Auto je kadet suza, 1.3 sa ubusenom diznom. Gas pod haubom je Lovato, multiventil na toro boci Icom. Filter za gas zamenjen pre nedelju dana. Radio normalno od tada sve do danas. Gasa u boci treba da ima, kazaljka pokazuje jace od 1/4, a i po mom proracunu treba da je min 15l unutra.
Prvo je par puta potpuno ostao bez snage na jace pritiskanje gasa. Znaci idem uzbrdo i hocu malo da izvucem on se odsece totalno, presaltam u visu i nastavim sa manjim gasom relativno normalno. Nakon par min. secka sve vise i vise da bi na kraju zamro totalno. Kad se ugasi upalim ga na pola kljuca, ali to potraje 1-2 turaze i opet se ugasi. Da bih ga upalio treba sve vise da cekam izmedju pokusaja i kad ga upalim sve krace ostaje u zivotu. Na kraju nece ni da cuje na gas.
Na benzinu radi nekako (karburator je u totalnom haosu-pumpica za ubrzanje je otisla skroz, membrane...) pa je to zivo mucenje voziti ga na benzin tako da je ostao tamo negde parkiran. Obzirom da ide na benzu (izvezao sam 10tak km do civilizacije) rekao bih da problem nema veze sa paljenjem, strujom...
Na kontaktu kada prebacujem sa prekidacem cuju se oba ventila kako cvakcu, i plinski i benzinski. Skinem crevo sa dizne na karbu i dok je auto na kontaktu pritisnem ono "dugme" na plavom el.ventilu koji je na samom isparivacu (to bi trebalo da je ekvivalentno pritiskanju crvenog dugmeta na prekidacu, jel) i nista se ne dogadja. Izadje toliko malo gasa da ga jedva osetim iako mi je crevo u nosu maltene. Nisam se setio da malko odvrnem kolender na ulazu el.ventilu recimo i vidim izlazi li sta ili ne...
Probam da odvrnem i zavrnem ventil na boci i normalno ide (ne zapinje) samo osecam pod rukom kao da nesto preskace onako na sitno
Ne mogu da se setim da li je tako bilo ranije ili ne...
Pitanja: Moze li multiventil da zaglavi i blokira dotur gasa? Moze li plinski el.ventil da zaglavi iako ga cujem da cvakce kad prebacujem pogon na prekidacu? Imali kakav zez sa samim isparivacem koji bi mogao ovako da se manifestuje? Kako to sve da proverim.
Najradje bih u servis ali necu u saobracaj po gradu sa ovakvim karbom, sto onda povlaci da mi treba vuca, sto dalje... Znaci ako konzilijum kaze isparivac onda skinem isparivac i pod misku pa u servis... ne moram da cimam ikoga za vucu itd...
Poveci post ali bolje da iskucam sve cega se setim nego da se otegnu 3 strane sa potpitanjima. Fala na paznji
Prvo je par puta potpuno ostao bez snage na jace pritiskanje gasa. Znaci idem uzbrdo i hocu malo da izvucem on se odsece totalno, presaltam u visu i nastavim sa manjim gasom relativno normalno. Nakon par min. secka sve vise i vise da bi na kraju zamro totalno. Kad se ugasi upalim ga na pola kljuca, ali to potraje 1-2 turaze i opet se ugasi. Da bih ga upalio treba sve vise da cekam izmedju pokusaja i kad ga upalim sve krace ostaje u zivotu. Na kraju nece ni da cuje na gas.
Na benzinu radi nekako (karburator je u totalnom haosu-pumpica za ubrzanje je otisla skroz, membrane...) pa je to zivo mucenje voziti ga na benzin tako da je ostao tamo negde parkiran. Obzirom da ide na benzu (izvezao sam 10tak km do civilizacije) rekao bih da problem nema veze sa paljenjem, strujom...
Na kontaktu kada prebacujem sa prekidacem cuju se oba ventila kako cvakcu, i plinski i benzinski. Skinem crevo sa dizne na karbu i dok je auto na kontaktu pritisnem ono "dugme" na plavom el.ventilu koji je na samom isparivacu (to bi trebalo da je ekvivalentno pritiskanju crvenog dugmeta na prekidacu, jel) i nista se ne dogadja. Izadje toliko malo gasa da ga jedva osetim iako mi je crevo u nosu maltene. Nisam se setio da malko odvrnem kolender na ulazu el.ventilu recimo i vidim izlazi li sta ili ne...
Probam da odvrnem i zavrnem ventil na boci i normalno ide (ne zapinje) samo osecam pod rukom kao da nesto preskace onako na sitno

Ne mogu da se setim da li je tako bilo ranije ili ne...
Pitanja: Moze li multiventil da zaglavi i blokira dotur gasa? Moze li plinski el.ventil da zaglavi iako ga cujem da cvakce kad prebacujem pogon na prekidacu? Imali kakav zez sa samim isparivacem koji bi mogao ovako da se manifestuje? Kako to sve da proverim.
Najradje bih u servis ali necu u saobracaj po gradu sa ovakvim karbom, sto onda povlaci da mi treba vuca, sto dalje... Znaci ako konzilijum kaze isparivac onda skinem isparivac i pod misku pa u servis... ne moram da cimam ikoga za vucu itd...
Poveci post ali bolje da iskucam sve cega se setim nego da se otegnu 3 strane sa potpitanjima. Fala na paznji

Comment