Gas ne dolazi do karburatora?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vega
    CBC Senator XXL
    • 21.02.2006
    • 324
    • Beograd

    Gas ne dolazi do karburatora?!

    Auto je kadet suza, 1.3 sa ubusenom diznom. Gas pod haubom je Lovato, multiventil na toro boci Icom. Filter za gas zamenjen pre nedelju dana. Radio normalno od tada sve do danas. Gasa u boci treba da ima, kazaljka pokazuje jace od 1/4, a i po mom proracunu treba da je min 15l unutra.
    Prvo je par puta potpuno ostao bez snage na jace pritiskanje gasa. Znaci idem uzbrdo i hocu malo da izvucem on se odsece totalno, presaltam u visu i nastavim sa manjim gasom relativno normalno. Nakon par min. secka sve vise i vise da bi na kraju zamro totalno. Kad se ugasi upalim ga na pola kljuca, ali to potraje 1-2 turaze i opet se ugasi. Da bih ga upalio treba sve vise da cekam izmedju pokusaja i kad ga upalim sve krace ostaje u zivotu. Na kraju nece ni da cuje na gas.
    Na benzinu radi nekako (karburator je u totalnom haosu-pumpica za ubrzanje je otisla skroz, membrane...) pa je to zivo mucenje voziti ga na benzin tako da je ostao tamo negde parkiran. Obzirom da ide na benzu (izvezao sam 10tak km do civilizacije) rekao bih da problem nema veze sa paljenjem, strujom...
    Na kontaktu kada prebacujem sa prekidacem cuju se oba ventila kako cvakcu, i plinski i benzinski. Skinem crevo sa dizne na karbu i dok je auto na kontaktu pritisnem ono "dugme" na plavom el.ventilu koji je na samom isparivacu (to bi trebalo da je ekvivalentno pritiskanju crvenog dugmeta na prekidacu, jel) i nista se ne dogadja. Izadje toliko malo gasa da ga jedva osetim iako mi je crevo u nosu maltene. Nisam se setio da malko odvrnem kolender na ulazu el.ventilu recimo i vidim izlazi li sta ili ne...
    Probam da odvrnem i zavrnem ventil na boci i normalno ide (ne zapinje) samo osecam pod rukom kao da nesto preskace onako na sitno
    Ne mogu da se setim da li je tako bilo ranije ili ne...
    Pitanja: Moze li multiventil da zaglavi i blokira dotur gasa? Moze li plinski el.ventil da zaglavi iako ga cujem da cvakce kad prebacujem pogon na prekidacu? Imali kakav zez sa samim isparivacem koji bi mogao ovako da se manifestuje? Kako to sve da proverim.
    Najradje bih u servis ali necu u saobracaj po gradu sa ovakvim karbom, sto onda povlaci da mi treba vuca, sto dalje... Znaci ako konzilijum kaze isparivac onda skinem isparivac i pod misku pa u servis... ne moram da cimam ikoga za vucu itd...
    Poveci post ali bolje da iskucam sve cega se setim nego da se otegnu 3 strane sa potpitanjima. Fala na paznji
    ... and then the damn thing gone wild!
  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    #2
    Po mojoj proceni ako ne dobijas gas do isparivaca i karburatora (pod uslovom da imas gasa u boci )
    problem moze da bude samo u el.mag.ventilu ili u multiventilu tako da ces ipak morati da ga slepas u servis
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      hoce da zariba el.ventil gasa.
      probaj da ga odvrnes odozgore sraf koji drzi spulnu el.magnet..da izvadis spulnu i malo podmazes uljem oprugu i deo od metala koji klizi i zatvara rupicu gasa.(zatvori gas na boci pozadi prvo).. i onda posle probaj... ili jednostvano probaj da odvrnes navoj pre i posle gas ventila da vidis dal dolazi gas... ja sam par puta resio problem tak osto sam za pola kruga olabavio staf koji drzi el.magnet odozgo i samim tim smanjio dejstvo(sabijanje) opruge pa mi je auto proradio .. desavalo mi se par puta na dva razlicita auta.
      sve sto radis radi obazrivo...gas je pod pritiskom a i struja je tu ..tako da ako nisi vican nediraj sam
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • vega
        CBC Senator XXL
        • 21.02.2006
        • 324
        • Beograd

