E ovako..prvo pozdrav svima!
Situacije je sledeca:
U pitanju je Opel Corsa A 1.2 OHV. Radjena mu je glava pre 8 meseci.
Pre neki dan se desilo da mi je auto posle mozda 5-10min voznje(plin) poceo naglo da trza. Naravno, stao sam, otvorio haubu i video da se isparivac zamrzao. Tom prilikom sam primetio da na jednom T-delu (koji sprovodi vodu do isparivaca) kaplje voda. Proverio sam nivo vode i video da je relativno malo potrosio. Sutradan sam uzeo lepo i skinuo taj T-deo i proverio da li je neko od tri creva slucajno napuklo ili sl. ali sve je bilo u redu. Vratio sam sve nazad na mesto i radio je ok. Sutra ujutro dolazim do kola i vidim ispod auta baru. Otvorim haubu kad ono kaplje opet na istom mestu? Nije mi jasno s obzirom da sam lepo zategnuo selne i opet prolazi voda? Uglavnom, posle toga mi se opet desavalo da zaledi isparivac i pored toga sto mu ne fali voda. Odmah sam pomislio da je u pitanju vazdusni cep..ali sad je tu problem sto ja ne znam kako da ga se resim? Prilikom rada sam primetio da na tom istom T-delu voda prolazi iz motora u grejac kabine ali ne prolazi i na trece crevo koje vodi do isparivaca. Znaci od tri creva, dva creva su topla dok je trece hladno(ala objasnjavam :/ ). Veceras ista stvar. Opet mi se zaledi isparivac i ja opet jurim vazdusni cep (uzalud?)..kad primetih da mi dimi ispod auta. Sagnem se..kad ono dim iz iberlaufa kao iz auspuha..?(temperatura je tada premasila radnu) Ucinilo mi se da i kaplje malo. Inace auto ne trosi ulje. Kasnije sam opet otisao da vidim sta da radim..upalio..kad ono sve normalno..pustio vodu u isparivac..iz iberlauf-a ne duva ni malo..a kamoli da dimi...? Sad mi nista nije jasno. Otvorio expanzioni sud da vidim da li je slucajno pustio vodu i kako sam gurnuo prst da vidim gde je nivo video sam da su mi na prstu ostale neke grumuljice..kao blato? naravno ne u velikim kolicinama..ali podosta..? Inace sto se tice gubljenja vode tokom noci, tako se desilo jos mozda jednom i onda sam prilikom izlaska iz kola, svaki put otvarao cep expanzionog suda da spusti pritisak, i taj problem se vise nije javljao. E sad..molio bih cenjene clanove foruma da mi pomognu!
cisto da ne jurim neke cepove uzalud.
p.s. zaboravio sam da napomem: Isparivac (LOVATO) je visoko postavljen i cevi za vodu koje ga napajaju nisu vezane paralelno sa radijatorom koji je u kabini.
Hvala!

U pitanju je Opel Corsa A 1.2 OHV. Radjena mu je glava pre 8 meseci.
Pre neki dan se desilo da mi je auto posle mozda 5-10min voznje(plin) poceo naglo da trza. Naravno, stao sam, otvorio haubu i video da se isparivac zamrzao. Tom prilikom sam primetio da na jednom T-delu (koji sprovodi vodu do isparivaca) kaplje voda. Proverio sam nivo vode i video da je relativno malo potrosio. Sutradan sam uzeo lepo i skinuo taj T-deo i proverio da li je neko od tri creva slucajno napuklo ili sl. ali sve je bilo u redu. Vratio sam sve nazad na mesto i radio je ok. Sutra ujutro dolazim do kola i vidim ispod auta baru. Otvorim haubu kad ono kaplje opet na istom mestu? Nije mi jasno s obzirom da sam lepo zategnuo selne i opet prolazi voda? Uglavnom, posle toga mi se opet desavalo da zaledi isparivac i pored toga sto mu ne fali voda. Odmah sam pomislio da je u pitanju vazdusni cep..ali sad je tu problem sto ja ne znam kako da ga se resim? Prilikom rada sam primetio da na tom istom T-delu voda prolazi iz motora u grejac kabine ali ne prolazi i na trece crevo koje vodi do isparivaca. Znaci od tri creva, dva creva su topla dok je trece hladno(ala objasnjavam :/ ). Veceras ista stvar. Opet mi se zaledi isparivac i ja opet jurim vazdusni cep (uzalud?)..kad primetih da mi dimi ispod auta. Sagnem se..kad ono dim iz iberlaufa kao iz auspuha..?(temperatura je tada premasila radnu) Ucinilo mi se da i kaplje malo. Inace auto ne trosi ulje. Kasnije sam opet otisao da vidim sta da radim..upalio..kad ono sve normalno..pustio vodu u isparivac..iz iberlauf-a ne duva ni malo..a kamoli da dimi...? Sad mi nista nije jasno. Otvorio expanzioni sud da vidim da li je slucajno pustio vodu i kako sam gurnuo prst da vidim gde je nivo video sam da su mi na prstu ostale neke grumuljice..kao blato? naravno ne u velikim kolicinama..ali podosta..? Inace sto se tice gubljenja vode tokom noci, tako se desilo jos mozda jednom i onda sam prilikom izlaska iz kola, svaki put otvarao cep expanzionog suda da spusti pritisak, i taj problem se vise nije javljao. E sad..molio bih cenjene clanove foruma da mi pomognu!

p.s. zaboravio sam da napomem: Isparivac (LOVATO) je visoko postavljen i cevi za vodu koje ga napajaju nisu vezane paralelno sa radijatorom koji je u kabini.
Hvala!
Comment