

              Cim hoce da se ugasi znaci da tuda vuce vazduh... taj otvor je manji nego kada pocne da vuce vazduh sa hladne strane koja je dosta veca.Tako da smesa u oba slucaja nije ista jer odnos ako ne gresim treba da bude 1kg goriva:14kg vazduha .

              Comment

              • burca
                CBC Član
                • 22.12.2005
                • 90
                • Beograd

                #22
                Cekaj,hoces da kazes da tu kroz taj otvor vuce vazduh kada je hladan,a kada je zagrejan onda vuce vise sa hladne strane i ne bi trebalo da se ugasi..ili gresim?
                Sve u svemu,taj otvor treba zatvoriti i prestelovati smesu.

                Comment

                • ABARTH
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2006
                  • 364
                  • Vršac,Banat,Vojvodin
                  • SKALA 65

                  #23
                  DA
                  upravo to ,pa ces videti ,probaj

                  Comment

                  • ABARTH
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2006
                    • 364
                    • Vršac,Banat,Vojvodin
                    • SKALA 65

                    #24
                    Originally posted by burca
                    Cekaj,hoces da kazes da tu kroz taj otvor vuce vazduh kada je hladan,a kada je zagrejan onda vuce vise sa hladne strane i ne bi trebalo da se ugasi..ili gresim?
                    Sve u svemu,taj otvor treba zatvoriti i prestelovati smesu.
                    Cekaj koko se secam ti si u jednom postu pitao kako se podesava dvogli karb?? pa ti je dora odgovorio.


                    Jesi li menjao stel racvu ,ugradio si sa dva srafa za podesavanje?? dali je podesena smesa kako valja ,ako dobija vise gasa, i te kako se gusi!

                    Uradi kako sam ti pokazao ,podesi smesu na zagrejan motor pa ces videti.

                    Comment

                    • burca
                      CBC Član
                      • 22.12.2005
                      • 90
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by ABARTH
                      Jesi li menjao stel racvu ,ugradio si sa dva srafa za podesavanje?? dali je podesena smesa kako valja ,ako dobija vise gasa, i te kako se gusi!
                      Sad te ne razumem,ja nista nisam samostalno dodavao,posto je dvogrli "stel racva" je za 2 grla,tj jedno u jedno drugo u drugo..

                      Sto se tice vise gasa to je samo moja pretpostavka,ranije je bio tromiji,sporije ubrzavao,posle stelovanja dosta startniji...

                      A ovo gore u prethodnoj poruci cu bas da isprobam,ovo za zatvaranjem tople strane...

                      Comment

                      • burca
                        CBC Član
                        • 22.12.2005
                        • 90
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by ABARTH
                        Jesi li menjao stel racvu ,ugradio si sa dva srafa za podesavanje?? dali je podesena smesa kako valja ,ako dobija vise gasa, i te kako se gusi!
                        Sad te ne razumem,ja nista nisam samostalno dodavao,posto je dvogrli "stel racva" je za 2 grla,tj jedno u jedno drugo u drugo..

                        Sto se tice vise gasa to je samo moja pretpostavka,ranije je bio tromiji,sporije ubrzavao,posle stelovanja dosta startniji...

                        A ovo gore u prethodnoj poruci cu bas da isprobam,ovo za zatvaranjem tople strane...

                        Comment

                        • ABARTH
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2006
                          • 364
                          • Vršac,Banat,Vojvodin
                          • SKALA 65

                          #27
                          Ok ako ti je jasna slika,uradi tako,presteluj auto pa probaj.
                          Pozdrav ,pa javi kako je

                          Comment

                          • burca
                            CBC Član
                            • 22.12.2005
                            • 90
                            • Beograd

                            #28
                            Originally posted by ABARTH
                            Ok ako ti je jasna slika,uradi tako,presteluj auto pa probaj.
                            Pozdrav ,pa javi kako je
                            pa nije bas 100% ali sutra cu ako nadjem vremena da raskopusam taj deo oko filtera vazduha i da poblize pogledam...sto je dobar ovaj chat

                            Comment

                            • burca
                              CBC Član
                              • 22.12.2005
                              • 90
                              • Beograd

                              #29
                              sada sam bio do kola i probao da kada je zagrejan motor da zapusim onaj otvor o kome smo pricali...ista prica,on tu vuce najvise vazduha.Cak sam probao da jace stisnem crevo koje ide blizu fara (crevo za zavetrinu)
                              da bi video koliko je ono bitno u celoj prici i nista,al kada zapusim rupu na toploj strani hoce momentalno da se ugasi...probao isto i na benzinu,i sasvim druga prica,ko da mu ne treba vazduha(kiseonika)

                              Comment

                              • ABARTH
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2006
                                • 364
                                • Vršac,Banat,Vojvodin
                                • SKALA 65

                                #30
                                Originally posted by burca
                                sada sam bio do kola i probao da kada je zagrejan motor da zapusim onaj otvor o kome smo pricali...ista prica,on tu vuce najvise vazduha.Cak sam probao da jace stisnem crevo koje ide blizu fara (crevo za zavetrinu)
                                da bi video koliko je ono bitno u celoj prici i nista,al kada zapusim rupu na toploj strani hoce momentalno da se ugasi...probao isto i na benzinu,i sasvim druga prica,ko da mu ne treba vazduha(kiseonika)
                                Moguce je da je klapna ostala zaglavljena u tom polozaju ,ali trebalo bi da namestis onako bolje je za rad motora na gas da vuce stalno hladan vazduh.

                                Comment

                                Working...
                                X