        #4
        Ma za struju mi je najmanji problem, klema se redovno skida kad se nesto srafi oko gasa.
        Znaci mislis da moze da blokira el.mag. ventil bez obzira sto cvakce kad prebacujem na prekidacu? Zaboravi da odvrnem malo pre i posle ventila, da vidim da li dolazi uopste dotle.
        Da je pukla membrana onda bi valjda smrdelo na sve strane. Kod mene apsolutno nista, cak ni posle duzeg verglanja. Ni sa onim "saug" crvenim dugmetom nemam nista na ulazu u karb!
        Jel se dogadjalo da multi zaglavi? Cudan mi nesto, kad zavrcem i odvrcem kao da preskace nekako, kao oni safety poklopci na kutijicama kojekakvih pilula kad ih ne pritisnes do kraja
        ... and then the damn thing gone wild!

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Sta zavrces pa preskace? Zasto to radis? Imas mozda jos uvek rucnu slavinu na boci? Ako je ona na kucnoj boci ne treba da preskace a za auto ne znam ali je iste konstrukcije kao i svaka klasicna slavina za gas. Tako da.....

          Cuju li se svi elektroventili?

          Ja bi dodao bar jos 10 litara gasa u tank (nema veze sto vec ima) pa bi probao ponovo. Mozda negde curi gas pa je nestao iz tanka. Ovo pod uslovom da imas rucnu slavinu na tanku koja je stalno otvorena. Otvarano je kuciste filtra koje je pod stalnim pritiskom. A majstori (deca to cesto rade u servisima), kao majstori.

          Sasvim je moguce da je na neki volseban nacin uleteo neki krokodil u sistem prilikom zamene filtra.

          Ako ventili sigurno ne zaglavljuju ja bi otvorio kuciste filtra ponovo i proverio da li dolazi gas iz boce. Za pocetak. Ako krene rdja i drugi sljam iz boce (cevi) onda je problem resen. U svakom slucaju operacija nije naivna kad jurne tecni gas.
          Ili samo proveri oko struje i mehanickog dela ventila a gas ne otvaraj sam.

          Comment

          • vega
            CBC Senator XXL
            • 21.02.2006
            • 324
            • Beograd

            #6

            Boca prazna da praznija ne moze biti. Ocigledno sam se pogubio u racunici, a i prokleta kazaljka pokazuje 1/4! Vukao sam nekog pre par dana, mora da je i to kumovalo potrosnji preko mojih ocekivanja Dopunio i sve ok.
            Jedino sto ce multivetil da leti napolje prvom prilikom. Nije hteo da prekine punjenje tako da sam u bocu od 45 sipao 42l i iskljucio aparat, nisam smeo vise. Kazaljka je kao proradila, sad pokazuje pun...
            MV je tu oko 50tak evra, jel?
            ... and then the damn thing gone wild!

            Comment

            • Pole
              CBC Senator XXL
              • 05.10.2006
              • 363
              • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

              #7
              Lepo sam ti napisao "pod uslovom da imas gasa u boci"

              nemoj da se sekiras,desava se

              hoce skala po nekad da "pogresi"

              kuma je skala isto tako zezala,pokazuje da je prazan sve dok se boca ne napuni i onda skoci skala do kraja

              a i meni se desavalo ranije da pokaze skoro na prvu crtu ( 1/4 ) a da bude prazan

              probaj jos par punjenja pa ako te zeza onda ga menjaj

              u pravu si,kostaju oko 50 jevreja
              zasto krava nosi zvonce...?...?...?
              pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

              Comment

              • ABARTH
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2006
                • 364
                • Vršac,Banat,Vojvodin
                • SKALA 65

                #8
                Originally posted by Pole
                probaj jos par punjenja pa ako te zeza onda ga menjaj

                u pravu si,kostaju oko 50 jevreja
                Pole prosao ponedeljak

                Comment

                Working...
                X